Pub Prison **AVATTU**
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Pub Prison **AVATTU**
Prisonissa kuulemma helpoimmat naiset.
Eivät kuulemma karkaa, muahahhahaa
Toki ville vallaton jäätelö kaikille.
Eivät kuulemma karkaa, muahahhahaa
Toki ville vallaton jäätelö kaikille.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Punkkunostatus Tommylle.
Avasin oluen koska sattui niin outo juttu.
Olen pitkin päivää ihmetellyt miksi ikkunastani pörrää sisään mehiläisiä. Käväisee pöydällä lehtien alla ja lentää pois. Rohkaistuin sitten vilkaisemaan sinne ja kah - tyyppi oli alkanut tehdä pesää. Oli pieni määrä sellaista harmaata rakennusainetta ja pieniä vihreitä toukkia (mitä ne ovat?). Poimin yhden pinseteillä ja syötin kärpäsloukulle, oliko huono idea?
Tuli jotenkin hirviömäinen olo kun koditon mehiläinen pomppi suljettua ikkunaa vasten...
Olen pitkin päivää ihmetellyt miksi ikkunastani pörrää sisään mehiläisiä. Käväisee pöydällä lehtien alla ja lentää pois. Rohkaistuin sitten vilkaisemaan sinne ja kah - tyyppi oli alkanut tehdä pesää. Oli pieni määrä sellaista harmaata rakennusainetta ja pieniä vihreitä toukkia (mitä ne ovat?). Poimin yhden pinseteillä ja syötin kärpäsloukulle, oliko huono idea?
Tuli jotenkin hirviömäinen olo kun koditon mehiläinen pomppi suljettua ikkunaa vasten...
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Lutusta!
Meillä kans on kotona tuollainen puuarkku pihalla (ei, emme pidä mitään omaa hautaustoimistoa täällä ja ei, en ole tietoinen tällä seudulla tapahtuneista katoamisista.
)
jossa on erinäistä sälää; sinne kanssa yrittää pari-kolme kertaa keväässä tehdä muurahaiset kekoa; aikani katselen suloisia murkkuja, jotka tulevasta vaarasta tietämättöminä roudaavat havunneulasia jonossa ja decoreeraavat uutta kotiaan...sitten muistan ne illat, kun olen skitsona stepannut samalla neliöllä kylppärissämme murkkujen kanssa ja haen Raidin.
Voisin ottaa vaikkapa ihan vaan Vodkaa, erästä reissua muistellakseni.
jossa on erinäistä sälää; sinne kanssa yrittää pari-kolme kertaa keväässä tehdä muurahaiset kekoa; aikani katselen suloisia murkkuja, jotka tulevasta vaarasta tietämättöminä roudaavat havunneulasia jonossa ja decoreeraavat uutta kotiaan...sitten muistan ne illat, kun olen skitsona stepannut samalla neliöllä kylppärissämme murkkujen kanssa ja haen Raidin.
Voisin ottaa vaikkapa ihan vaan Vodkaa, erästä reissua muistellakseni.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nyt vois ottaa jonkuu jäähilepaukun,ei mitään makeaa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nyt yömyssy ja maate. Tuli väsättyä juttua Kukkapenkkisurmastakin, miten niin tekemisen puutetta 
Nanika ga tooku matteiru to
^ Sentään joku vielä jaksaa yrittää,kippis sille!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Siiderivalas-kaljasieppo täältä rantautuu kohti baaritiskin houkutuksia... 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Hitsit tätä gootti-ihoa. Olin tunnin ulkosalla ja nyt oon punanahka
Ruskettuminen olisi joskus kivaa, se ei vissiin satu niinkuin tämä palaminen.
Jos vaikka sivelen palokohtiin tummaa rommia
Ainiin, kiitos Chopper. Joku jaksaa valvoa vai kirjoitella? Viestilläsi oli useampi merkitys
Jos vaikka sivelen palokohtiin tummaa rommia
Ainiin, kiitos Chopper. Joku jaksaa valvoa vai kirjoitella? Viestilläsi oli useampi merkitys
Kivaa, joku muukin on hereillä
Itselläni on sellainen iho että rusketun heti ensimmäisistä säteistä, mutta en koskaan pala.
Rommi auttanee enemmän sisäisesti nautittuna...
Itselläni on sellainen iho että rusketun heti ensimmäisistä säteistä, mutta en koskaan pala.
Rommi auttanee enemmän sisäisesti nautittuna...
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
No oliko pakkoSajaki kirjoitti:Itselläni on sellainen iho että rusketun heti ensimmäisistä säteistä, mutta en koskaan pala.
Kakarana rusketuin oikein mukavasti, mutta nykyään ei tuo iho kestä edes "suomalaista aurinkoa". Ja minä kun niin vannotin, etten suomessa käytä aurinkorasvaa. Kai se sitten on rasvattava, jos ulkona meinaa puuhata.
Ehkä mä otan sitten sen rommin ihan lasista, mutta jos sais vaikka jotain kylmägeeliä noihin ongelmakohtiin
Täällä ei oo enää otsonikerrosta... siinä sitä vasta ruskettuukin, ennen kuin muuttuu grillilihaksi sipulin ja porkkanoiden kanssa! 
Tämä siiderivalas (Ciderus Nuntius) hukkuu kohta siideri vuonoon niin kuin se Tanskan onneton raukka..
Tämä siiderivalas (Ciderus Nuntius) hukkuu kohta siideri vuonoon niin kuin se Tanskan onneton raukka..
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
jeejee. Voisivat oikeasti laittaa tuon chatin kuntoon niin olisi kunnon kansalaisilla seuraa öisin.
Tuuletin, jääkylmää Vichyä ja Ari Turusen uunituore kirja. Mitäpä sitä ihminen kesäpäivänä muuta toivoisikaan? 
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Jallukahvia?Sajaki kirjoitti:Tuuletin, jääkylmää Vichyä ja Ari Turusen uunituore kirja. Mitäpä sitä ihminen kesäpäivänä muuta toivoisikaan?