Onko Jari Aarnio syytön?

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
matlockb
Watson itse

Re: Onko Jari Aarnio syytön?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Lauri Johansson sanoi jossain - muistaakseni Ylen Ovi alamaailmaan ääniohjelmassa - osuvasti, että näillä näytöillä kuka tahansa olisi tuomittu Pasilan miehenä.

Tuosta olen täysin samaa mieltä, kovempaa näyttöä ei oikein enää voi olla.

Käy vastaamassa juuri tästä otsikon aiheesta avaamaani gallupiin.!
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

matlockb kirjoitti: Ma Helmi 23, 2026 6:46 am Lauri Johansson sanoi jossain - muistaakseni Ylen Ovi alamaailmaan ääniohjelmassa - osuvasti, että näillä näytöillä kuka tahansa olisi tuomittu Pasilan miehenä.
Onkohan Late ja Aarnio molemmat sekaantuneet Lusun murhahankkeeseen?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Helmi 23, 2026 1:35 pmOnkohan Late ja Aarnio molemmat sekaantuneet Lusun murhahankkeeseen?
En usko, että Johansson on. Hän sanoi jossain, että mikäli olisi, hän olisi samalla asian voinut Aaltosen ja Saastamoisen murhien kanssa tunnustaa.
Lisäksi hän korosti, että olisi pyytänyt tappamaan Lusun missä tahansa muualla kuin hänen omassa kodissa lasten ja muun perheen läsnäollessa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Joku väitti että tää nuorin Lusun poika olisi Laten lapsi oikeasti...mene ja tiedä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Katsoin eilen Sami Kieksin neljä osaisen dokumentin Tapaus Aarnio HBO maxilta. Minulle jäi sellainen kuva, että tämä on ainakin osittain lavastettu.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

El Mencho kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 9:25 am Katsoin eilen Sami Kieksin neljä osaisen dokumentin Tapaus Aarnio HBO maxilta. Minulle jäi sellainen kuva, että tämä on ainakin osittain lavastettu.
Jartsa oli lavastettu tekemään start up -muotoista bisnestä Vilhusen lähipiirin kanssa. Toisaalta kiva, että loppuasiakkaat (rikolliset) pääsivät Trevocissa mukaan tuotekehitystyöhön mukaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 7:17 pm
El Mencho kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 9:25 am Katsoin eilen Sami Kieksin neljä osaisen dokumentin Tapaus Aarnio HBO maxilta. Minulle jäi sellainen kuva, että tämä on ainakin osittain lavastettu.
Jartsa oli lavastettu tekemään start up -muotoista bisnestä Vilhusen lähipiirin kanssa. Toisaalta kiva, että loppuasiakkaat (rikolliset) pääsivät Trevocissa mukaan tuotekehitystyöhön mukaan.
Osittain lavastamisella tarkoitin vuosien aikana sattuneita outoja tapahtumia, jotka käydään dokumentissa läpi ja minulle näistä jokainen oli ennenkuulumaton. Naurahdin siinä kohdassa kun Jartsa pääsee siviiliin ja painelee suoraan ärrälle ostamaan pari liittymää. Kyseessä lienee myös synnynnäinen näyttelijä tai vaihtoehtoisesti taitava valehtelija. Joka tapauksessa hänen versio tästä tarinasta pitää sisällään totuuden siemenen, jota tuskin on löydetty Saaran tuolista.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

El Mencho kirjoitti: La Maalis 14, 2026 10:45 pm
Osittain lavastamisella tarkoitin vuosien aikana sattuneita outoja tapahtumia, jotka käydään dokumentissa läpi ja minulle näistä jokainen oli ennenkuulumaton. Naurahdin siinä kohdassa kun Jartsa pääsee siviiliin ja painelee suoraan ärrälle ostamaan pari liittymää. Kyseessä lienee myös synnynnäinen näyttelijä tai vaihtoehtoisesti taitava valehtelija. Joka tapauksessa hänen versio tästä tarinasta pitää sisällään totuuden siemenen, jota tuskin on löydetty Saaran tuolista.
No siis vaikeaa on todistaa, että joulupukkia ei ole olemassa. Yhtä vaikeaa on todistaa, että Aarnio ei olisi voinut saada isoa rahakasaa jostain epämääräisistä palveluistaan liikemiehelle, jonka ulkonäköä hän ei kuitenkaan osannut kuvailla. Onhan sekin periaatteessa mahdollista, että Vilhusen lähipiiriin kuuluva henkilö otettaisiin mukaan viranomaisille tuotteita myyvään pienyritykseen ihan vahingossa. Todennäköisyys vaan lienee ihan hemmetin pieni.
Mitä te dorkat dorkailette?
El Mencho
Hetty Wainthropp

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 2:00 pm
El Mencho kirjoitti: La Maalis 14, 2026 10:45 pm

No siis vaikeaa on todistaa, että joulupukkia ei ole olemassa. Yhtä vaikeaa on todistaa, että Aarnio ei olisi voinut saada isoa rahakasaa jostain epämääräisistä palveluistaan liikemiehelle, jonka ulkonäköä hän ei kuitenkaan osannut kuvailla. Onhan sekin periaatteessa mahdollista, että Vilhusen lähipiiriin kuuluva henkilö otettaisiin mukaan viranomaisille tuotteita myyvään pienyritykseen ihan vahingossa. Todennäköisyys vaan lienee ihan hemmetin pieni.
Jospa ulkonäkö unohtui sen vuoksi, että kyseessä on supervasikka Keijon setä?
Vastaa Viestiin