Se nyt on helppo korjata. Ota kuukauden rööki- ja viinatauko. Yllättäen saa paljonkin aikaan.Aariel kirjoitti:Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi
Mikä ärsyttää tänään?
Pööh.EuroJR kirjoitti:Se nyt on helppo korjata. Ota kuukauden rööki- ja viinatauko. Yllättäen saa paljonkin aikaan.Aariel kirjoitti:Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi
Ei se kummastakaan johdu. Saatan kevyesti ollakin kuukauden juomatta ja tupakinpolttoa en kykene lopettamaan. Toisaalta taas, pitääkö sitä jatkuvasti tehdäkään jotain..? Jos haluaa röhnöttää sängyssä joskus, niin eikö se ole sallittua, onhan?
Olen vain kesäisin elossa, että ei hyvin mullakaan mee. Vajaa yks neljäsosa vuodesta
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Nimenomaan tuo "en pysty lopettamaan" röökinpoltossa saa sut sohvasta ylös, kun olet kuukauden lakossa. Koko ajan tekee mieli mennä polttamaan, mutta sen sijaan kokkailet hyvää ruokaa, käyt urheilemassa, järjestät kirjahyllyn, kirjoitat ne postit jotka ovat pitkään jääneet kirjoittamatta jne.Aariel kirjoitti:Pööh.EuroJR kirjoitti:Se nyt on helppo korjata. Ota kuukauden rööki- ja viinatauko. Yllättäen saa paljonkin aikaan.Aariel kirjoitti:Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi
Ei se kummastakaan johdu. Saatan kevyesti ollakin kuukauden juomatta ja tupakinpolttoa en kykene lopettamaan. Toisaalta taas, pitääkö sitä jatkuvasti tehdäkään jotain..? Jos haluaa röhnöttää sängyssä joskus, niin eikö se ole sallittua, onhan?![]()
Olen vain kesäisin elossa, että ei hyvin mullakaan mee. Vajaa yks neljäsosa vuodesta
Itsehän kerroit, että saamattomuus ärsyttää. Voi myös hyvällä omatunnolla röhnöttää sängyssä, ei siinä mitään.
Aah täällä alkaa kohta taas lämmin kausi ja aloitan urheilun (taas) ja ulkoilun.
EiAariel kirjoitti:Ukkosko sua noin kiusaa?Mariella kirjoitti:Miks ei voi laittaa puhelinta päälle, jos luvataan että tänään...? Sit ei voi sopia jos ei kerran onnistu. En mä nyt yöllä enää lähde.. Voihan siihen tietysti olla syynsäkin, mutta ärsyttää.
Yks sellanen säätäjä joka lupasi palauttaa lainaamansa paperit jo kaks viikkoa sitten, mutta kun hän on niin kiireinen mies niin ei ole millään ehtinyt. Joopajoo... Tarvisin vaan itekin.
Nerot hallitsevat kaaoksen
mä voin hakea neMariella kirjoitti:EiAariel kirjoitti:Ukkosko sua noin kiusaa?Mariella kirjoitti:Miks ei voi laittaa puhelinta päälle, jos luvataan että tänään...? Sit ei voi sopia jos ei kerran onnistu. En mä nyt yöllä enää lähde.. Voihan siihen tietysti olla syynsäkin, mutta ärsyttää.Kiusaiskin! Se on tavallaan estynyt
![]()
Yks sellanen säätäjä joka lupasi palauttaa lainaamansa paperit jo kaks viikkoa sitten, mutta kun hän on niin kiireinen mies niin ei ole millään ehtinyt. Joopajoo... Tarvisin vaan itekin.
Mariella tuus muuten meseen
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
olen ollut jo pitkään estynyt touhuamasta omiani ja se alkaa ottaa päähän
tarvitsen elämääni hieman sitä ongelmapuoltakin (joita osaan hankkia mukavasti itselleni jos on vaan mahdollisuus)jotta olis jotain mikä pitää varpaillaan ja jota voi selvitellä...
tämä maha painaa ihan hirveästi ja kävin tänään perhekerhossa tytön kanssa...koko lafka täynnä äitejä jotka ihailivat pikku pilttejään ja vertasivat kokemuksiaan synnytyksessä ja raskaudessa....kaiken lisksi joku toivotti minulle "jumalan siunausta" kun poistuin paikalta, olen edelleenkin hieman tuohtunut tapahtuneesta...luulis että kerrankin kun on muitakin aikuisia tupa pullollaan ja lapset leikkii omiaan niin puheen vois kääntää jonnekin muualle...mutta ei..missä on ihmisten elämä?????
tämä maha painaa ihan hirveästi ja kävin tänään perhekerhossa tytön kanssa...koko lafka täynnä äitejä jotka ihailivat pikku pilttejään ja vertasivat kokemuksiaan synnytyksessä ja raskaudessa....kaiken lisksi joku toivotti minulle "jumalan siunausta" kun poistuin paikalta, olen edelleenkin hieman tuohtunut tapahtuneesta...luulis että kerrankin kun on muitakin aikuisia tupa pullollaan ja lapset leikkii omiaan niin puheen vois kääntää jonnekin muualle...mutta ei..missä on ihmisten elämä?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Siivoaminen. Kello on vajaa yksi yöllä, mutta ei auta, pakko siivota edes hieman, sillä huomenna tulee taas ihmisiä käymään. Ne kurjat.
...Voisin kyllä vaihtoehtoisesti vain painua nukkumaan ja herätä kympiltä sitten siivoamaan. Tai ysiltä. Tai..tai... Joo.
Kyllähän sen jo etukäteen arvaa, ettei siitä mtn tule, mutta se on sitten huomisen tarina käydä kirjoittamassa siitä, miten ärsyttää kun on vain niin pirun tyhmä näiden juttujen suhteen.
...Voisin kyllä vaihtoehtoisesti vain painua nukkumaan ja herätä kympiltä sitten siivoamaan. Tai ysiltä. Tai..tai... Joo.
Kyllähän sen jo etukäteen arvaa, ettei siitä mtn tule, mutta se on sitten huomisen tarina käydä kirjoittamassa siitä, miten ärsyttää kun on vain niin pirun tyhmä näiden juttujen suhteen.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Kulttuuriosaamista.. Miksi juuri minä?!
Ei vain kykene ei vain jaksa. Ehkä hyvä kirja mukaan, nukkumaan tunneille. Opettaja on kauhea. Diat oksettavat. Luokassa ei saa henkeä. Voisin vain nukkua. Pakko se on mennä..
Ehkä tällä viikolla onnistaa..
Ei vain kykene ei vain jaksa. Ehkä hyvä kirja mukaan, nukkumaan tunneille. Opettaja on kauhea. Diat oksettavat. Luokassa ei saa henkeä. Voisin vain nukkua. Pakko se on mennä..
Ehkä tällä viikolla onnistaa..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
-
Katsa