Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

jokuvaan

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

^Niin palailee. Pysy asemissa, Tara.
Kuva
Kuva: tutorialswindow.com

P.S. Siellähän niitä oli olkkarissa vino pino punaisia t-paitoja
AA:lle tarpeen mukaan vaihdettaviksi.

P.P.S. Osoitettu (pelonsekaisella) kunn....kuvotuksella erityisesti eräälle mustalle linnulle ja lounaissuomalaiselle aktiiville: "Just because you feel good, doesn´t mean you´re right" (Skunk Anansie). Ihan "neutraalisti" sitä viimeistä Muumilaakson taistelua odotellessa :mrgreen: .
Viimeksi muokannut jokuvaan, Ti Huhti 24, 2012 5:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Turre ei ymmärrä mihin rakosiin aina päänsä pistää kun mennä melskaa Annun hajun perässä. Objektiivisuudesta viis kun usko on kova.
Kuva
Valhalla
Watson itse

Ja kun turre pääsee umpikujasta ilman omaa ansiotaan ja muiden vain väsyessä räksytykseen hän poikkeuksetta luulee itsestään liikoja
Kuva
post-veristi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja post-veristi »

Mut, tosissaan, joo. Ei oo aina koiraa karvoihin katsominen. Tarkemmin ku kattoo, niin on tuokin tuossa pohjimmiltaan ihan söpö. Ja toinen höpö.
Example - Lying To Yourself
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

jokuvaan kirjoitti:^Niin palailee. Pysy asemissa, Tara.
Kuva
Kuva: tutorialswindow.com
Kuva

Apuvaa! Mörkö ja hänen pikku oravansa on täällä

Taivas lyö tulta

-
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Noista koirista tulikin mieleen, että milloin Naakka palaa koirapartion kanssa noihin Ulvila-ketjuihin "todistamaan uusille lukijoille", että Ulvilassa on joku rohjennut liikkua kevyen liikenteen väylällä yöaikaan, mikä on erittäin epäilyttävää, suorastaan rikollista.

Nuo jutut kun näkyvät kiertävän siellä samaa rataa ja koirapartiota ei nyt kevään korvalla ole vielä näkynyt..
..saapa nähä..
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

P.P.S. Osoitettu (pelonsekaisella) kunn....kuvotuksella erityisesti eräälle mustalle linnulle ja lounaissuomalaiselle aktiiville: "Just because you feel good, doesn´t mean you´re right" (Skunk Anansie). Ihan "neutraalisti" sitä viimeistä Muumilaakson taistelua odotellessa :mrgreen: .

Siis mitä pahaa minä olen sinullekin sitten tehnyt tai sanonut??? Jos esität teorian, niin saan kai näyttää siitä paikkaansapitämättömiä asioita? Ja kirjoitin kaiken lisäksi SYYTTÄJÄN tekstistä, ja arvostelin sitä, en edes sinun tekstiäsi/teoriaasi (tässä mahdottoman pitkässä ja vaikeassa ja täysin vailla kappalejakoja olevassa kirjoituksessani, jota Tara ja Valhalla eivät pystyneet lukemaan ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p473915 ), etkä sitten ilmeisesti sinäkään. Vaikkakin se oli yli puolta lyhyempi kuin sinun oma tekstisi ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p473872 ), jota Tara kävi täällä oikein erikseen kiittelemässä.).

Tää on aivan lapsellista tämä kirjoittelu täällä nykyään. Ihme hiekkalaatikkoleikkejä, kuka kenenkin kaveri on :lol:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Toripolliisi kirjoitti:Noista koirista tulikin mieleen, että milloin Naakka palaa koirapartion kanssa noihin Ulvila-ketjuihin "todistamaan uusille lukijoille", että Ulvilassa on joku rohjennut liikkua kevyen liikenteen väylällä yöaikaan, mikä on erittäin epäilyttävää, suorastaan rikollista.

Nuo jutut kun näkyvät kiertävän siellä samaa rataa ja koirapartiota ei nyt kevään korvalla ole vielä näkynyt..
Minunko se pitää todistaa? ETP:ssä on koirapartion vetäjän lausunto, eikö se kelpaa?

Toisekseen siellä ei ole mikään pakko kenenkään edes olla liikkunut, kun Tähtisentietä pääsee kahteenkin suuntaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kuolemannaakka kirjoitti:

Siis mitä pahaa minä olen sinullekin sitten tehnyt tai sanonut??? Jos esität teorian, niin saan kai näyttää siitä paikkaansapitämättömiä asioita? Ja kirjoitin kaiken lisäksi SYYTTÄJÄN tekstistä, ja arvostelin sitä, en edes sinun tekstiäsi/teoriaasi (tässä mahdottoman pitkässä ja vaikeassa ja täysin vailla kappalejakoja olevassa kirjoituksessani, jota Tara ja Valhalla eivät pystyneet lukemaan ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p473915 ), etkä sitten ilmeisesti sinäkään. Vaikkakin se oli yli puolta lyhyempi kuin sinun oma tekstisi ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p473872 ), jota Tara kävi täällä oikein erikseen kiittelemässä.).

Tää on aivan lapsellista tämä kirjoittelu täällä nykyään. Ihme hiekkalaatikkoleikkejä, kuka kenenkin kaveri on :lol:
Olet hyvä kirjoittamaan kn, olen sen ennenkin sanonut, mutta kun esim minä vaan ajattelen niin eri tavalla kuin sinä, ja kun me ollaan niin päinvastaista mieltä Annelin osuudesta kaikkeen mistä häntä epäillään, niin ei tule useammin kiiteltyä. Eihän se täällä mitään merkkaa onks 'hyvä tai huono' kirjoittaja! Tajunnanvirroista ja taituroinneista viis. Ei kaikkea kannata kirjoittaa mitä päähän pulpahtaa (muistutan tästä myös itseäni, joka päivä!! :wink: )

Muuta hampaan kolossa: Olen koettanut olla tarkka etp-lainauksissa, mutta sinä et kyllä aina ole ollut. En ole kerännyt talteen kohtia, joissa vetoat etp:hen, mutta referoit virheellisesti tai huolimattomasti, .. se on näyttänyt joskus jopa tahalliselta. Enkä kerää vastakaan, en ota mallia murresta. Mutta jos taas teet samoin, kyllä korjaan - jos itse muistan mielestäni tarkemmin.

Joo, se kappalejako on tärkeä. Ota mallia jokuvaanista! Ei se pituus vaan se laatu. Koska jokuvaanin tekstissä oli kappalejoko kohdallaan, se vain näytti 'pitkältä'!!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 72#p473872

Minusta se joka paneutuu asiaan noin huolella ansaitsee kiitoksen - olkoot oikeassa tai väärässä jossain nippelissä, johdonmukaisuus joka nojaa kysymys kerrallaan alkuperäisiin lainauksiin, se auttaa lukemisen ymmärtämisessä! Tehdä jotakin asiaa ymmärrettäväksi on eri asia kuin tehdä itseään ymmärrettäväksi ja esitellä kirjoitustaitoaan.

Sillä miten kaikki oikeasti meni, ei viimekädessä ole merkitystä. Silti sitä on kiinnostavaa pohtia.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Kiitos taas, Tara. Kiitän puolestani sinua mielestäni moniulotteisista, vaihtelevista, omintakeisista, kiinnostavista ja humaaneista pohdinnoistasi.

AA:a syyllisenä pitävän on luonnollista kallistua "tykkäämisissään" samoin ajatteleviin (tai asiansa ilmaiseviin), vaikka nämä "tykkäämiset" nyt ovat aika typeriä anonyymillä sivustolla, jossa nikkien taakse voi kätkeytyä minkä ikäisiä ihmisiä tahansa, minkä tahansa sukupuolen edustajia, tuplanikkaajia tai samalla nimimerkillä kirjoittavia, asiasta keskenään sopineita vuorottelijoita tai ryhmiä (vaikka kokonainen TaiK:n näyttelijätyön laitoksen vuosikurssi yhden nikin taustalla), häiriintyneitä persoonia, tahallisen tai tahattoman naurettavia koomikkopellejä tai aidosti vakavia pohdiskelijoita, joilla on vaihteleva ulosanti.

En kuitenkaan koe typeräksi tunnetta, että "tykkään" monien nikkien kirjoituksista: Valhallan, Taran, TiiaStiinan ja monen muun antiannelistin, mutta myös Naakan, Turumurren, annaannan ja muiden AA:a puolustavien (joistakin) jutuista. Uudet nikit erilaisine kommentteineen rikastuttavat aina ketjua. En pidä relevanttina kielioppivirheiden tai "nikkien tietotason" tarkkailua, virheet ja puutteet kun voivat johtua monesta muustakin asiasta kuin älykkyydestä, lahjakkuudesta, koulutustasosta tai kotikasvatuksesta. Toisilla ei vain ole aikaa tai mielenkiintoa "asua" täällä tai paneutua keissiin kaikella tarmolla. Hyvä niin. Joillekin "väärin kirjoittaminen" tai tietyn näkökulman tyrkyttäminen voi olla puhtaan taiteellinen tai provokatiivinen ilmaisukeino. Sorrun siihen itsekin ajoittain vain saadakseni vastakaikua. Teen myös itseäni turhan tärkeäksi dominoimalla välillä ketjua; pommittamalla monia viestejä peräkkäin, vaikkei ei ole mitään relevanttia asiaa. Pyydän sitä anteeksi. Saatta jatkua - ainakin ajoittain :mrgreen: . Eikä minulla ole mitään syytä syyllistää AA:a niin fanaattisesti, kuin ehkä välillä teen. Haluan vain, että oikeus voittaa ja totuus tulee esiin.

Ulvilan tapaus ja Minfo osuivat mielenkiintoni kohteiksi aika sattumalta ja vähän turhautuneessa elämäntilanteessa; siinä syy täällä notkumiseen. Fakta-aineiston pilkuntarkan analysoinnin jätän mielihyvin oikeuslaitokselle, jolla on käytössään julkistettuja aineistoja laajempi tietokanta. Näyttää siltä, että Ulvilan tapaus on ratkeamassa ja omassa elämässä alkavat puhaltaa muutoksen tuulet. (Apua, mitäs mä sitten teen!) Alkaa sitä paitsi ahdistaa toisten kärsimyksillä mässäily - siinäkin olisi syytä jättää Minfo vähemmälle. Aikamoinen Minfo-addiktiokin on päässyt kehittymään; näin väittää ainakin eräs "lähellä oleva taho". <Sigh>.

P.S. Naakka; et sä mua ole kiusannut. Kiitän vain viihdyttävistä "pikkukinoista", joilla on ollut valitettavan vakava tausta.
P.P.S. annaanna, unohdin liittää sen pakollisen gif-animaation, mutta yritän korjata asian joskus vastaisuudessa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:Turre se vain kaluaa vanhoja luita..

Laitanko linkin turren etp-koosteisiin, niihin jotka hän oli vääristellyt todistamaan Annelin syyttömyyden puolesta? Turre huomasi, että puri omaa jalkaansa, häntäänsä, ja poisti kuvat (kuvat tekstikoosteita, pilkotuista etp-otteista? Kyllä ne jäljelle jääneet 'kuvat poistettu'-merkit (joitten alla osoite niihin yhä näkyy) jotakin kertovat turren 'rehellisyydestä', kun älysi ne poistaa. Antaapa olla, itsepä tuolla palailee oksennuksilleen.

Ja Tara se yritti kalua vanhoja luita, harmittiko kun et löytänyt?. Jos kerrot minkä liitetiedoston haluat niin lähetän... Ai niin sinähän et mun kirjoituksia luekkaan, muistin just...

..niihin jotka hän oli vääristellyt todistamaan Annelin syyttömyyden puolesta?

Tuo oli sopivan hauska tähän.
Mitäpä minä sille voin että kirjoittamani nyt vain sattui stemmaamaan Hovin perusteluihin.
Toki, olisinhan minä voinut olla välillä vähän huonompikin, tasapuolisuuden nimissä, mutta luonto ei antanut periksi.

No, joka tapauksessa todisteiden valossa Auer vapautui.
Ja samanmoisesti tulee käymään tässä ihan kohta...

ps. Hyvät kaksvuotispäivät kalliille kanssamatkaajalle, pikkasen myöhästyneet.
Vähän näyt liikkuvan aina jälkijunassa, pikkasen tämäkin.
Kaksvuotispäivät ovella myös ulkosuomalaisella, onnittelut kuopuksellemme sinne Texasiin...
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

^Turrelle ihan vaan "tiedoksi": sinäpä et tiedäkään, mitä minä tiedän... Unohdat, että minäpä pääsin minfon järjestämälle pakettimatkalle vuoteen 2016... Kun tässä muistikuvat pikkuhiljaa alkavat asettua kohdalleen, hahmotan myös varsin selkeästi Annun tulevan kohtalon. Ja ihan pakko on tässä vihjaista, ettei se aivan Hovin jalanjälkiä myöten mennyt. Ja sitäpaitsi: se "rakennelma" siellä pihasi perällä ei tainnut ihan sininen olla väriltään... Juu, eikö synnytäkin vilunväreitä selkäpiihin ja sinne tienoille? Niin oli tarkoituskin. Mutta jatketaanpa kotirekoilua; pian on sekuntiaikatauluni valmiina.
Valhalla
Watson itse

turumurre kirjoitti:No, joka tapauksessa todisteiden valossa Auer vapautui.
Ja samanmoisesti tulee käymään tässä ihan kohta...
.
Todisteiden puuttuessa Anneli vapautui. Joka uusien todisteiden myötä jäi lyhyeksi. Joka puolestaan on todettu liittyvän aiempaan tuomioon eli murhaan. Johon puolestaan on ilmaantunut uusia todisteita kuten silminnäkijälausuntoja. Joita puolestaan on purettu KKO:lle tähän vielä lainvoimaisuudeltaan avoinna olevaan tuomioon aina 1000-sivun verran.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Veristi kirjoitti:^Turrelle ihan vaan "tiedoksi": sinäpä et tiedäkään, mitä minä tiedän... Unohdat, että minäpä pääsin minfon järjestämälle pakettimatkalle vuoteen 2016... Kun tässä muistikuvat pikkuhiljaa alkavat asettua kohdalleen, hahmotan myös varsin selkeästi Annun tulevan kohtalon. Ja ihan pakko on tässä vihjaista, ettei se aivan Hovin jalanjälkiä myöten mennyt. Ja sitäpaitsi: se "rakennelma" siellä pihasi perällä ei tainnut ihan sininen olla väriltään... Juu, eikö synnytäkin vilunväreitä selkäpiihin ja sinne tienoille? Niin oli tarkoituskin. Mutta jatketaanpa kotirekoilua; pian on sekuntiaikatauluni valmiina.

Hyvää matkaa vain. Vähäsen tietenkin olen aina kateellinen kun toiset reissaa. Mutta että 2016, silloin sitä taitaa olla jo Luurankona Taran Pääjääkaapissa. Ehkäpä jo silloin tämäkin tapaus on lopullisesti suljettu ja Auer elelee Epsjanassa nauttien auringosta ja kirjansa tuomista fyrkoista.
Tapaus muistettaneen enään kouluesimerkkinä poliisi/syyttäjälaitoksen merkillisistä menettelyistä.

Mutta vakavasti puhuen; Aurinko lämmittää jo täälläkin eikä yhtään kylmää selkäpiitä. Mielenkiinnolla kyllä odotan lupaamasi seikkaperäistä selvitystä etukäteismurhanauhoituksesta ja tutustunkin siihen ajan kanssa sitten ennen ens joulua (jos enään on tarvetta).
Tällä hetkellä ei juurikaan innosta kenenkään kovin pitkät kirjoitukset ja just ja just jaksaa keskittyä tälläsiin tekemiisi puolhumoristisiin max kymmenen rivä pitkiin tarinointeihin.
Olkoon hyvänä luonnehdinta tästä mukavammasta olotilasta se, 'ettei sitä jaksa lukea enää omiakaan kirjoituksia', ja se kertoo paljon se.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tulee se kesä kaikille, niin risukasaan kuin turreillekin. Mun koiratkin on ihan lääpällään kun voivat taas kaivaa kuoppia kukkapenkkiin ja karkailla aidan alta, toisella vielä juoksukin.. :( että huolia riittää.

Joskus vähän hirvittää kuinka koville se vielä jonain päivänä ottaa joillekin, kun/jos lopullinen käry käy..eikä jutusta jää tikun tikkua josta tehdä asiaa?

Ja mihin mä sitten tuhlaan aikaani!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Vastaa Viestiin