Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Matula
Jack Bauer

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Matula »

Taydellista pidatyskyvyttomyytta.....
MissHolmes kirjoitti: Poliisilla saattaa olla DNA tai ei ole.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer

Valtava epidemia uhkaa levita....
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Se, että 600 ihmistä on testattu ei todellaan ole mikään hyvä selitys sille, että poliisin käsissä olisi nimenomaan tiettyyn henkilöön yksilöity dna.
Se, että on testattu 600 ihmistä viittaa enempi epävarmoihin tietoihin uhrin henkilöhistoriasta ja surman motiivista kuin eksaktiin toimintaan surmaajan etsimiseksi.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Minusta tuntuu että yksi jos toinenkin ketjussa on katsonut liikaa C.S.I :tä :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Matula
Jack Bauer

Chopper kirjoitti:Minusta tuntuu että yksi jos toinenkin ketjussa on katsonut liikaa C.S.I :tä :roll:
Hyva Chopper !!! Juuri tuosta asiassa on kyse, vaikka toiset eivat tunnu ymmartavan fiktion ja faktan eroja..
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Aika upeaa suolintaa nimimerkiltä, joka luulee, että hematologia liittyy jotenkin oleellisesti DNA-analyyseihin personoinnissa. :)
Olisi ehkä tarpeellista tuoda esiin, että hematologia keskittyy veritauteihin, kuten mm. kaikkien täälläkin vierailevien tuntemaan leukemiaan.
Mutta ei missään nimessä DNA eristykseen/tutkimukseen rikostutkinnassa.

Poliisilla suomessakin on, vaikka ette ehkä sitä tietäisi, valtuudet käyttää vaikka ja mitä konsteja silloin kun on kyse tämänkin tason RAA'ASTA murhasta.

Eli joku täällä on kyllä nyt hakoteillä ja pahasti. En mene nimeämään ketään, koska olen korrekti ja hyvin käyttäytyvä, kotikasvatuksen saanut immeinen. :oops: :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Matula
Jack Bauer

MissHolmes kirjoitti:Aika upeaa suolintaa nimimerkiltä, joka luulee, että hematologia liittyy jotenkin oleellisesti DNA-analyyseihin personoinnissa. :)
Holmes, olet vain niin katkera koska suoltamasi uloste on valunut palstalla levealla laajuudella ja valitettavasti se on huomattu.
Voin kertoa, kun et ilmeisesti ymmartanyt, etta hematologian liitin itse keskusteluun puhuttaessa verinaytteista. Kuten olen todennut, tiedan itse omaavani paremmat tiedot itse aiheesta kuin sina. Ja se riittaa minulle.
Saalittavana raukkana takerrut tuohon yksittaiseen viestiin, jonka toisaalta hyvin moni ymmarsi liitettyaan sen keskustelussa kaytyyn aiheeseen. Sina et.
Kackelsberg -ketju on taynna yksinkertaisia, tyhmia, ala-arvoisia pohdintojasi. Monia niita lukiessa ensin nauraa, mutta lopulta lahes tyrmistyy siita, miten heikosti sinulla menee. Saalin sinua.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes
Ben Matlock

Ja ajattele: en edes jaksa rasittua.

Heti ,jos joku tuo ''marskifaktaa'' siitä, että tuo KOKONAINEN, rikosoikeudellellisesti pätevä DNA on olemassa, vaikenen.

Vaan siitä ei ole edes poliisin lausuntoa.
Onko se niin, että testeissä käyneet kokevat nyt tulleensa huijatuiksi ja ärähtävät, kun ymmärtävät joutuneensa ''suureen kusetukseen''?
...ja olevansa vähän niinku vedätettyjä, kun ovat jo kavereillekin ehtineet kertoa jne ..... :D

Kyllä tämä on kuitenkin suomen rikoshistoriassa sen verran uniikkitapaus, että jopa poliisi saa luvan käyttää uniikkejakonstejaan. :) Oikeasti.

Jos puolivuotta myöhemmin ei tutkimusryhmällä ole vieläkään käsissä mitään, niin silloin lähdetään kyllä kylmästi heittämään koukkua veteen. Jotta edes jotain jäisi siihen onkeen.....
Usko huviksesi tai älä . :)

ps. minulla ei ole traumaa tästä ketjusta. Harrastukseni on ''murhaaminen'' sohvalta. Eikä edes kovin vakavamielisesti. Voit suoltaa tuota paskaasi ihan miten lystää, mutta ymmärrä se pieni pointti, että lopunviimeksi se pilkka käy omaan nilkkaasi kuitenkin.
:P

ei tästä ole haluttu silloin 'kirkkonummikakkosta'. Ei missään nimessä.
Nuotio & Äreät Tiput
Matula
Jack Bauer

MissHolmes kirjoitti:Ja ajattele: en edes jaksa rasittua.

Heti ,jos joku tuo ''marskifaktaa'' siitä, että tuo KOKONAINEN, rikosoikeudellellisesti pätevä DNA on olemassa, vaikenen.

Vaan siitä ei ole edes poliisin lausuntoa.
Onko se niin, että testeissä käyneet kokevat nyt tulleensa huijatuiksi ja ärähtävät, kun ymmärtävät joutuneensa ''suureen kusetukseen''?
...ja olevansa vähän niinku vedätettyjä, kun ovat jo kavereillekin ehtineet kertoa jne ..... :D

Kyllä tämä on kuitenkin suomen rikoshistoriassa sen verran uniikkitapaus, että jopa poliisi saa luvan käyttää uniikkejakonstejaan. :) Oikeasti.

Jos puolivuotta myöhemmin ei tutkimusryhmällä ole vieläkään käsissä mitään, niin silloin lähdetään kyllä kylmästi heittämään koukkua veteen. Jotta edes jotain jäisi siihen onkeen.....
Usko huviksesi tai älä . :)

ps. minulla ei ole traumaa tästä ketjusta. Harrastukseni on ''murhaaminen'' sohvalta. Eikä edes kovin vakavamielisesti. Voit suoltaa tuota paskaasi ihan miten lystää, mutta ymmärrä se pieni pointti, että lopunviimeksi se pilkka käy omaan nilkkaasi kuitenkin.
:P

ei tästä ole haluttu silloin 'kirkkonummikakkosta'. Ei missään nimessä.
Onko sinun nyt niin vaikeata ymmartaa, ettei kokonaista DNA-naytetta edes tarvita?
Kay copy-pastaamassa jalleen nuo internetlahteesi ja keskity lukemaan ne ymmartaen sisalto.
Ja itse epailit, ettei mitaan testauksia ole edes tehty :D :D :D
Sitten epailit, etta ne on sittenkin tehty mutta naytteet heitetty roskiin :D :D

Mistaan pilkasta ei ole kyse. Haluan, etta kirjoittajilla on edes hieman perusteltu nakemys viestissaan. Nykyinen linja, jota sina erityisesti harrastat, on taysin perustelematon. Omat mielipiteesi ja nakemyksesi vaihtelevat kuin harhaisella mielenterveyspotilaalla. Vankkumaton kantasi, jossa epailet poliisien suorittaneen tutkinnan erheellisesti, lahenee monilta osin salaliittoteorioita epauskottavuuksineen ja taydellisine mahdottomuuksineen.

On minustakin mukavaa, jos kirjoittajat esittavat uusia nakemyksiaan tapahtuneista. Mutta ufoille, fysiikan lakien vastaisille, "musta nyt vaan tuntuu silta" -viesteille on omat osionsa.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes
Ben Matlock

Kokonainen siinä mielessä, että sen avulla voidaan yksilöidä henkilö.
Tunnistukseen riittävä, siis rikosoikeudellisesti kokonainen, riittävä.
Osataanpa sitä olla yksinkertaisia, mutta se ei ole yllätys eikä uutta.

Minä pitäisin harhaisena mielenterveyspotilaana enemmänkin henkilöä, joka kuvittelee tietävänsä totuuden.

Minä olen avoin kaikille vaihtoehdoille, koska faktaa kumoamaan mitään ei ole.
Ja siihenhän tämän keskustelun pitäisi minusta perustua.
Eikä siihen, että joku palstatyranni kuvittelee tietävänsä totuuden ja sen varjolla dumppaa kaikkien muiden näkemykset. Vielä äärimmäisen brutaalilla käytöksellä ja ala-arvoisella kielenkäytöllä. Kehdaten vielä puhua jotain sivistyneisyydestä ja koulutustasosta. Hah.

Tokihan aina on mahdollista, että joukossamme on joku, joka todellakin tietää totuuden viimeistä yksityiskohtaa myöden, motiiviin asti. Mutta sellaisen henkilön kohdalla pitäisin täällä roikkumista kyllä mielenterveyspotilaan puuhana.
Nuotio & Äreät Tiput
Matula
Jack Bauer

MissHolmes kirjoitti: Minä olen avoin kaikille vaihtoehdoille, koska faktaa kumoamaan mitään ei ole.
Ja siihenhän tämän keskustelun pitäisi minusta perustua.
Ei ole faktaa. Hei Holmes, kuussakaan ei olla viela kayty.
Ei pilata hyvaa Holmesberg -ketjua jonninjoutavalla jorinalla.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Matula, nyt se fakta pöytään siitä b-rapusta ja heti!!!
Vai onko paikat hellänä? (siis kirjoituskäsi :lol: )
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Matula
Jack Bauer

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Matula, nyt se fakta pöytään siitä b-rapusta ja heti!!!
Vai onko paikat hellänä? (siis kirjoituskäsi :lol: )
Fakta on se, etta tuhkaluukkusi on jo sen verran valja, ettei seinamat tule vastaan vaikka nyrkilla kokeilisi...
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes
Ben Matlock

^minä tunnen suunnatonta myötähäpeää. Aikuinen mies ja jutut tuota tasoa. :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Matula
Jack Bauer

MissHolmes kirjoitti:^minä tunnen suunnatonta myötähäpeää. Aikuinen mies ja jutut tuota tasoa. :oops:
Mutta ne ovat huomattavasti todenmukaisempia kuin omat kentiesmelkeinsaattoimielestanijoskusmahdollisesti kackelsbergisi
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Matula kirjoitti:Fakta on se, etta tuhkaluukkusi on jo sen verran valja, ettei seinamat tule vastaan vaikka nyrkilla kokeilisi...
En tiedä olisiko viisainta olla hiljaa, mutta pakko kommentoida, kun on niin herkullinen paikka.
Matula, kerrot, että tietämyksesi yllä olevasta asiasta on varmempaa kuin Holmesin tietämys Ulvila-keissistä.
Minä muuten olen satavarma, että asia ei näin ole.
Luoja on minua varjellut monelta asialta ja näyttää, että yksi suurimmista on se, etten ole koskaan törmännyt elämässäni kaltaiseesi sikaan.
Voin kertoa, että sinulla ei minun tuhkaluukustani ole kertoa yhtään faktaa.

En voi käsittää miten sinun ajatuksenjuoksusi oikein rullaa. Ilmeisesti ei rattaat kovin vinhaan pyöri, koska et osaa lainkaan ymmärtää asiayhteyksiä.
Minulla oli täysin perusteltu syy viitata b-rappuun. Itse, sinä itse olet sen Ulvila-ketjuun tuonut. Et ole antanut mitään selvitystä mihin vihjailusi pohjaa eli on täysi syy epäillä henkilökohtaista tietämystä.
Sinulla taas ei ole mitään syytä vetää tähän keskusteluun yhtään luukkua minun ruumiistani.

Jos sinulla vielä kerran, ei ole MITÄÄN asiallista sanottavaa, toivon ettet alennu enää toista kertaa tällaiseen. Nolaat täysin itsesi.
Minä sen sijaan tiedän oman "kuntoni" ja en voi kuin nauraa sinulle.

Aika ajoin kommentoit ihmisten koulutusta ja vaadit fiksumpia ihmisiä kommentoimaan tänne eri ketjuihin. Voin sanoa, että tämä oli viimeinen niitti sinun luuseri-tyhjäntoimittaja arkkuusi.
Kielenkäyttö ja ajatuksen taso paljastaa henkisen sivistyksen valitettavasti.

Eihän vain äitisi ole sinulle opettanut tuollaista? *soosoo*
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Vastaa Viestiin