Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

siesta kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:21 pm
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 5:57 pm
Serenity kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 5:33 pm

Ylläpito laittaa joskus bannille jos jaksavat, mutta olen huomannut, että tällä palstalla viestien moderointi pitää hoitaa itse, asetuksista löytyvän "vihamiehet"-toiminnon avulla. Silloin niiden valitsemiesi nimimerkkien viestit eivät näy sinulle, kun luet palstaa sisäänkirjautuneena. Varmaan tiesitkin tästä. Itse olen laittanut sinne näitä räkyttäjiä, joilla ei ole mitään järkevää annettavaa palstalle. Niin minulla ei mene aikaa hukkaan lukiessa jonninjoutavaa trollauspaskaa.
Toisaalta sitten taas olisi aika tylsä foorumi tämä jos täällä pyörisi ainoastaan Serenityn ja siestan kaltaisia tyyppejä. Jos kaikki kirjoittelisi sen 2 tai 3 viestiä vuodessa, niin tämä foorumi olisi jo kuopattu aikoja sitten.

Niin ja loppuun vielä sana nekru. Niggerlovers love aids ridden black dicks. 8)
Voi jumalauta! oikeasti, saanko kysyä henkilökohtaisuuksiin menevän kysymyksen: onko sinulla sisäistä maailmaa? vai oletko incel hikkyluolassa? voit vastata kysymykseen 48 tunnin sisällä yksityisviestillä.
Ei mitään hajua mikä on hikkyluola.

Ei mua kiinnosta sun kirjekaveriksi ruveta. Pidä ne pikkuhousut jalassa vaan ja yksityisviestit yksityisinä. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Jaahas, näkyy jepulis taas saaneen pakit lähipubin ruusulta.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 8:47 pm Jaahas, näkyy jepulis taas saaneen pakit lähipubin ruusulta.
En mä muista sua nähneeni siellä. Enkä sun horotytärtä tai hinaripoikaasi. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:04 pm
viinitty kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 8:47 pm Jaahas, näkyy jepulis taas saaneen pakit lähipubin ruusulta.
En mä muista sua nähneeni siellä. Enkä sun horotytärtä tai hinaripoikaasi. :mrgreen:
Olisin huolestunut, mikäli näkisit lapsettoman 25-vuotiaan täysi-ikäisiä lapsia. Ei sillä, että missään lähipubeissa aikaa edes viettäisin, puhumattakaan siitä, että suostuisin jonkun keskivartalolihavan, hygieniaongelmaisen, pienimunaisen ja elämänhallintaongelmaisen poljettavaksi.

Voisit kokeilla maksullisia naisia, jos niistä olisi apua noihin sun itkupotkuraivareihin. Toisaalta, budjettisi mahdollistaa lähinnä runkkaamisen.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:17 pm
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:04 pm
viinitty kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 8:47 pm Jaahas, näkyy jepulis taas saaneen pakit lähipubin ruusulta.
En mä muista sua nähneeni siellä. Enkä sun horotytärtä tai hinaripoikaasi. :mrgreen:
Olisin huolestunut, mikäli näkisit lapsettoman 25-vuotiaan täysi-ikäisiä lapsia. Ei sillä, että missään lähipubeissa aikaa edes viettäisin, puhumattakaan siitä, että suostuisin jonkun keskivartalolihavan, hygieniaongelmaisen, pienimunaisen ja elämänhallintaongelmaisen poljettavaksi.

Voisit kokeilla maksullisia naisia, jos niistä olisi apua noihin sun itkupotkuraivareihin. Toisaalta, budjettisi mahdollistaa lähinnä runkkaamisen.
Muuten meni pieleen, mutta pieni muna mulla toki on. Eipä se paljoa haittaa kun katsoo ketkä ne eniten nussii maailmassa. Kinkit sun muut pikkumunaset.

Kiitos tarjouksesta, mutta ei maksulliset naiset kiinnosta. Varsinkaan tollaset hyppykuppapillut. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:19 pm
Muuten meni pieleen, mutta pieni muna mulla toki on. Eipä se paljoa haittaa kun katsoo ketkä ne eniten nussii maailmassa. Kinkit sun muut pikkumunaset.

Kiitos tarjouksesta, mutta ei maksulliset naiset kiinnosta. Varsinkaan tollaset hyppykuppapillut. :mrgreen:
Kovin säälittävää, että purat pahaa oloasi ja mielenterveysongelmiasi minfossa trollailuun.
Suosittelen hankkiutumaan vaikka terapiaan. Näppikselle kiukuttelu pienen lapsen tavoin ei ole hirveän terve coping- keino pettymyksistä selviämiselle.

Jepuliksen omakuva <3 : Siinä se kiukuttelee netissä pahaa mieltään kun pitää taas tyytyä omaan käteen.
Kuva

Muuten, naisviha kumpuaa tyypillisesti juuri siitä omasta epävarmuudesta ja huonommuuden tunteesta, jota sitten kompensoidaan. Kovin tyypillistä on myös useat torjuntakokemukset. Ei nähdä omassa käyttäytymismallissa mitään vikaa, kun kaikki vika on aina muissa(varsinkin naisissa, älä nyt vaan unohda rääpiä siitä seuraavaksi).

Niin ja vielä, kannattaa ehkä petrata tuota luetun ymmärtämistä, vaikka tuo heikohko tasosi onkin linjassa henkisen tasosi kanssa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Iloitsin jo, että ScamJaffa alias JammuSetä sai työhakulomaa, kun ei tarvitse murha.infossa roikkua öitä, vaan iloitsin liian aikaisin. Sieltähän se ponnahti esiin nyt Karhere nimimerkillään. Oikeasti Jammu, hae ammattiapua ja mene vaikka johonkin suojatyökeskukseen töihin, niin teet jotain hyödyllistä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: To Marras 04, 2021 2:24 am
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:19 pm
Muuten meni pieleen, mutta pieni muna mulla toki on. Eipä se paljoa haittaa kun katsoo ketkä ne eniten nussii maailmassa. Kinkit sun muut pikkumunaset.

Kiitos tarjouksesta, mutta ei maksulliset naiset kiinnosta. Varsinkaan tollaset hyppykuppapillut. :mrgreen:
Kovin säälittävää, että purat pahaa oloasi ja mielenterveysongelmiasi minfossa trollailuun.
Suosittelen hankkiutumaan vaikka terapiaan. Näppikselle kiukuttelu pienen lapsen tavoin ei ole hirveän terve coping- keino pettymyksistä selviämiselle.

Jepuliksen omakuva <3 : Siinä se kiukuttelee netissä pahaa mieltään kun pitää taas tyytyä omaan käteen.
Kuva

Muuten, naisviha kumpuaa tyypillisesti juuri siitä omasta epävarmuudesta ja huonommuuden tunteesta, jota sitten kompensoidaan. Kovin tyypillistä on myös useat torjuntakokemukset. Ei nähdä omassa käyttäytymismallissa mitään vikaa, kun kaikki vika on aina muissa(varsinkin naisissa, älä nyt vaan unohda rääpiä siitä seuraavaksi).

Niin ja vielä, kannattaa ehkä petrata tuota luetun ymmärtämistä, vaikka tuo heikohko tasosi onkin linjassa henkisen tasosi kanssa.
Se on aina mukavaa kun nettikeskustelut menee noin paljon jonkun ihon alle. Ai että kun nyt runkattaa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

jepulis82 kirjoitti: To Marras 04, 2021 6:36 am
Se on aina mukavaa kun nettikeskustelut menee noin paljon jonkun ihon alle. Ai että kun nyt runkattaa. :mrgreen:
Oi kuinka söpöä kuvitelmaa, jatka vaan, jos se auttaa jaksamaan. :)
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: To Marras 04, 2021 7:41 am
jepulis82 kirjoitti: To Marras 04, 2021 6:36 am
Se on aina mukavaa kun nettikeskustelut menee noin paljon jonkun ihon alle. Ai että kun nyt runkattaa. :mrgreen:
Oi kuinka söpöä kuvitelmaa, jatka vaan, jos se auttaa jaksamaan. :)
Kovasti sua kiinnostaa mun munan koko, mutta jatka vaan. Ihanaa kun noin kiinnostaa mun asiat.

Tsemppiä. :lol:
"Those who want respect, give respect."
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:10 am Iloitsin jo, että ScamJaffa alias JammuSetä sai työhakulomaa, kun ei tarvitse murha.infossa roikkua öitä, vaan iloitsin liian aikaisin. Sieltähän se ponnahti esiin nyt Karhere nimimerkillään. Oikeasti Jammu, hae ammattiapua ja mene vaikka johonkin suojatyökeskukseen töihin, niin teet jotain hyödyllistä.
Kaikki ei multiniccaa ja huomiohuoraa sillä tavalla.

Joten voitko lopettaa paskanjauhannan. Talindomidi lapsikin erottaa kirjoitustyylistä että kaikkien mainitsemisi nimimerkkien takana on eri kirjoittajat.

Ps kirjoitustyyli paljastaa hyvin selvästi taas muutaman muun nimimerkin takana olevan yksi ja sama mt potilas. Ilmeisesti maniajakso on taas lähdössä käyntiin?
Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja siesta »

jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:40 pm
siesta kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:21 pm
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 5:57 pm

Toisaalta sitten taas olisi aika tylsä foorumi tämä jos täällä pyörisi ainoastaan Serenityn ja siestan kaltaisia tyyppejä. Jos kaikki kirjoittelisi sen 2 tai 3 viestiä vuodessa, niin tämä foorumi olisi jo kuopattu aikoja sitten.

Niin ja loppuun vielä sana nekru. Niggerlovers love aids ridden black dicks. 8)
Voi jumalauta! oikeasti, saanko kysyä henkilökohtaisuuksiin menevän kysymyksen: onko sinulla sisäistä maailmaa? vai oletko incel hikkyluolassa? voit vastata kysymykseen 48 tunnin sisällä yksityisviestillä.
Ei mitään hajua mikä on hikkyluola.

Ei mua kiinnosta sun kirjekaveriksi ruveta. Pidä ne pikkuhousut jalassa vaan ja yksityisviestit yksityisinä. :mrgreen:
:D :D :D :D jaaha, transuki oot vielä :D
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

siesta kirjoitti: To Marras 04, 2021 10:35 am
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:40 pm
siesta kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:21 pm

Voi jumalauta! oikeasti, saanko kysyä henkilökohtaisuuksiin menevän kysymyksen: onko sinulla sisäistä maailmaa? vai oletko incel hikkyluolassa? voit vastata kysymykseen 48 tunnin sisällä yksityisviestillä.
Ei mitään hajua mikä on hikkyluola.

Ei mua kiinnosta sun kirjekaveriksi ruveta. Pidä ne pikkuhousut jalassa vaan ja yksityisviestit yksityisinä. :mrgreen:
:D :D :D :D jaaha, transuki oot vielä :D
Mitä vikaa transuissa on? Ooksä rasisitinatsifasisti?

Transut antaa hyvää persettä. Soita vaikka ja kysy isältäs. Sen muna maistuu neekerin aidskyrvälle. Erittäin hyvää siis. Nam, nam. :twisted:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja siesta »

jepulis82 kirjoitti: To Marras 04, 2021 12:10 pm
siesta kirjoitti: To Marras 04, 2021 10:35 am
jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 7:40 pm

Ei mitään hajua mikä on hikkyluola.

Ei mua kiinnosta sun kirjekaveriksi ruveta. Pidä ne pikkuhousut jalassa vaan ja yksityisviestit yksityisinä. :mrgreen:
:D :D :D :D jaaha, transuki oot vielä :D
Mitä vikaa transuissa on? Ooksä rasisitinatsifasisti?

Transut antaa hyvää persettä. Soita vaikka ja kysy isältäs. Sen muna maistuu neekerin aidskyrvälle. Erittäin hyvää siis. Nam, nam. :twisted:
Jepulis82, oikeasti lopeta jo, sä oot jo tehny ittestäsi aikamoisen peelon tällä käytökselläsi. Lopeta aikuinen ihminen "aikuisten oikeasti" tuo.
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

siesta kirjoitti: To Marras 04, 2021 2:13 pm
jepulis82 kirjoitti: To Marras 04, 2021 12:10 pm
siesta kirjoitti: To Marras 04, 2021 10:35 am

:D :D :D :D jaaha, transuki oot vielä :D
Mitä vikaa transuissa on? Ooksä rasisitinatsifasisti?

Transut antaa hyvää persettä. Soita vaikka ja kysy isältäs. Sen muna maistuu neekerin aidskyrvälle. Erittäin hyvää siis. Nam, nam. :twisted:
Jepulis82, oikeasti lopeta jo, sä oot jo tehny ittestäsi aikamoisen peelon tällä käytökselläsi. Lopeta aikuinen ihminen "aikuisten oikeasti" tuo.
Miksi lopettaisin kun noin hyvin pääsen hinttipeelojen ihon alle? Tämähän on mukavaa puuhaa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin