Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%
 
Ääniä yhteensä: 401

Mileva
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Syys 18, 2011 12:47 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Lisäänpä tänne omankin kokemukseni, vaikka en tapausta yliluonnollisena pidäkään.

(Selvennyksenä todettakoon, että mielestäni termi "yliluonnollinen" on jo itsessään harhaanjohtava. Yliluonnollista ei oikeastaan edes ole: on vain ilmiöitä, joiden synty- ja toimintamekanismeja emme vielä täysin tunne. Esimerkiksi keskiajan ihmiselle 2000-luvun elämä tuntuisi täysin yliluonnolliselta sanan varsinaisessa merkityksessään.)

Ote Wikipediasta:

Yliluonnollinen tarkoittaa luonnonlakeja noudattamatonta, luonnontieteellistä selitystä vailla olevaa, normaalin tai luonnollisen rajat ylittävää. Sillä tarkoitetaan toisaalta myös selittämätöntä, outoa tai paranormaalia. Yliluonnollisten asioiden ajatellaan usein tapahtuvan jonkin henkimaailman tai muun "tuonpuoleisuuden", eli yliluonnollisen todellisuuden vaikutuksesta.

Sain yhdessä vaiheessa elämääni unihalvauskohtauksia usein, suunnilleen kerran viikossa. Yleensä kohtaukset olivat todella ahdistavia, ja niihin liittyi vahvoja kuulo-, näkö- ja tuntoharhoja. Yksi kohtaus oli kuitenkin erilainen.

Olin nukkumassa päiväunia mieheni asunnossa olohuoneen sohvalla. Emme tuolloin olleet vielä tunteneet kauan, joten asunto ei ollut minulle entuudestaan kovin tuttu. Yhtäkkiä heräsin leijumisen tunteeseen, ja tajusin "irronneeni ruumiistani". Käännyin ilmassa katsomaan alaspäin, ja näin itseni makaamassa sohvalla. Nousin olohuoneen kattoon asti, ja kiersin pari kertaa huoneen ympäri leijuen myös kirjahyllyn yläpuolella. Sitten "palasin takaisin ruumiiseeni" ja heräsin ihan oikeasti. Unihalvauskohtaus oli niin todentuntuinen, että minun oli tarkistettava tuolilla seisten, oliko kirjahyllyn päällä ne samat tavarat, jotka olin kohtaukseni aikana nähnyt (olen niin lyhyt, etten ollut päässyt aiemmin näkemään hyllyn päälle). Kuinka ollakaan, tavarat olivat tismalleen samat ja vieläpä samoissa kohdissa.

Unihalvaukset, selkounet ja unimaailma muutenkin ovat erittäin mielenkiintoisia aiheita, ja olen usein pohtinut niiden merkityksiä. Vähäisen uskottavuuteni säilyttääkseni jätän kuitenkin ajatukseni niistä nyt kertomatta ;)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Edellä on kokemus, jota en itse ole koskaan kokenut, mutta ei kait tuo ruumiista irtaantumiskokemus ole sama asia kuin unihalvaus?! Eikö unihalvaus ole sananmukainen halvaantumisen tunne, jossa ihminen on vähintäinkin puolihereillä ja jähmettyneenä sängyssä - eli on tuohon edelliseen pikemminkin päinvastainen kokemus, ja ilmeisen fyysinen kuitenkin.

Loppukomentti unista on itsellenikin tuttua - unimaailma on kuin toinen maailma, ja välillä miettii, että kumpi oikeasti onkaan se todellinen maailma, ja jospa vain luulemme, että tämä on todellinen ja se todellinen onkin unimaailma. Aika jännä kokemus.

Kun juttelimme tuolla lautamiesosiossa Cernin hiukkaskiihdyttimen tuloksista, dimenssioista ja Bellin verkkoteoreemasta, niin oikeastaan se sopisi tähän osioon, vaikka ei olekaan huu haata, joka huu haa nimitys on kyllä jo todella vanhakantainen näiden ilmiöiden suhteen. Sanotaan niin, että tällä kohdalla arkiajattelu on vuosikymmeniä jäljessä - ehkä jopa 50 vuotta - tieteellistä tutkimusta.

Tein pikavilkaisun ketjuun, ja vaikutta siltä, että samaan pakettiin tuntuvat sopivan täällä kaikki mahdolliset ilmiöt ilman jaottelua, mutta todellisuudessa se ei ole näin - eli eivät kaikki (ehkä esimerkkinä unihalvaus) ole otsikon mukaisia yliluonnollisia ilmiöitä, eli PSI-ilmiöitä, vaikka ne olisivat selvittämättömiä. Yhtälailla voisi olla hikka - tiede ei tietämäni mukaan pysty edelleenkään selittämään hikkaa, eikä myöskään kissan kehräystä.

Itselläni nyt olisi runsauden pulaa ryhtyä kertomaan tapahtumista, ja sen vuoksi aikoinaan päädyinkin enemmän tutkimaan tuota ilmiömaailmaa kokonaisuuteena ja tieteen kautta, ja sieltä onkin löytynyt mielenkiintoista aineistoa. Käytin erittäin vanhaa metodia - olin itse itseni tutkija ja koehenkilö, koska näissä ilmiöissä ja niiden tutkimisessa on ongelmana subjektiivisuus, jota ei voi toiselle osoittaa, ja näin pystyin tutkimaan tavallaan itseäni objektiivisesti, joka ei ole mahdollista toiselle henkilölle näiden ilmiöiden kohdalla, enkä kokenut, enkä koe edelleenkään, mitään ongelmaa suhtautua tällä tavalla objektiivisesti myös omiin kokemuksiin.

Tosin ne muttuvat subjektiivisiksi heti, kun ja jos niistä puhuu toiselle henkilölle. Tosin enemmän kokemuspiirissäni on ollut ilmiöitä, jotka ovat voineet havaita useammat paikalla olleet henkilöt, ja vain harvat koen yksin, tai ne ovat tulleet todistetuksi muualla tavalla.

Tämä on hauska tilanne siinä mielessä, kun minua on pidetty enemmän fiedeihmisenä, ja sitten taas näitä asioita on pidetty jotenkin arkiajattelussa tiedemaailman vastaisina, niin se usein aiheuttaa ihmisissä sellaisia reaktioita, että he eivät saa mahtumaan niitä samaan pakettiin. He luulevat, että juksaan heitä - tai kuten joku on määritellyt, että olen liian järkevä puhuakseni näistä ilmiöistä tosissani. Ja todellisuudessa puhun todella tosissani. Tuo jaottelu on todella vaikea ylittää, ja se edellyttää seikkaperäiset selvitykset myös tieteen näkökannasta, että nämä ilmiöt eivät ole todellakaan tiedemaailman vastaisi tänä päivänä, vaan päin vastoin, ne jopa selittävät tänä päivänä tiedettä.

Luin eräästä aikauslehdestä artikkelin, jossa keskustelivat filosofi Torsi Lehtinen sekä professori Antti Eskola kokemistaan yliluonnollisiksi määritellyistä ilmiöistä, ja totesivat, että sillä ei ole merkitystä, jos sillä ei ole merkitystä, ja mielestäni juuri yliluonnollisten kokemusten kohdalla tuo on tärkeä asia.

Jokin yksittäinen ilmiö, kummitus, ääni, näky - se on vain tulkittavissa subjektiiviseksi kokemukseksi vaikka se onkin totta, mutta edellä mainitut tutkijat kertoivat molemmat tapahtumasta, joka suoraan vaikutti heidän koko elämäänsä.

Itse olen myös saman jaottelun kannalla - johtunee tietysti itse kokemieni ilmiöiden runsaudesta, että niitä on tavallaan jo pakko jaotella ja tarkastella ryhminä.

Eli olisi kiva kuullaa juuri sellaisista kokemuksista, joilla on ollut henkilöille "elämää suurempi merkitys" - se on muuttanut elämän suunnan, auttanut suorittamaan valinnan tms. Monet tällaiset asiat voidaan tulkita myös sattumiksi, mutta sitten pitää miettiä, että mikä se sattumakin oikein on - eli miten sattuikaan!

Tässä edellä oli muutama sivu sitten eräs kirjoitus, jossa henkilö puhui kuolemasta ja siihen liittyvistä kokemuksista, tai toivoi kuulevansa kokemuksia lohduksi, mutta kirjoituskesta on varmaankin jo kauan, mutta kirjoitan aiheesta, kun olen tutustunut hänen tekstiinsä vielä tarkemmin.
Alethes doksa meta logu
Mileva
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Syys 18, 2011 12:47 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Sirpa kirjoitti:Edellä on kokemus, jota en itse ole koskaan kokenut, mutta ei kait tuo ruumiista irtaantumiskokemus ole sama asia kuin unihalvaus?! Eikö unihalvaus ole sananmukainen halvaantumisen tunne, jossa ihminen on vähintäinkin puolihereillä ja jähmettyneenä sängyssä - eli on tuohon edelliseen pikemminkin päinvastainen kokemus, ja ilmeisen fyysinen kuitenkin.
Puutun vain tähän kohtaan. Wikipediasta löytyvän määritelmän mukaan unihalvauksessa esiintyviä hallusinaatioita ovat mm.

-Leijumisen tunne (joskus yhdistetään ruumiistapoistumiskokemukseen)
-Näennäisesti aukoton siirtyminen täysiin hallusinaatioihin tai unennäkemiseen
-Tuntoharhat (kosketukset)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Sirpa kirjoitti:Tein pikavilkaisun ketjuun, ja vaikutta siltä, että samaan pakettiin tuntuvat sopivan täällä kaikki mahdolliset ilmiöt ilman jaottelua, mutta todellisuudessa se ei ole näin - eli eivät kaikki (ehkä esimerkkinä unihalvaus) ole otsikon mukaisia yliluonnollisia ilmiöitä, eli PSI-ilmiöitä, vaikka ne olisivat selvittämättömiä. Yhtälailla voisi olla hikka - tiede ei tietämäni mukaan pysty edelleenkään selittämään hikkaa, eikä myöskään kissan kehräystä.
Mitä tulee ajatuksiisi yliluonnollisista ilmiöistä ja niiden olemassaolosta, olen aika pitkälti samoilla linjoilla tämän asian suhteen. Käsitän vain itse termin "yliluonnollinen" eri tavalla: PSI-ilmiö olisikin parempi otsikko tälle. Mielenkiintoista omasta mielestäni on se, että tuollekin ruumiistapoistumiskokemukselle on olemassa parikin erilaista tieteellistä -joskaan ei aukotonta- selitystä, ja silti sitä pidetään "yliluonnollisena".
SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Mitä tässä kuvassa teidän mielestänne näkyy?
http://aijaa.com/v.php?i=007388985864.jpg


Kuva on otettu Italiassa 4-5 vuotta sitten keväällä, siestan aikaan.
Minä olen tuon kuvan itse ottanut vanhanaikaisella filmikameralla.

Tilanne oli se, että minulla ja ystävälläni oli tapana lähteä siestan aikaan kävelylle. Tuohon aikaan lämpötila oli leppoisat 20+. Meillä oli tietty reitti, mitä pitkin kuljeskeltiin, valokuvailtiin, ihasteltiin maisemia. Muistan tuon tilanteen, kun tuo koira ilmestyi aina jostain, kulki hetken vierellä ja lähti sitten takaisinpäin. Kaveri sanoi minulle, että ota tuosta kuva. En tiedä, miksi otin jostain koirasta kuvan (en edes pidä koirista). Myöhemmin noilla kävelylenkeillämme tuo samainen koira haukkui ja murisi, kunnes palasi takaisin omalle tontille.

Palattiin takaisin Suomeen, vietimme kesälomaa tahoillamme ja koulujen alkaessa vaihdettiin sitten valokuvia. Tarkoituksena siis että saadaan toiselta vähän erilaisia kuvia.
Pian kaveri soittaa ja kysyy että kuinka tarkasti olet katsonut näitä kuvia?
Ja tosiaan, taustalla näkyy kaksi hahmoa katsomassa rotkoon.

Vannon, että kyseisillä kävelyretkillämme emme nähneet paljoa ketään ihmistä siestan takia. Kylä, jossa asuimme, oli todella pieni. Yhden kerran muistan, kuinka vanhempaa mummelia rollaattorin kanssa talutettiin jollain kadunpätkällä. Muuten saimme kävellä ihan rauhassa.

Kuvan vasemmalla puolella, missä on kaidetta, on rotko ja sen "pohjalla" kulkee rautatie. Muistaakseni se ei ollut mikään pystysuora rinne.
Myös kaverini otti kuvan tuosta koirasta, mutta kuvakulma on sellainen, että vasemmalla laidalla näkyy tuo sininen mikä-se-sitten-olikaan, en enää muista.

Olemme zoomailleet kuvaa, kääntäneet värejä, vaalentaneet ja tummentaneet ja "käsitelleet" sitä ties miten, että pääsisimme selvyyteen, mitä nuo kaksi mustaa hahmoa on. Miksi ne ovat täysin mustia? Ne ovat liian tarkkarajaisia ollakseen pölyhiukkasia tai heijastuksia.
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.
kameleontti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 5:40 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

Missä se toinen hahmo on? Voitko vaikka merkitä sen kuvaan? Näen vain yhden mustan mötikän tien vasemmalla puolella. Sen musta on todella tummempaa kuin kuvan muu musta, mutta arvelisin sen olevan joku kivipaasi tai muu tolppa tuon kaiteen päättyessä siihen. Tai sitten katson aivan väärää kohtaa :)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tien vasemmalla puolella näkyisi minusta harteikas mustaan kaapuun verhoutunut mieshahmo. Kahta en näe. Mikä siis oli tuo muurilla rajattu alue tuossa oikealla, ja tuo sininen (ovi?) Kiintoisa otos.
Nothing is quite what it seems
Jaakos
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 12:10 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

No, mitä siinä kaverin kuvassa sitten näkyy tuossa kohdin? Varjon tuo muodostelma jättää tiehen, näin otaksun? Filmikuvien tummat värit tuntuvat menevän usein "tukkoon" helpommin mitä digikuvissa, joten kyseessä ei ole tarvinnut olla edes musta muodostelma luonnossa vaan se on muuttunut mustaksi vasta paperille päädyttyä. Toisella puolen tietä on jokin sininen pystypilari (?). Liittyisivätkö ne jotenkin toisiinsa?
SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Tässä toinen tarkennettu ja rajattu kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=003978991653.jpg


Tuo sininen oli muistaakseni joku pressu tai verkko tai tällainen. Tuo oranssi aita on jotain "työmaa" -verkkoa tms. Muurilla rajattu alue ennen vihreää roskista on sellainen roskapönttökatos. Sellainen syvennys.

Tai no käykää ite kattomassa: http://g.co/maps/tgnnv

Ja se kaverin kuva ulottuu tuohon siniseen pressuun asti, ei siitä "eteenpäin", näin muistelisin.
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.
kameleontti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 5:40 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

Tuo Googlen Streetview oli hyvä lisäys, ainakaan mitään kiinteätä mustaa rakennelmaa en siitä löytänyt. Mielenkiintoista!
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

SidoMinut kirjoitti:Tässä toinen tarkennettu ja rajattu kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=003978991653.jpg


Tuo sininen oli muistaakseni joku pressu tai verkko tai tällainen. Tuo oranssi aita on jotain "työmaa" -verkkoa tms. Muurilla rajattu alue ennen vihreää roskista on sellainen roskapönttökatos. Sellainen syvennys.

Tai no käykää ite kattomassa: http://g.co/maps/tgnnv

Ja se kaverin kuva ulottuu tuohon siniseen pressuun asti, ei siitä "eteenpäin", näin muistelisin.
Kuvan oikeassa reunassa näkyy toi ikoni/maalaus, joka siis näkyy selvemmin streetviewissä. Paikkaan on liityttävä jokin tarina. Mielenkiintoista.

Liittyisikö jotenkin siinä alhaalla kulkevaan rautatiehen ? hyvä paikka hypätä...
Johnny_B
Nikke Knakkertton
Viestit: 169
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 12:05 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

Maybrick kirjoitti:Tien vasemmalla puolella näkyisi minusta harteikas mustaan kaapuun verhoutunut mieshahmo. Kahta en näe. Mikä siis oli tuo muurilla rajattu alue tuossa oikealla, ja tuo sininen (ovi?) Kiintoisa otos.
Mä näkisin tuossa kaksi hahmoa, jotka seisovat kuvaajasta katsottuna hieman limittäin, vasemmanpuolinen taaempana kuin oikeanpuolinen. Molemmat katselevat vasemmalle alaviistoon.
Wilma
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 3:25 am
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Wilma »

SidoMinut kirjoitti:Tässä toinen tarkennettu ja rajattu kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=003978991653.jpg


Tuo sininen oli muistaakseni joku pressu tai verkko tai tällainen. Tuo oranssi aita on jotain "työmaa" -verkkoa tms. Muurilla rajattu alue ennen vihreää roskista on sellainen roskapönttökatos. Sellainen syvennys.

Tai no käykää ite kattomassa: http://g.co/maps/tgnnv

Ja se kaverin kuva ulottuu tuohon siniseen pressuun asti, ei siitä "eteenpäin", näin muistelisin.
Huh.. Aika creepy.. :shock:

Mulla taas vaihteksi tumma hahmo vieraili kotona tai sitten mieli teki tepposet. :roll: Istuin parvekkeella iltasella tupakalla ja sisällä oli kattovalaisimet päällä. Valo loistaa parvekkeen kaiteeseen oven kohdalta. Yhtäkkiä siitä valon kohdalta lipui iso miehen varjo keittiön suunnasta olohuoneen suuntaan. Luulin ensin, että poikaystävä oli tullut omilla avaimilla sisään (hän on aika kookas), mutta sisällä ei ollut muita kuin minä kissoineni. Tämän valjettua soitin poikaystävälle ja kysyin, että oliko piipahtanut. Eipä ollut.. Siinä sitten äkkiä poikaystävän luokse nukkumaan. :lol:
Tein ennen tuota soittoa testejä, jotta olisiko kissa voinut kurottaa niin korkealle luodakseen varjon; ei. Myöskään tupakansavun puhaltelu tähän kyseiseen kohtaan, johon valo loistaa, ei luonut samanlaista kuvaa. En ollut myöskään alkoholin vaikutuksen alaisena. Tällainen visiitti TAAS. Mutta ei siis samassa asunnossa, kuin aiemmin.
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

Wilma kirjoitti:
SidoMinut kirjoitti:Tässä toinen tarkennettu ja rajattu kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=003978991653.jpg


Tuo sininen oli muistaakseni joku pressu tai verkko tai tällainen. Tuo oranssi aita on jotain "työmaa" -verkkoa tms. Muurilla rajattu alue ennen vihreää roskista on sellainen roskapönttökatos. Sellainen syvennys.

Tai no käykää ite kattomassa: http://g.co/maps/tgnnv

Ja se kaverin kuva ulottuu tuohon siniseen pressuun asti, ei siitä "eteenpäin", näin muistelisin.
Huh.. Aika creepy.. :shock:

Mulla taas vaihteksi tumma hahmo vieraili kotona tai sitten mieli teki tepposet. :roll: Istuin parvekkeella iltasella tupakalla ja sisällä oli kattovalaisimet päällä. Valo loistaa parvekkeen kaiteeseen oven kohdalta. Yhtäkkiä siitä valon kohdalta lipui iso miehen varjo keittiön suunnasta olohuoneen suuntaan. Luulin ensin, että poikaystävä oli tullut omilla avaimilla sisään (hän on aika kookas), mutta sisällä ei ollut muita kuin minä kissoineni. Tämän valjettua soitin poikaystävälle ja kysyin, että oliko piipahtanut. Eipä ollut.. Siinä sitten äkkiä poikaystävän luokse nukkumaan. :lol: I
Tein ennen tuota soittoa testejä, jotta olisiko kissa voinut kurottaa niin korkealle luodakseen varjon; ei. Myöskään tupakansavun puhaltelu tähän kyseiseen kohtaan, johon valo loistaa, ei luonut samanlaista kuvaa. En ollut myöskään alkoholin vaikutuksen alaisena. Tällainen visiitti TAAS. Mutta ei siis samassa asunnossa, kuin aiemmin.
Mulla noi tummat varjot väistyy kun pyyhin kattolampusta hämähäkinseitit. Pienestä hämppäristä tulee iso varjo jos se on tarpeeks lähellä lamppua.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

SidoMinut kirjoitti:Tässä toinen tarkennettu ja rajattu kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=003978991653.jpg


Tuo sininen oli muistaakseni joku pressu tai verkko tai tällainen. Tuo oranssi aita on jotain "työmaa" -verkkoa tms. Muurilla rajattu alue ennen vihreää roskista on sellainen roskapönttökatos. Sellainen syvennys.

Tai no käykää ite kattomassa: http://g.co/maps/tgnnv

Ja se kaverin kuva ulottuu tuohon siniseen pressuun asti, ei siitä "eteenpäin", näin muistelisin.
Tuo tarkennettu kuva...Ihan kuin siinä seisoisi Mustaan kaapun pukeutunut (ehkäpä) mies, jolla on naamari päässä. Näen naamarissa Paholaisen kasvot :shock:..
Mitä sitte?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Tuossa kuvassa mielestäni kammottavinta on se, että hahmoilla/hahmolla näyttäisi olevan varjo. Puun varjo luo asvalttiin tummemman kohdan, mutta sen sisällä näkyy aivan selvästi vielä tummempi kohta, joka lähtee suoraan hahmoista.
Vastaa Viestiin