Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Aariel kirjoitti:Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi :roll:
Se nyt on helppo korjata. Ota kuukauden rööki- ja viinatauko. Yllättäen saa paljonkin aikaan.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

EuroJR kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi :roll:
Se nyt on helppo korjata. Ota kuukauden rööki- ja viinatauko. Yllättäen saa paljonkin aikaan.
Pööh.
Ei se kummastakaan johdu. Saatan kevyesti ollakin kuukauden juomatta ja tupakinpolttoa en kykene lopettamaan. Toisaalta taas, pitääkö sitä jatkuvasti tehdäkään jotain..? Jos haluaa röhnöttää sängyssä joskus, niin eikö se ole sallittua, onhan? :)
Olen vain kesäisin elossa, että ei hyvin mullakaan mee. Vajaa yks neljäsosa vuodesta :lol:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Aariel kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:
Pööh.
Ei se kummastakaan johdu. Saatan kevyesti ollakin kuukauden juomatta ja tupakinpolttoa en kykene lopettamaan. Toisaalta taas, pitääkö sitä jatkuvasti tehdäkään jotain..? Jos haluaa röhnöttää sängyssä joskus, niin eikö se ole sallittua, onhan? :)
Olen vain kesäisin elossa, että ei hyvin mullakaan mee. Vajaa yks neljäsosa vuodesta :lol:
Nimenomaan tuo "en pysty lopettamaan" röökinpoltossa saa sut sohvasta ylös, kun olet kuukauden lakossa. Koko ajan tekee mieli mennä polttamaan, mutta sen sijaan kokkailet hyvää ruokaa, käyt urheilemassa, järjestät kirjahyllyn, kirjoitat ne postit jotka ovat pitkään jääneet kirjoittamatta jne.

Itsehän kerroit, että saamattomuus ärsyttää. Voi myös hyvällä omatunnolla röhnöttää sängyssä, ei siinä mitään.

Aah täällä alkaa kohta taas lämmin kausi ja aloitan urheilun (taas) ja ulkoilun.
Aariel
Vic Mackey

^Itse kirjoitin juu, että ärsyttää. Osaan olla myös ristiriidassa itseni kanssa :lol: Hullu mikä hullu. Minä siis..

Jos lopetan tupakin polton, uskon, että lihon kuin pieni porsas ja sitten ei oo kivaa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Miks ei voi laittaa puhelinta päälle, jos luvataan että tänään...? Sit ei voi sopia jos ei kerran onnistu. En mä nyt yöllä enää lähde.. Voihan siihen tietysti olla syynsäkin, mutta ärsyttää.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mariella
Rico Tubbs

Ja sit mulla on ikäväkin :(
Aariel
Vic Mackey

Mariella kirjoitti:Miks ei voi laittaa puhelinta päälle, jos luvataan että tänään...? Sit ei voi sopia jos ei kerran onnistu. En mä nyt yöllä enää lähde.. Voihan siihen tietysti olla syynsäkin, mutta ärsyttää.
Ukkosko sua noin kiusaa? :o
Mariella
Rico Tubbs

Aariel kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Miks ei voi laittaa puhelinta päälle, jos luvataan että tänään...? Sit ei voi sopia jos ei kerran onnistu. En mä nyt yöllä enää lähde.. Voihan siihen tietysti olla syynsäkin, mutta ärsyttää.
Ei :D Kiusaiskin! Se on tavallaan estynyt :D
Yks sellanen säätäjä joka lupasi palauttaa lainaamansa paperit jo kaks viikkoa sitten, mutta kun hän on niin kiireinen mies niin ei ole millään ehtinyt. Joopajoo... Tarvisin vaan itekin.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Mariella kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Ei :D Kiusaiskin! Se on tavallaan estynyt :D
Yks sellanen säätäjä joka lupasi palauttaa lainaamansa paperit jo kaks viikkoa sitten, mutta kun hän on niin kiireinen mies niin ei ole millään ehtinyt. Joopajoo... Tarvisin vaan itekin.
mä voin hakea ne :twisted:
Mariella tuus muuten meseen :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

olen ollut jo pitkään estynyt touhuamasta omiani ja se alkaa ottaa päähän :evil: tarvitsen elämääni hieman sitä ongelmapuoltakin (joita osaan hankkia mukavasti itselleni jos on vaan mahdollisuus)jotta olis jotain mikä pitää varpaillaan ja jota voi selvitellä...

tämä maha painaa ihan hirveästi ja kävin tänään perhekerhossa tytön kanssa...koko lafka täynnä äitejä jotka ihailivat pikku pilttejään ja vertasivat kokemuksiaan synnytyksessä ja raskaudessa....kaiken lisksi joku toivotti minulle "jumalan siunausta" kun poistuin paikalta, olen edelleenkin hieman tuohtunut tapahtuneesta...luulis että kerrankin kun on muitakin aikuisia tupa pullollaan ja lapset leikkii omiaan niin puheen vois kääntää jonnekin muualle...mutta ei..missä on ihmisten elämä?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ärsyttää, kun töihin on taas huomenna mentävä ja vapaa olisi todella tarpeellinen.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Cassie
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Cassie »

Se että ei voi olla siellä missä haluaisi :oops:
Jes, se o Jeppiskamaa
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Siivoaminen. Kello on vajaa yksi yöllä, mutta ei auta, pakko siivota edes hieman, sillä huomenna tulee taas ihmisiä käymään. Ne kurjat.

...Voisin kyllä vaihtoehtoisesti vain painua nukkumaan ja herätä kympiltä sitten siivoamaan. Tai ysiltä. Tai..tai... Joo.

Kyllähän sen jo etukäteen arvaa, ettei siitä mtn tule, mutta se on sitten huomisen tarina käydä kirjoittamassa siitä, miten ärsyttää kun on vain niin pirun tyhmä näiden juttujen suhteen. ;)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Kulttuuriosaamista.. Miksi juuri minä?!
Ei vain kykene ei vain jaksa. Ehkä hyvä kirja mukaan, nukkumaan tunneille. Opettaja on kauhea. Diat oksettavat. Luokassa ei saa henkeä. Voisin vain nukkua. Pakko se on mennä..
Ehkä tällä viikolla onnistaa..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ärsyttää tajuta, että sulla on karva suupielessä ja sen toinen pää on sun vatsalaukussa. Siitä sitten vaan kiskomaan, röäärgh! :evil:
Lukittu