Voin tarjota muillekin, jos teitä ei ole liian montaa
Pub Prison **AVATTU**
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Pub Prison **AVATTU**
Punaviini. Kiitos.
Nuotio & Äreät Tiput
Määrämme riippuu siitä kuinka monta itse olet jo juonut.MissHolmes kirjoitti:Punaviini. Kiitos.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- devil_doll
- Axel Foley
Kahvia ja konjakkia. Taidan olla tulossa vanhaksi, sillä ennen en voinut sietää konjakin makua.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Ei se maku vaan vaikutus... Kyllin ehtooseen kuuluu sherryn ohella seuraavaa:
ttp://www.youtube.com/watch?v=lw1eSEmAwMs
Ikuisuusmysteeri -Ihanaa!!!
(Christiet ovat kieltämättä suosikkejani
)
ttp://www.youtube.com/watch?v=lw1eSEmAwMs
Ikuisuusmysteeri -Ihanaa!!!
(Christiet ovat kieltämättä suosikkejani
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Konjamiiniä on vain tilkka, mutta saat sen, koska itse en niin piittaa mausta.
Ja sorry, se kahvi taisi olla jo aikas k-y-l-m-ä-ä...
Ja sorry, se kahvi taisi olla jo aikas k-y-l-m-ä-ä...
Nuotio & Äreät Tiput
Kylli menee nyt nukkumaan siitä eikä aina näytä noin aurinkoiselta! (vaikka toi onkin kuu)
Pieni yömyssy voisi olla paikallaan, mutta sen konjakin ainakin skippaan. Kaapista löytyisi vielä neljää eri sorttista punaviiniä
Josko niistä pienen myssyn väsäisi.
Pieni yömyssy voisi olla paikallaan, mutta sen konjakin ainakin skippaan. Kaapista löytyisi vielä neljää eri sorttista punaviiniä
Nanika ga tooku matteiru to
^Kyllin pää on iso joten nyt tarvitaan iso myssy, kiitos kutsusta Clyde, olen pian ovellanne
P.S. Mitä pitäisi (vai pitäisikö?) ajatella ystävästä, joka on menossa makrobioottisen ravinnon kurssille...? Olikohan David Holloway jonkun sortin edelläkävijä vai turhaanko huolehdin...?
P.S. Mitä pitäisi (vai pitäisikö?) ajatella ystävästä, joka on menossa makrobioottisen ravinnon kurssille...? Olikohan David Holloway jonkun sortin edelläkävijä vai turhaanko huolehdin...?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Jaa-a...
Eihän kukaan voi elää ja hymyillä ilman säännöllisiä lämpimiä ruokia. :O
Mä olen NIIIN ruuan ystävä, että kehottaisin kyllä ystävääsi harkitsemaan ainakin kerran.Makrobiootikko ei ole kasvissyöjä, mutta välttää pääsääntöisesti eläinperäisiä ruokia ja ruoka-aineita. Makrobioottista ruokavaliota noudattavat voivat nauttia tietyssä määrin kalaa ja lihaa. Sen perusta on itämaisessa filosofiassa, jonka mukaan tulisi pyrkiä elämään sopusoinnussa elinympäristön ja vuodenaikojen kanssa. Sairaudet ja onnettomuudet ovat merkkejä tasapainon järkkymisestä. Makrobioottisen ruokavalion perusajatus on se, että syödään vain kuumentamattomia kasvisruokia.
Eihän kukaan voi elää ja hymyillä ilman säännöllisiä lämpimiä ruokia. :O
Nuotio & Äreät Tiput
No sanos muuta, David Hollowaykin pääsi raukka hengestään, tosin ei ainakaan suoranaisesti vääränlaisen ravinnon seurauksena:
ttp://www.murha.info/index.php?id=37
ttp://www.murha.info/index.php?id=37
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Äläs sano. Kukaan ei tiedä mitä Holloway oli viimeistä ateriaansa syödessä tokaissut ruuasta 
***Ottaa viimeisen huikan, hymyilee ja pesee punaviinit ja sairaaaan hyvät kuhat ja kanttarellit pois pepsodentillä ennen autuasta unta***
***Ottaa viimeisen huikan, hymyilee ja pesee punaviinit ja sairaaaan hyvät kuhat ja kanttarellit pois pepsodentillä ennen autuasta unta***
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
Kampamaneetti tuli paikalle tarkoituksenaan vetää iloinen sunnunta känni! Liittyykö kukaan porukkaan? Voin tarjota... 
Jag har talat 
No on se nyt perkele. Heti kun saa avattua rullaverhot pubin ikkunoista, on pihalla jo jonoa! Odottakaa nyt edes sen verran, että saadaan nämä tuolit alas pöydiltä ja valot päälle
Ottakaa te hätäisimmät nyt silläaikaa drinkkinne ihan itse, kun vielä pyyhin pölyjä (ja täällä on jotain kuolaakin!? KUKA sylkee lasiin??) tästä tiskiltä. Talo tarjoaa ekat kanta-asiakkailleen.
Nanika ga tooku matteiru to
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
ja nooruskallehan tarjotaan het alkuun tosta teguila, ja itselleni otan tietenki triplawhiskyn...Nooruska kirjoitti:Minä liityn!Jokos alotellaan ?
Jag har talat 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Äläs Clyde hermostu, mä tuun avuksi... ekaksi kierros HP-ta kaikille krapulaisille
Ja tokaksi pellillinen maijan tiikerimuffineja niille, joiden sokerihammasta kolottaa. Murskasin siihen suklaapuolikkaaseen lisämausteeksi puoli pussillista Marianne-karkkejakin (ihan perkeleellinen kolina kävi tehosekoittimen kulhossa
), niin että luulis kelpaavan muillekin kuin rapierille 
Ja tokaksi pellillinen maijan tiikerimuffineja niille, joiden sokerihammasta kolottaa. Murskasin siihen suklaapuolikkaaseen lisämausteeksi puoli pussillista Marianne-karkkejakin (ihan perkeleellinen kolina kävi tehosekoittimen kulhossa
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-