Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Tessu
Javier Pena
Viestit: 1713
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Hyviä pointteja harva puhelintaan jättää ja kyllä maanrakennusalalla pärjää 50kg mieskin,koneellahan kaikki nykysin tehdään,niitä joystikkejä näpelöi lapsikin,rekkojakin kuskaa hintelät teinipimut nykysin.
Joku kuitenkaan tässäkään ei täsmää kun ei löydy mitään johtolankaa ei yhtikäs mitään...
Niks
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Touko 16, 2022 9:12 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Niks »

K9Wifey kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 4:42 pm Onkohan tuo paino 50 kg ihan oikein? Tosiaankin noilla arvoilla, ja vielä pitäis suht raskasta työtä maanrakennusalalla tehdä... Plus vielä mies, jolloin tiiviimpää lihasmassaa luonnostaan enemmän.
Tähän on pakko puuttua sen verran että tolla painolla ei oo mitää tekemistä maanrakennusalalla. Oma ukko ei paljoa enempää paina ja omistaa yrityksen ja on samalla alalla töissä itsekkin ollu yli 10v. Ei siellä kaivinkoneen hytissä tarvii kun painaa nappuloita ja veivata vipua. Lappari onkin jo toinen tarina mutta ilmeisesti V on nimenomaan ollut konekuski.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
Inkeri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: La Loka 21, 2023 5:45 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

skoune kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 11:54 am
HKV kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:38 am
skoune kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:08 am

Kuten jo kerroin, niin se nimimerkki ilmestyi "omaiselle" sen jälkeen, kun kerroin, että Rynty on inkerinsuomalainen sukunimi..ja kun kysyin mistä Ryntyt ovat kotoisin, sain sellaisen maantieteellisen alueen kotipaikakseen, missä inkerinsuomalaisia ei ole koskaan asunut, ei edes suurten karkotusten aikana..

...
Ai mikäs nimimerkki hällä aikaisemmin sit oli? 1.

.. löysin paikkakunnan Siperia. 2.
..

Inkerinsuomalaisten tie Suomeen kulki Siperian kautta 3.
..
Aika kovaa "faktaa" kirjoitat!!
Vastaus 1. Kirjoitin tänne Rynty-ketjuun viestin 21.10 siitä, että Rynty on inkerinsuomalainen nimi. Nikki Inkeri ilmestyi tälle sivustolle 23.10. Tätä ennen viestintää tänne hoiti Ryntyn exä, joka on ilmeisesti eri henkilö kuin tämä Inkeri-nikki...

Vastaus 2. Niin Inkeri kertoi, että Siperiasta olivat Ryntyt muuttaneet vähän yli 20 vuotta sitten Suomeen. Kun tarkensin, niin paikkakunta olikin Inkerin mukaan jostain Venäjän pohjoisosista... Lasketaanpa vähän, olisivatko Ryntyt asuneet Siperiassa tai jossain Venäjän pohjoisosissa vielä vuonna 2000? ja sitten muuttaneet Suomeen inkerinsuomalaisina? Näin tämä Inkeri kuitenkin väitti tapahtuneen.. Eli aika keksityltä tuo vaikuttaa, varsinkin kun Ryntyn fb-sivujen mukaan hän oli asunut Virossa...

Kaupunki josta tulemme on Jakutsk. Voit etsiä googlesta. Todella paljon inkerisuomalaisia tullut sieltä ja lähikaupungeista. Hän ei ole asunut virossa missään kohtaa.

Mun ei tarvitse todistella mitään, oma asiasi uskotko vai etkö.
Ollaan tultu tänne inkerisuomalaisina.
Facebookkiin omaiseni on voinut laittaa mitä vain, kun ei ollut sille kuin viestittely paikka ystävien kanssa.
Olen tänne koko ajan kertonut kaiken miten on.

Yksi omaisistani on halunnut nähdä ravintolan portsareitten ja baarimikkojen kanssa. Omistaja kieltäytyi ja sanoi että vain poliisin läsnä ollessa.
Tapaamista ei kuitenkaan tapahtunut.

Sitten paino asiaan. Lehdessä ei todellakaan oo oikea paino.
Itse olen naispuolinen ja hoikka ja painan yli 50kg. Joten paino ei millään voi olla hänellä tuo.

Olen omaisena yrittänyt kaikkeni, poliisi ei kuitenkaan tee aktiivisia etsintöjä enää.
Inkeri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: La Loka 21, 2023 5:45 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

skoune kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:08 am
Ei mitään hajua kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 10:15 pm
HKV kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 7:36 pm Meinaatko että omainen Inkeri käy täällä jauhamassa paskaa ja sekoittamassa pakkaa? Että oikeasti onkin joku salaliitto ja suunniteltu katoaminen taustalla? Enpä ihan usko?
Minustakin Inkerin huoli ja postaukset ovat tutuneet varsin todellisilta. Nimimerkki on varmaan valittu alkuperän mukaan.
Kuten jo kerroin, niin se nimimerkki ilmestyi "omaiselle" sen jälkeen, kun kerroin, että Rynty on inkerinsuomalainen sukunimi..ja kun kysyin mistä Ryntyt ovat kotoisin, sain sellaisen maantieteellisen alueen kotipaikakseen, missä inkerinsuomalaisia ei ole koskaan asunut, ei edes suurten karkotusten aikana..

Olen esittänyt mielipiteeni asiasta. Jatkakaa chattailuanne minun puolestani.. Tosin tämä foorumi ei taida olla se oikea paikka...Eikä minun ole pakko tänne tulla mitään pähkäilyjäni esittämään. Mielestäni kyseessä ei ole varmaankaan mikään "salaliittoteoria", mitä termiä täällä käytetään mielestäni vähän epämääräisesti...
Mulle ei koskaan tulisi mieleen valehdella missään foorumissa asioista. Mitä järkeä siinä on?
Täältä oon lähinnä saanu paljon hyviä neuvoja ja mielipiteitä.

Mutta niinkuin sanoin, mun ei tarvii todistella kellekkään mitään meidän alkuperää. Jokaisen oma asia uskooko vai eikö.
Kuullostaa vaan todella typerältä että joku tulisi valehtelemaan asioista joista on huolissaan.
Inkeri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: La Loka 21, 2023 5:45 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

Kuolemannaakka kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 12:06 am Vaikea kuvitella, että 20 vuotta Suomessa ollutta 45-vuotiasta 50 kiloista miestä alettaisiin värväämään rintaman kummallekaan puolelle.

Minusta noilta portsareilta (vai oliko vain yksi?) voisi kysyä vielä asioista tarkemmin. Miten humalatila näkyi? Olivatko kaikki humalassa, vai oliko vain yksi, ja portsarit poistivat kaikki "ryssät" samassa porukassa? Mitä kieltä porukka puhui portsarille? Millä kielellä tilasivat juomansa? Mitä he joivat, milloin olivat tulleet? Osasivatko yhtään suomea? Tuliko portsarin kanssa riitaa? Kauanko poistaminen kesti? Nahisteliko porukka keskenään? Sanoiko kadonnut poistotilanteessa jotain? Näyttikö tuntevan muita? Jos muut eivät osanneet suomea, niin luulisi, että tämä 20v Suomessa asunut ja hyvin suomea puhuva olisi ollut puhemiehenä portsarin suuntaan. Tuskin porukka nyt ihan tuppisuina paikalta poistui ensi kehotuksesta.

Tämmöisiä kyselisin, ja ihmettelisin, mikäli kukaan ei muista. Ei kai tuollaisen ulkomaalaisjoukon poistaminen humalan vuoksi voi ihan jokapäiväistä olla?

Jos porukassa joku osasi edes jotenkin suomea, niin lienee viettänyt täällä kauemmin aikaa, eivätkä olleet vain jollain viikonloppukeikalla. Miten portsari voi sekoittaa viron ja venäjän kielen?
Ollaan yritetty kysellä. Meille ei kerrottu paljoakaan. Ei mukamas muistettu paljon mitään siitä illasta.
Ainoa mitä saatu tietää, että poistettu 5-7hengen porukassa.
Ja että yks porukasta oli huomattavan iso ja työtakissa.
Ja sitäkin ihmetelty miten on voitu sekoittaa viron ja venäjän kielen, koska niissä ei kirjaimellisesti ole mitään samaa. Poliisille myös sanottu asioista, mutta mitään ei oo tehtävissä.
Me omaisina ei tiedetä enää mitä voidaan tehdä, asia on vaan jätetty näin.
Kun ei ole mitään mistä tarttua, ne 5-7miestä ei oo tallentunu mihinkään ulkokameraan. Koska salossa kaupungissa joko ei toimi tai ei mitään näy.
Kyseisessä baarissa kamerat ei tallenna.
Ketään ei muista mitäään.
Meillä ei ole suuntaa mihin on lähteny ja onko lähteny kävellen vai kyydillä.
Eli kirjaimellisesti emme tiedä mitään muuta kuin sen että poistettu porukassa
Ja puhelin jäänyt sinne.
HKV
Martin Beck
Viestit: 768
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja HKV »

Minun mielestä todella hämärää ravintolan omistajalta että ei anna portsareilta tai tiskillä töissä olleilta kysellä kuin poliisien kanssa? 🙄
Luulen että poket tietää paljon enemmänkin mitä ovat antaneet ymmärtää. Kyllä sitä muistaa jos ison porukan kerralla poistaa baarista.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
skoune
Agentti Scully
Viestit: 685
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja skoune »

Inkeri kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 12:47 am
skoune kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 11:54 am
..
Vastaus 2. Niin Inkeri kertoi, että Siperiasta olivat Ryntyt muuttaneet vähän yli 20 vuotta sitten Suomeen. -- Ryntyt asuneet Siperiassa tai jossain Venäjän pohjoisosissa vielä vuonna 2000? ja sitten muuttaneet Suomeen inkerinsuomalaisina? Näin tämä Inkeri kuitenkin väitti tapahtuneen.. ..

Kaupunki josta tulemme on Jakutsk. Voit etsiä googlesta. Todella paljon inkerisuomalaisia tullut sieltä ja lähikaupungeista. Hän ei ole asunut virossa missään kohtaa.

...
Inkeri, pyydän anteeksi sitä, että olen epäillyt teidän/Ryntyjen/inkerinsuomalaisten Jakutskissa asumista. Eli olet tässä asiassa oikeassa. Olen reagoinut tähän asiaan, että Ryntyt olisivat sieltä muuttaneet "vähän yli 20 vuotta sitten". Olet tainnut sekoittaa vähän aikoja, sillä on todella epätodennäköistä, että sieltä olisi Suomeen voinut muuttaa näin myöhään eli 2000-luvulla? - Taidat olla itse aika nuori, joten ehkä sinulla on mennyt nuo muuttovuodet sekaisin? - Näin että Salossa asuu/on asunut myös vanhemman polven Ryntyjä, niin ehkä nämä ovat aikoinaan muuttaneet Suomeen ja sitten Saloon noin 20 vuotta sitten?

Mutta tärkeimpään asiaan, omaisesi katoamiseen.

Pelkään, että siinä katoamisessa on jotain hämärää, hänestä itsestään riippumattomia asioita.
1. Se, että puhelimensa jäi/ jätettiin sinne baaritiskille kertoisi, että se oli tarkoituksellista, jotta omaistasi ei voitaisi jäljittää. - Eli ehkä se miesporukka oli siinä takana (ja sen vasta-avatun paikan omistajat/baarimikot?)
2. Siis tämä epämääräinen kaljupäinen/siilitukkainen joukko on mielestäni kaiken todennäköisyyden perusteella omaisesi katoamisen takana.
3. Miksi näin? Olen täällä esittänyt sitä, että ehkä omaisesi ns siepattiin tuosta baarista ja vietiin baarin lähellä olevaan autoon, joten valvontakameroista ei näkynyt mitään. Tämä baarista poistaminen olisi ollut lavastusta.
4. "Sieppauksen" syitä voisi olla monia. - Anteeksi kun kysyn, mutta VR oli kai hiljattain eronnut? Hänen fb-sivujensa perusteella hänellä näytti olevan tuohon porukkaan sopivia entisiä monenmaalaisia mm opiskeluystäviä.

Ehkä miehet olivat näitä ystäviään ja nämä olisivat syystä tai toisesta "ottaneet" omaisesi mukaansa. Ehkä VR halusi paeta nykyistä elämäntilannettaan. Ehkä avioeron jälkeinen elämä oli masentanut häntä? - Tai sitten pahempi juttu, jokin muu vierasmaalainen taho olisi ollut kiinnostunut hänen kielitaidoistaan ja pakottanut hänet "heille töihin"?
Toimintaterapia
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ti Syys 17, 2019 2:53 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Toimintaterapia »

HKV kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 2:20 am Minun mielestä todella hämärää ravintolan omistajalta että ei anna portsareilta tai tiskillä töissä olleilta kysellä kuin poliisien kanssa? 🙄
Luulen että poket tietää paljon enemmänkin mitä ovat antaneet ymmärtää. Kyllä sitä muistaa jos ison porukan kerralla poistaa baarista.
Olisikohan tuo niin, että henkilökunta haluaa pitää tietynlaista yksityisyyttä asiakkaistaan eli eivät tarpeettomasti levittele tietoja asiakkasta ja varsinkaan poistetuista asiakkaista. Ehkä liikaakin pidättäytyvät nyt tässä tapauksessa.

Lisäksi voivat miettiä sitäkin kun Lapualaista ravintoloitsijaa syytettiin niskoittelusta (vai-mikä-se-syyte-olikin) kun monenlaisia kameratallenteiden tuijottelijoita kävi Taka-Luoman katomamisen jälkeen ja kaikista näistä eivät luultavasti tienneet että olivatko omaisia, viranomaisia vai poliiseja. Salossa ottavat nyt sen linjan että keskustelevat vain poliisin kanssa tai poliisin läsnäollessa ettei mitään jälkipolemiikkia tulisi.
Sveriges sak är vår!
LiamNeeson
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 12:19 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Jos oletetaan että V.R olisi surmattu katoamisen jälkeen niin miksi?
Todennäköiset vaihtoehdot olisivat varmaan mustasukkaisuus, kosto tai taloudelliset syyt.
Eli tuntemattoman miesporukan takapiruna voisi olla ex, duunikaverit tai vaikkapa pettynyt pääurakoitsija?
-evp hutkiva tutkija-
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4582
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

HKV kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 2:20 am Minun mielestä todella hämärää ravintolan omistajalta että ei anna portsareilta tai tiskillä töissä olleilta kysellä kuin poliisien kanssa? 🙄
Luulen että poket tietää paljon enemmänkin mitä ovat antaneet ymmärtää. Kyllä sitä muistaa jos ison porukan kerralla poistaa baarista.
Jos portsarit/ovimiehet/järjestyksenvalvojat olisivat vastuullisia he kertoisivat itse omaisille kaiken näkemänsä ja kuulemansa. Ei siihen pomon tai poliisinkaan lupia tarvita. Vaan harvoinhan nuo kovinkaan selkärankaisia ovat. Tässä tapauksessa vaiteliaisuus saa kyllä epäilemään muutakin vilunkia olevan taustalla. Oliko narikkaväellä omia bisneksiä, mihin Vlad oli tavalla tai toisella sotkeentunut esim. toimittajana tai asiakkaana?

Ja jos kameroissa näkymätön viiden kuuden slaavitaustaisen siilipään ryhmä on todellinen, se kuulostaa kliseisen rikolliselta ja liittyy todennäköisesti katoamiseen. Tai siinä tapauksessa pitäisi varmaan sanoa kadottamiseen.
angel_vm78
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 6:53 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja angel_vm78 »

Aina pitää ottaa sekin huomioon että vaikka omaiset olis kuinka läheisiä kadonneen kanssa ja paljon tekemisissä/yhteyksissä puolin ja toisin, hänellä voi silti olla asioita ja sellaista elämää, josta omaiset eivät tiedä. Tämä ei ole mitään vihjailua tästä kadonneesta vaan puhun omasta kokemuksesta, läheiseni katoamistapauksessa. Kaikki on mahdollista!
HKV
Martin Beck
Viestit: 768
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja HKV »

Tulee vähän mieleen Rasmus keissi. Kameroista näkee että poistuu ravintolasta tässä vaan isossa porukassa? Kukaan ei ole nähnyt tai kuullut/tiedä mitään? Tai kiinnosta kertoa. Poliisia ei vois vähempää kiinnostaa....

Ennemmin uskoisin tapaturmaan jos olisi yksin lähtenyt pää jäässä hoipertelemaan "kotia päin" mutta kun isosta porukasta ei kukaan ilmoittaudu? Niin hämärää on. Mutta ilmeisesti ei poliisien mielestä. Jos kadonnut olisi nainen niin luulen että tutkintalinja olisi aktiivisempi.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Inkeri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: La Loka 21, 2023 5:45 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

skoune kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 10:51 am
Inkeri kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 12:47 am
skoune kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 11:54 am
..
Vastaus 2. Niin Inkeri kertoi, että Siperiasta olivat Ryntyt muuttaneet vähän yli 20 vuotta sitten Suomeen. -- Ryntyt asuneet Siperiassa tai jossain Venäjän pohjoisosissa vielä vuonna 2000? ja sitten muuttaneet Suomeen inkerinsuomalaisina? Näin tämä Inkeri kuitenkin väitti tapahtuneen.. ..

Kaupunki josta tulemme on Jakutsk. Voit etsiä googlesta. Todella paljon inkerisuomalaisia tullut sieltä ja lähikaupungeista. Hän ei ole asunut virossa missään kohtaa.

...
Inkeri, pyydän anteeksi sitä, että olen epäillyt teidän/Ryntyjen/inkerinsuomalaisten Jakutskissa asumista. Eli olet tässä asiassa oikeassa. Olen reagoinut tähän asiaan, että Ryntyt olisivat sieltä muuttaneet "vähän yli 20 vuotta sitten". Olet tainnut sekoittaa vähän aikoja, sillä on todella epätodennäköistä, että sieltä olisi Suomeen voinut muuttaa näin myöhään eli 2000-luvulla? - Taidat olla itse aika nuori, joten ehkä sinulla on mennyt nuo muuttovuodet sekaisin? - Näin että Salossa asuu/on asunut myös vanhemman polven Ryntyjä, niin ehkä nämä ovat aikoinaan muuttaneet Suomeen ja sitten Saloon noin 20 vuotta sitten?

Mutta tärkeimpään asiaan, omaisesi katoamiseen.

Pelkään, että siinä katoamisessa on jotain hämärää, hänestä itsestään riippumattomia asioita.
1. Se, että puhelimensa jäi/ jätettiin sinne baaritiskille kertoisi, että se oli tarkoituksellista, jotta omaistasi ei voitaisi jäljittää. - Eli ehkä se miesporukka oli siinä takana (ja sen vasta-avatun paikan omistajat/baarimikot?)
2. Siis tämä epämääräinen kaljupäinen/siilitukkainen joukko on mielestäni kaiken todennäköisyyden perusteella omaisesi katoamisen takana.
3. Miksi näin? Olen täällä esittänyt sitä, että ehkä omaisesi ns siepattiin tuosta baarista ja vietiin baarin lähellä olevaan autoon, joten valvontakameroista ei näkynyt mitään. Tämä baarista poistaminen olisi ollut lavastusta.
4. "Sieppauksen" syitä voisi olla monia. - Anteeksi kun kysyn, mutta VR oli kai hiljattain eronnut? Hänen fb-sivujensa perusteella hänellä näytti olevan tuohon porukkaan sopivia entisiä monenmaalaisia mm opiskeluystäviä.

Ehkä miehet olivat näitä ystäviään ja nämä olisivat syystä tai toisesta "ottaneet" omaisesi mukaansa. Ehkä VR halusi paeta nykyistä elämäntilannettaan. Ehkä avioeron jälkeinen elämä oli masentanut häntä? - Tai sitten pahempi juttu, jokin muu vierasmaalainen taho olisi ollut kiinnostunut hänen kielitaidoistaan ja pakottanut hänet "heille töihin"?
Meidän iso vanhemmat muuttivat aikaisemmin tänne ja vr heidän mukanaan koska oli tuolloin ihan nuori vielä.
Minun perheeni muutti just joskus 2000-2001, heidän perässä.

Ja luin jonkun toisen kommentin ex vaimosta niin vastaan tässä samalla.
Ex vaimo ja vladislav erosivat hyvissä väleissä olivat naimisissa kuitenkin todella kauan ja yhteisiä lapsia.
Vladislav jatkoi omaa elämää ja kävi normaalisti töissä ja lapset kävivät joka päivä hänen luonaan kylässä kun asutaan kaikki aika lähellä toisiaan.
Ex vaimo myös jatkanut elämää. Heidän välillä ei ainakaan ollut mitään mustasukkaisuutta tai mitään sellasta. Kun erosta on jo varmaan 3-4 vuotta.

Sitten taas tähän puhelin asiaan.
Olen sun kanssa samaa mieltä, luulen että puhelin on tarkoituksella jätetty.
Ja myös se että kamerat ei kuitenkaan ”tallenna” baarin sisätiloissa niin ei voida tietää oiskohan baarin sisällä tapahtunut joku konflikti humalassa.
Ja olen myös samaa mieltä siitä, että on voitu laittaa autoon ja viedä jonnekkin.
Koska poliisi koirat ei kuitenkaan haistaneet mitään kotimatka reitillä eikä joen lähettyvillä.
En tietenkään oo mikään asiantuntija enkä tiedä mitä poliisikoira pystyy haistaa ja kauan ihmisen haju ees pysyy.


Oon tällä hetkellä ite aivan hukassa.
Poliisi on sanonut että he eivät voi tarkistaa mitään, koska ei ole rikosepäily ja ei ole tullut mitään vihjeitä.
Eli omaiseni on kadonnut kuin tuhka tuuleen.
En ymmärrä miten näin voi olla.
Mitä mä omaisena enää pystyn tehdä?
Tässä odottamisessahan voi mennä vuosia.
Eli joudutaan elämään sen tiedon kanssa että omaisemme on jossain eikä me tiedetä missä.
Inkeri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: La Loka 21, 2023 5:45 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

angel_vm78 kirjoitti: Pe Joulu 29, 2023 4:31 pm Aina pitää ottaa sekin huomioon että vaikka omaiset olis kuinka läheisiä kadonneen kanssa ja paljon tekemisissä/yhteyksissä puolin ja toisin, hänellä voi silti olla asioita ja sellaista elämää, josta omaiset eivät tiedä. Tämä ei ole mitään vihjailua tästä kadonneesta vaan puhun omasta kokemuksesta, läheiseni katoamistapauksessa. Kaikki on mahdollista!

Ymmärrän tottakai että me emme välttämättä tiedä oliko hänellä jotain murheita.
Mutta olimme todella läheisiä.
Hän avautui mulle melkein kaikista asioista jotka harmitti.
Ja siis tällä hetkellä hänellä oikeesti oli hyvä elämän tilanne.
Hyvä työpaikka, lapset lähellä.
Hän on kuitenkin aika nuori vast 45, niin meni vaan viihteelle, todennäköisesti vaan katsomaan miltä se uus baari näyttää.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Tuli jonkinlainen etiäinen.Kun salossa on paljastunut isohko aserikos.Voisikohan tämä katoaminen liittyä siihen.
Vastaa Viestiin