Aariel kirjoitti:Mä en oo vähään aikaan edes vääntänyt (vähän aikaa mulle=pari päivää). Kaikkihan lähti siitä, kun ärsyynnyimme Pekkaericin nimestä. Siis yleisesti, kun tämän topicin aihe on: "Ärsyttää Murha.infossa", niin kommentoin vain, että tuo nick ärsyttää. Ja Pekkaeric suivaantui tästä ja heittelee hyvinkin kehittyneitä kommetteja, joihin en yksinkertaisesti kykene olla vastaamatta välillä.
Kommentoin jo tuolloin tuon jutun alussa muistaakseni aiheeseen, ja olen huomannut, että koko ajan juttu menee vain henkilökohtaisemmaksi. Henk. koht. kokisin pekkaericin viestit loukkaaviksi, jos minua "profiloisi", koska mitäpä kukaan meistä palstalaisista toisesta tietää (jos itse ei ole tarkemmin kertonut).
Ja koska ketju on "Mikä ärsyttää M.infossa", niin minua ärsyttää se, että näyttää kovin monelle olevan liian vaikeaa mennä henkilökohtaisuuksiin ja jos ei joku mene mieltä myöten, niin sitten tulee hirveä litania haukkumasanoja ja vininää ja valitusta siitä miten on kohdeltu väärin. Hohhoijaa. Oliskohan loma tarpeen taas