Misri kirjoitti:^ Sanokaas pojat, ketä siellä oli silmä kovana tarkkailemassa telttapaikkaa noin. klo 22.00 - aikaan, jolloin NGn seurueen vierailu oli tapahtunut Marjatan leirissä, joka vierailu oli kestänyt noin. vajaan tunnin verran. Ja Marjatan kertomuksen mukaan, se NGn seurueen takaisin paluu omaan leiriinsä, ei ole kaiketi tapahtunut yhtäjalkaa sopuisasti peräkanaa kulkien.
Tuohon en osaa sanoa mitään ketä noin klo 22.00 on ollut tarkkailemassa. Sen kun tietäs
Mutta omalta osalta Marjatasta, vaikka tätä on paljon jauhettu, niin muistinvirkistykseksi eräille:
Oikeus tutki Marjatan lausuntoja ja totesi, että
useat kohdat eivät pidä yhtä totuuden kanssa. Toisin sanottuna, että hänen kertomus ei voi pitää paikkaansa = vale
awa kirjoitti:
Kysytkö toiselta "uudelta kirjoittajalta" ? Nämä sinun uudet kirjoittajat vastaavat varmasti mielellään, vai heräisikö kenties itse konsta henkiin? Konstaa voisi olla uskominenkin. No - itse luotan esimerkiksi nimimerkki kukkuun asiantuntemukseen, hänellä on hallussa tuon kaltaiset nippelitiedot.
Olen esittänyt sinulle kysymyksen. No, kuten edellä kirjoitin, kuka vain saa vastata.(Edit, näköjään viittaatkin Marjattaan?). Mistä revit "minun uudet kirjoittajani"? Nyt sulla on menny jotain sekasin. Kyllä täällä Konsta kirjoitaa, ei kuitenkaan sama joka aiemmin on seikkaillut näissä keskusteluissa.
awa kirjoitti:Vähän olet lukenut. Tapahtumista ja silminnäkijähavainnoista, siis ihan kaikista kerrotuista havainnoista kannattaa tehdä aikajana. Kun saat kaikki tiedot janalle, huomaat totuuden. Sinulla ei riitä vielä tiedot siihen. Valitettavasti. Sinun janasi on keskeneräinen.
Ok, joillekin jana on hyvä apuväline hahmottaa kokonaisuuksia, itse en näe siihen tarvetta.
Misri kirjoitti:^ Pikkasen jo alkaa huvittaa tämä alokas Mikaelkin innokuus. Siitä vain aikajanan tekoon. Kuten totesin, se ei ole ihan helppo homma "noin" aikoineen. Pitäisi ensinnäkin olla nämä havaintojen tekijöiden kellonajat tarkasti tiedossa. Että voisi varmuudella sanoa, ettei kys. vierailu Marjatan leirissä voi olla tehdyn tarkan aikajanan perusteella mahdollista.
Minä en sano, ettei vierailu ajan puitteissa ole voitu suorittaa, mutta kuten tämän viestini alussa kerron, en näe tarvetta tätä pohtia, koska todennäköisesti Marjatan kertomus on vale. Sinua huvittaa nyt minun innokkuuteni tämän suhteen, voin sanoa että itsekin sain hymyn huulille kun mietin kuka pitää totena MS:n kertomuksia.