Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
nero
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 1:17 pm

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja nero »

kiusausko kirjoitti:Jos vaikka avaat ihan oman ketjun tähän tarkoitukseen?
[/quote]
Tämän keskustelun aihe on kadonut Tiina, ei miksi mistäkin keskustellaan.[/quote]

En ymmärrä miksi sitten yrität koko ajan neuvoa muita miten keskustellaan. Puhuisit itse aiheesta. Mun mielestä putosi sieltä kalliolta vahingossa.
Mary Shannon
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 6:37 pm

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja Mary Shannon »

Poikaystävän sivulle näköjään pääsee taas. Välillä ei päässyt / sivua ei löytynyt.
Mary Shannon
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 6:37 pm

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja Mary Shannon »

Terra kirjoitti:Tiinan facebook-seinältä on poistunut postaus Egyptin matkasta. Ilmianto/roskaposti?
Miten niin poistunut? Mulla ainakin näkyy.
i_i
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Loka 22, 2012 6:22 pm

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja i_i »

nero kirjoitti:En ymmärrä miksi sitten yrität koko ajan neuvoa muita miten keskustellaan. Puhuisit itse aiheesta. Mun mielestä putosi sieltä kalliolta vahingossa.
Mä uskon, että jos poliisilla olisi epäilys siitä, että olisi ihan puhtaasti vahingossa pudonnut metsässä kalliolta, siitä olisi uutisoitu kyllä. Puhtaasti tapaturmaisena putoamisena en pidä esim. sellaisia, että istuu sillankaiteella tai kallionjyrkänteellä ja siitä sitten lipsahtaa, vaan sellaisia, että esim. polulla kompastuu ja syöksyy kalliolta alas. Itsemurhista ei uutisoida, tapaturmista kylläkin.
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 757
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Moni täällä on ihmetellyt että miten voi tehdä itsemurhan kun on suunnitellut asioita ja ostanut salikortinkin jne.

Itse olen muutaman vuoden Tiinaa vanhempi ja sairastanut masennusta n. 10 vuotta. Masennus ei välttämättä ole sellainen että kestää puoli vuotta ja sitten katoaa kokonaan. Itselleni on mahtunut tuohon 10 vuoteen vaikka ja mitä; koulutus, ammatti, lapsi, työelämää jne. Paljon olen suunnitellut ja tehnyt. Silti olisin voinut tappaa itseni milloin vain. Voisin nykyäänkin tappaa itseni, jos ahdistus menisi niin pahaksi tai elämässä tapahtuisi jotain joka romuttaisi mieleni. En tietenkään koko ajan ole ollut akuutisti masentunut, vaan pahenemisvaiheet tulevat joskus, n. puolen vuoden-vuoden välein.

Masentuneellakin kuitenkin VOI olla toivo paremmasta ja siksi elämää koittaa elää. Sitten tuleekin se joku juttu joka katkaisee kamelin selän.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

i_i kirjoitti:
nero kirjoitti:En ymmärrä miksi sitten yrität koko ajan neuvoa muita miten keskustellaan. Puhuisit itse aiheesta. Mun mielestä putosi sieltä kalliolta vahingossa.
Mä uskon, että jos poliisilla olisi epäilys siitä, että olisi ihan puhtaasti vahingossa pudonnut metsässä kalliolta, siitä olisi uutisoitu kyllä. Puhtaasti tapaturmaisena putoamisena en pidä esim. sellaisia, että istuu sillankaiteella tai kallionjyrkänteellä ja siitä sitten lipsahtaa, vaan sellaisia, että esim. polulla kompastuu ja syöksyy kalliolta alas. Itsemurhista ei uutisoida, tapaturmista kylläkin.
Niin. Ja mistä poliisille se nopea epäilys sitten tuli että jotain pahaa tapahtunut? Jätti kirjeen jossa kertoi menevänsä keikkumaan kallion reunalle ja siellä saattaa olla liukasta? Kokonaiskuvaa katsoessa kyllä se todennäköisin tapahtumienkulku on "luettavissa".
jellyB
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Maalis 26, 2013 6:50 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja jellyB »

En enää löytänyt viestiä missä joku kertoi että T oli viestissään maininnut esimerkiksi kenelle halusi koiransa hoidettavaksi. Näin tapahtui myös minun tietojeni mukaan. Myös tekotapa on tiedossa, joten jyrkänteeltä vahingossa putoamista ei ole tapahtunut.
Suus kii kun mulle puhut!
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 2:39 am

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

jellyB kirjoitti:En enää löytänyt viestiä missä joku kertoi että T oli viestissään maininnut esimerkiksi kenelle halusi koiransa hoidettavaksi. Näin tapahtui myös minun tietojeni mukaan. Myös tekotapa on tiedossa, joten jyrkänteeltä vahingossa putoamista ei ole tapahtunut.
Mikä on tekotapa? Jäi auki tämä juttu.. Onko motiivi selvinnyt? Vieläkin harmittaa, että noin kaunis nuori nainen vei itse itseltään elämän. :´(
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 2:39 am

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Mary Shannon kirjoitti:Poikaystävän sivulle näköjään pääsee taas. Välillä ei päässyt / sivua ei löytynyt.
Nimi?
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Harvemmin ryhdyn moralisoimaan mutta voisiko tämän poikaystävänkin nyt vain antaa olla, ei varmaan ole syytä alkaa hänen nimeään levittelemään enää kun tiedossa on että rikosta ei tapahtunut eikä hänellä ole osaa Tiinan katoamisessa/kuolemassa.

Facebookissakin juuri kadonneiden ihmisten ryhmässä yks kaks nostettiin Tiina esille ja väitettiin että on edelleen kadonnut, noloa ja typerää toimintaa :roll: Kun tässä ei mitään suurta mysteeriä koskaan edes ollut niin levätköön rauhassa.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Täysin samaa mieltä Nuuskunellan kanssa. Annetaan poikaystävän jatkaa elämää rauhassa ja Tiinan levätä rauhassa.
Vastaa Viestiin