Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... ddy124.xml
Esim tuossa Marsalkka linkki syyskuun juttuun yksityisetsivistä. Tuon huhun McCannien Mitchell myöhemmin kumosi.
Englantilaisilla keskustelupalstoilla puhuttiin asiasta kiihkeaästi jo elokuussa.
Tarkoitin siis sitä, että Madeleine sivuilla on enää tuo anonyymi numero. Eikö portugalin poliisi ota tutkiakseen enää uusia vihjeitä? Miksi heidän numeroaan ei enää ole? Onko portugalin poliisille lapsi kuollut ja aivan turha etsiä näköhavaintojen perusteella?
Ja tarkoitin sitä, että median pyörityksessä tuo uusi numero on vailla vertaa: sinne voi vaikka itse anonyyminä soittaa vihjeitä.
....silloin tosin jää fyffet saamatta.....
Miksi portugalin poliisi on ilmoittanut, ettei McCannit tule näkemään heitä koskevaa aineistoa ennen ensi elokuuta? Mitä silloin elokuussa tapahtuu?
Minä yritän nyt vaan taas ymmärtää näitä viimeisiä käänteitä.
Minä olen suoraan sanottuna ihan pihalla.
Esim tuossa Marsalkka linkki syyskuun juttuun yksityisetsivistä. Tuon huhun McCannien Mitchell myöhemmin kumosi.
Englantilaisilla keskustelupalstoilla puhuttiin asiasta kiihkeaästi jo elokuussa.
Tarkoitin siis sitä, että Madeleine sivuilla on enää tuo anonyymi numero. Eikö portugalin poliisi ota tutkiakseen enää uusia vihjeitä? Miksi heidän numeroaan ei enää ole? Onko portugalin poliisille lapsi kuollut ja aivan turha etsiä näköhavaintojen perusteella?
Ja tarkoitin sitä, että median pyörityksessä tuo uusi numero on vailla vertaa: sinne voi vaikka itse anonyyminä soittaa vihjeitä.
....silloin tosin jää fyffet saamatta.....
Miksi portugalin poliisi on ilmoittanut, ettei McCannit tule näkemään heitä koskevaa aineistoa ennen ensi elokuuta? Mitä silloin elokuussa tapahtuu?
Minä yritän nyt vaan taas ymmärtää näitä viimeisiä käänteitä.
Minä olen suoraan sanottuna ihan pihalla.
en usko hetkeäkään että Maddy on elossa saati Marokossa. Vanhemmat ovat palkanneet etsivätston ihmisten tätä varten lahjoittamilla rahoilla ja avanneet sen yhteyteen "kuuman linjan" jonka tuloja voivat surutta käyttää sinne mihin tarvitsevat.
Katsoin vanhempien haastattelun todella useaan kertaan enkä nähnyt mitään kyyneliä vaan kaksi koppavaa aikuista selittelemässä jonninjoutavia asioita. Hyvä vinkki: ota videosta ääni pois ja seuraa elekieltä..se kertoo enemmän kuin mitkään sanat ainakin tuolla videolla, sitten kuvittele että näiltä ihmisilta on kadonnut lapsi, joku ei matsaa
Portugalin laki ei kiellä vanhempia palkkaamasta etsiviä, heillä ei vain ole toimintaoikeuksia Portugalissa, vanhemmathan ovat alusta asti "tietäneet" maddyn olevan Marokossa... Salaisuuslaki ei kiellä vastaamasta kysymyksiin siitä ovatko he käyttäneet rauhoittavia lapsilleen tai mitä he tekivät Maddyn katoamisiltana, ainoastaan tutkimusaineistoa/tutkimuksissa esiin tulleita asioita he eivät saa tuoda julkisuuteen.
Vanhemmat perustelevat jatkuvaa julkisuusrumbaa sillä että he haluavat pitää maddyn otsikoissa...olisivat tehneet videokoosteen tai pari pikku maddysta, uudet kuvat mukaan ja puhelinnrot johon voi soittaa havainnoista jutun loppuun, kerätyillä rahoilla ja tv-yhtiöiden tuella filmi pyörisi useaan otteesen prime-aikaan ihmisten kodeissa. .silloin tällöin tiedottaisivat mitä maddyn etsintään kuuluu....ei heidän tarvitse kekkuloida milloin milläkin verukkeella lööpeissä, se jos joku on outoa...
Katsoin vanhempien haastattelun todella useaan kertaan enkä nähnyt mitään kyyneliä vaan kaksi koppavaa aikuista selittelemässä jonninjoutavia asioita. Hyvä vinkki: ota videosta ääni pois ja seuraa elekieltä..se kertoo enemmän kuin mitkään sanat ainakin tuolla videolla, sitten kuvittele että näiltä ihmisilta on kadonnut lapsi, joku ei matsaa
Portugalin laki ei kiellä vanhempia palkkaamasta etsiviä, heillä ei vain ole toimintaoikeuksia Portugalissa, vanhemmathan ovat alusta asti "tietäneet" maddyn olevan Marokossa... Salaisuuslaki ei kiellä vastaamasta kysymyksiin siitä ovatko he käyttäneet rauhoittavia lapsilleen tai mitä he tekivät Maddyn katoamisiltana, ainoastaan tutkimusaineistoa/tutkimuksissa esiin tulleita asioita he eivät saa tuoda julkisuuteen.
Vanhemmat perustelevat jatkuvaa julkisuusrumbaa sillä että he haluavat pitää maddyn otsikoissa...olisivat tehneet videokoosteen tai pari pikku maddysta, uudet kuvat mukaan ja puhelinnrot johon voi soittaa havainnoista jutun loppuun, kerätyillä rahoilla ja tv-yhtiöiden tuella filmi pyörisi useaan otteesen prime-aikaan ihmisten kodeissa. .silloin tällöin tiedottaisivat mitä maddyn etsintään kuuluu....ei heidän tarvitse kekkuloida milloin milläkin verukkeella lööpeissä, se jos joku on outoa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tuossako media ihmetteli, miksi McCannit eivät ole palkanneet yksityisetsiviä?MissHolmes kirjoitti:http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... ddy124.xml
Esim tuossa Marsalkka linkki syyskuun juttuun yksityisetsivistä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ovat varmaan huomanneet, että ainakaan Portugalin poliisin numeroa on turha pitää esillä, vaikka ovatkin normaalin tavan mukaan vaihtaneet tutkimuksen johtoon aina vain pätevämpiä herroja.cicero kirjoitti:Poliisi ottaa edelleen vastaan puheluita mutta vanhemmat eivät ilmeisesti halua pitää tuota virallista puhelinnroa näkyvillä...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Myötätuntoa kyllä
MissHolmes kirjoitti: >>
Uskooko teistä joku siihen, että Maddie löytyy Makorosta???
>
Uskooko, tunteeko joku aivan 100 %sti, että Kate ja Gerry ovat täysin viattomia? Uskoiko joku niihin ''kyyneliin'' espanjan tvn haastattelussa?
>
Tunteeko joku vilpitöntä myötätuntoa täydestä sydämmestä?
<
1. En pidä todennäköisenä, että Maddie OIKEASTI löytyy Marokosta. DNA-jälkiä kyllä voi löytyä, ja ne ovat lavastettuja. Yksi tapa, millä McCannit pääsisivät jotenkuten selviämään jutusta kunnialla, on se, että yksityisetsivät löytävät aidsiin kuolemaisillaan olevan miehen, joka lupaa "tunnustaa" kaapanneensa Maddien. Yksityisetsivät hoitavat niin, että Maddien dna löytyy reitiltä sopivista paikoista. Lopulta löydetään vielä ruumishajuakin jostain, ja tuhkaa joka voisi olla ihmistuhkaa. Tunnustaja kuolee vankilassa, mutta hänen omaisilleen tulee jonkinlaista "hyvitystä", jopa löytöpalkkio, jos joku heistä oli se joka "ilmiannon" "syyllisestä" teki. Saa nähdä, näinkö se menee.
2. Eivät vanhemmat ole läheskään viattomia.
3. Tunnen Katea kohtaan jonkinlaista myötätuntoa. Analysoidessani perheen vuorovaikutusta on alkanut näyttää siltä, että Gerry se on aikamoinen pelaaja. Kate on "hysteerinen", joka saa joskus raivareitakin, mutta psyykelääkkeiden avulla pysyy rauhallisempana. Hän olisi jo lipsauttanut totuuttakin, mutta Gerry varmistaa, ettei puhu.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
http://www.mirror.co.uk/news/topstories ... -20023982/
On tämä oikeastikin aika hupaisaa. Onneksi johdossa on tällä hetkellä Ajatusten Tonava-tyyppinen suuri johtaja, joka ei taatusti muni mitään.
On tämä oikeastikin aika hupaisaa. Onneksi johdossa on tällä hetkellä Ajatusten Tonava-tyyppinen suuri johtaja, joka ei taatusti muni mitään.
Re: Myötätuntoa kyllä
Varmuuden vuoksi kysäisen, onko tämä spekulaatiota vai onko tästä faktatietoa?X-tine kirjoitti: Kate on "hysteerinen", joka saa joskus raivareitakin, mutta psyykelääkkeiden avulla pysyy rauhallisempana.
Yksityisetsivät toki tekevät mitä tahansa rahasta. Varsinkin hyvämaineiset, jotka ovat aiemmin onnistuneet varsin hyvin vastaavanlaisissa tapauksissa...X-tine kirjoitti: 1. En pidä todennäköisenä, että Maddie OIKEASTI löytyy Marokosta. DNA-jälkiä kyllä voi löytyä, ja ne ovat lavastettuja. Yksi tapa, millä McCannit pääsisivät jotenkuten selviämään jutusta kunnialla, on se, että yksityisetsivät löytävät aidsiin kuolemaisillaan olevan miehen, joka lupaa "tunnustaa" kaapanneensa Maddien. Yksityisetsivät hoitavat niin, että Maddien dna löytyy reitiltä sopivista paikoista. Lopulta löydetään vielä ruumishajuakin jostain, ja tuhkaa joka voisi olla ihmistuhkaa. Tunnustaja kuolee vankilassa, mutta hänen omaisilleen tulee jonkinlaista "hyvitystä", jopa löytöpalkkio, jos joku heistä oli se joka "ilmiannon" "syyllisestä" teki. Saa nähdä, näinkö se menee.
onko marsalkalla faktaa tämän yrityksen hyvämaineisuudesta? tai heidän selvittämistään jutuista ja kuinka monta on ratkaistu ?Marsalkka kirjoitti:Yksityisetsivät toki tekevät mitä tahansa rahasta. Varsinkin hyvämaineiset, jotka ovat aiemmin onnistuneet varsin hyvin vastaavanlaisissa tapauksissa...X-tine kirjoitti: 1. En pidä todennäköisenä, että Maddie OIKEASTI löytyy Marokosta. DNA-jälkiä kyllä voi löytyä, ja ne ovat lavastettuja. Yksi tapa, millä McCannit pääsisivät jotenkuten selviämään jutusta kunnialla, on se, että yksityisetsivät löytävät aidsiin kuolemaisillaan olevan miehen, joka lupaa "tunnustaa" kaapanneensa Maddien. Yksityisetsivät hoitavat niin, että Maddien dna löytyy reitiltä sopivista paikoista. Lopulta löydetään vielä ruumishajuakin jostain, ja tuhkaa joka voisi olla ihmistuhkaa. Tunnustaja kuolee vankilassa, mutta hänen omaisilleen tulee jonkinlaista "hyvitystä", jopa löytöpalkkio, jos joku heistä oli se joka "ilmiannon" "syyllisestä" teki. Saa nähdä, näinkö se menee.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aivan! Ei ne poliisit oikeasti ajaneet sitä autoa tutkimuksiin, eivätkä ne oikeasti kolhineet Muratin autoa. Ne on ammattimiehiä!cicero kirjoitti:juu, tuo mirrorin juttu kuuluu samaan kastiin jossa epältiin poliisin tekemien kuulustelijoiden pätevyyttä tai mahdollisia tupakantuhkia dna-näytteessä...
Anteeksi kovasti tyhmät kysymykseni, mutta kun vaivaa... Olet parin viimeisen päivän aikana, Cicero, liittänyt Madeleinen nimen yhteyteen pikku sanan, esim. pikku Madeleine - et ole koskaan aikaisemmin (noin kahden sadan sivun kirjoitusten aikana) käyttänyt tällaista muotoa, mistä johtuu? Ei, ei kyllä taidan olla ihan väärässä, ja näen harhoja, niin... niin se on.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Loka 29, 2007 1:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen kyllä käyttänyt....Sirpa kirjoitti:Anteeksi kovasti tyhmät kysymykseni, mutta kun vaivaa... Olet parin viimeisen päivän aikana, Cicero, liittänyt Madeleinen nimen yhteyteen pikku sanan, esim. pikku Madeleine - et ole koskaan aikaisemmin (noin kahden sadan sivun kirjoitusten aikana) käyttänyt tällaista muotoa, mistä johtuu?
Minkä yrityksen?cicero kirjoitti:
onko marsalkalla faktaa tämän yrityksen hyvämaineisuudesta? tai heidän selvittämistään jutuista ja kuinka monta on ratkaistu ?
Metodo 3:sta on vain lehtitietoja. Ei ole esimerkiksi aina niin luotettavan Portugalin poliisin arviota kyseisestä yrityksestä.