Jamisonin perhe, 2009

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
debbie

Re: Jamisonin perhe, 2009

Viesti Kirjoittaja debbie »

Tyttö on hätääntyneen ja turvattoman näköinen. Se on ensivaikutelma, ja kontrasti noihin muihin kuviin on suuri. Jotain epämieluisaa on tapahtunut ja tapahtumassa. Minusta se on selvä viesti tuossa kuvassa.
Muuten en ymmärrä tästä mitään.
Rahat ja koira autossa..?
Olisiko asialla ollut se entinen alivuokralainen?
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

En edelleenkään ymmärrä, miksi tuo kuva on otettu? Ja jätetty puhelin autoon. Olisiko tapahtuma mennyt niin, että Madyson vietiin ensin, kuva otettiin ja jätettiin vanhemmille viestiksi. Rahat olivat ehkä lunnaisiin, joita ei koskaan annettu, tai uskallettu hakea. Jostain syystä vanhemmat katosivat myös. Selittäisi tavallaan tuon, miksi koira on tuotu autoon, ehkä vanhemmat ovat olleet jossain ulkosalla yötä, odotelleet auton luona tietoja, sitten on tullut joku joka on hakenut heidät, mukaan on otettu ruskea salkku. Loppu jää pimentoon.
En muuta syytä tuollaiselle pelokkaan näköisen kuvan ottamiselle keksi. Tosin poliisi kai selvitti, että vain heidän kolmen jäljet menivät tuohon paikkaan, jossa kuva otettiin. Siksi mietinkin, että olisiko perhe sittenkin katoamisen takana itse. Jospa tuo kuva on tosiaan harhautuksen vuoksi otettu. Rahoja ei sitten saatukaan haettua. Ei silti selitä vieläkään tuota koiran jättämistä. Paitsi se aiemmin mainitsemani, että koira kiinnittää liikaa muiden huomion.
Tässä alkaa jo mielikuvitus laukata joka suuntaan, on tämä sen verran erikoinen tapaus.
Ladybird
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Kysyin eilen lähes seitsemänkymppiseltä neljä lasta kasvattaneelta äidiltäni millaiselta Madyson hänen mielestään kuvassa näyttää. En kertonut tästä tapauksesta mitään, mutta pyysin katsomaan kuvaa. Äidin vastaus oli, että pelästyneeltä, suorastaan kauhistuneelta.

Mä oon tässä nyt punninnut näitä vaihtoehtoja:

1. Omaehtoinen katoaminen
- Miksi jättivät koiran?
- Miksi rahat autossa?
- Kuka avusti?

2. Eksyminen/tapaturmainen katoaminen
- Miksi kävelisivät liian pitkälle ilman takkeja ja koiraa?
- Miksei heitä ole vieläkään löydetty?

3. Henkirikos
- Kuka teki? (entinen alivuokralainen?, maanomistaja?, huumehemmot?)
- Mikä motiivi?
- Missä ruumiit?
- Miksei löytynyt jälkiä kamppailusta?

Se "Kadonneet"-jaksossa näytetty vesisäiliö kyllä jäi mua vaivaamaan. Koirathan löysivät hajujäljen sieltä. En saanut niin kamalan tarkkaan kuunneltua, kun lapset pyöri ympärillä, joten jäi vähän auki, että tyhjättiinkö säiliö vai oliko siellä edes vettä? Ilmeisesti perhe tai ainakin joku perheestä on siellä ainakin käynyt.
Ja se pressuhomma vaivaa mua edelleen..
Nobody
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Nobody »

Itsekin tuossa taivuttelin käsiäni ja tulin sellaiseen lopputulokseen, että Madisonin vasen kyynärpää on loukkaantunut ja siksi hän pitelee oikean käden sormillaan vertavuotavaa kohtaa. Eteenpäin ojennetut käsivarret siksi, ettei vaatteet tahriutuisi. Tuo selittäisi myös ilmeen (kipua) ja sormenkynsien ja -päiden punaisen värin.

Jos itse ajattelisin uhmata esim. vanhempiani, laittaisin kädet siten puuskaan, että oikean käden sormet osuisivat vasemman olkavarren päälle sen alaosaan ja vasemman käden sormet oikean olkavarren alle. Ja ote olisi tiukka, kiinni vartalossa molemmat kädet.

Jos punainen oikeassa kädessä olisikin kynsilakkaa, Madisonin olisi oltava vasenkätinen. Ei kukaan ala lakata "huonommalla" kädellä kynsiä.

Minusta siis näyttää siltä, että Madison on sekä vaurioittanut vasemman kyynärpäänsä siten että se vuotaa verta ja ilme kertoo kivusta ja pelosta. Kuka ja miksi sitten on tyttöä vahingoittanut?
Dothemath
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

Olen nyt katsellut kuvaa ja tytössä ei vaikuta olevan mitään vikaa. Ainakaan mitään verta tai kyynärpään loukkaamista ei näytä olevan. Lähinnä vaikuttaa, että tyttö ei ole tyytyväinen, että joutuu kuvattavaksi. Hän on ilmeisesti kuvaushetkellä sanomassa jotain äidilleen ja/tai isälleen. Aivan normaalin oloinen kuva hieman huonotuulisesta pikkutytöstä.
janis
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja janis »

Nobody kirjoitti:Ja jos ja kun se ei ole kynsilakkaa, se on verta :shock:
Verta on minusta myös käsivarressa.
ja minusta myös paidassa, tuossa kaula-aukon reunassa edessä on punaisempi kohta :shock: .
- tai sitten olen vaan tuijottanut kuvaa pikkuisen liikaa :roll: :wink: ...
allekirjoitus.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

janis kirjoitti:
ja minusta myös paidassa, tuossa kaula-aukon reunassa edessä on punaisempi kohta :shock: .
Et kai sä nyt tota rusettia meinaa?

Fb sivustolla Niki on kirjoitellut
THERE IS A LIGHT AT THE TUNNEL!! ITS THERE! I REALLY FEEL WE R GETTING CLOSE TO ANSWERS!! PLEASE CONTINUE TO PRAY THAT LIGHT SHINE SO BRIGHT ON THE JAMISONS THAT NO AMOUNT OF DARKNESS CAN HIDE THEM! PERSERVERANCE DOES PAY!

Niki: ROBERT, WE HAVE FOUND SOMETHING NEW- CANT SAY JUST YET

Mielenkiinnolla odottelen mitä tapahtuu.
kameleontti
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

Lueskelin itse eilen tämän artikkelin: http://newsok.com/familys-fate-remains- ... le/3458228. Kiinnostava tapaus monilta osin, mutta ilmeisesti perhe ei ihan niin normaali ollutkaan kuin olen ymmärtänyt. Molemmat vanhemmat ovat ilmeisesti "huijareita" ja nostaneet vammaistukea (disability checks), haastaneet tyttärensä koulun oikeuteen, keskustelleet henkien ja demoneiden kanssa ja vaimo kirjoitteli miehellensä "vihakirjeitä". Sen lisäksi he olivat ilmeisesti rahavaikeuksissa. Siis mikäli kyseinen artikkeli on luotettava!

Toivottavasti joku selitys tapahtumiin löytyy, koska muuten tämä kyllä jää vaivaamaan!
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Kuin myös!
Olisi mahtavaa jos tämä selviäisi!!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Ladybird
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Mä luin ton Nikin viestin alkuosan aiemmin, mutta en ollut huomannut, että Niki on tehnyt siihen lisäyksen jäkeenpäin. Tosi mielenkiintoista! Mikähän se uusi johtolanka on?!

Täytyy lukea tuo kameleontin lähettämä linkki paremmalla ajalla. Siinä "Kadonneet" -jaksossa oli jotain tuosta kirjeestä, mutta sekin meni mulla vähän ohi, kun tosiaan kolme tenavaa pyöri jaloissa hälisemässä.
Tuota vammaistukea jäin miettimään.. Perheenisähän oli ajanut vuonna 2003 kolarin ja selkä oli vaurioitunut niin ettei kyennyt enää töihin tai edes kaikkiin normaaleihin kotitöihin. Oliko tuo selkävamma sitten vale vai mistä päätellään, että huijasivat vammaistukea.

Nikin sanojen mukaan pappi oli vaan valehdellut kertoessaan, että Jamisonit olivat kertoneet hänelle näkevänsä henkiä talon katolla, jotta saisi huomiota tai jotain.. En tosin tiedä mistä ystävät sen tietävät mitä Madysonit ovat papin kanssa jutelleet.
Se taas, että Madyson on puhunut "henkien" kanssa ei mun mielestä ole ollenkaan harvinaista. Monilla lapsilla, varsinkin yksinäisillä, on mielikuvituskavereita.

Tuota linkin juttua en vielä lukenut. Mietiskelin näitä vaan sen "Kadonneet"-jakson ja muiden juttujen pohjalta.
brann
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja brann »

Nobody kirjoitti: Jos punainen oikeassa kädessä olisikin kynsilakkaa, Madisonin olisi oltava vasenkätinen. Ei kukaan ala lakata "huonommalla" kädellä kynsiä.
Mä oikeakätisenä lakkaan usein oikean käden ensin. Syystä että, sillä paremmalla kädellä on helpompi lakata silloin, kun kynsissä on jo lakkaa.
Myös äiti (tai joku muu) on voinut lakata ne kynnet.
Itse en saa kuvaa tarkennettua niin hyvin, että näkisin mahdollisia verijälkiä tai muita yksityiskohtia.

Mielenkiintoista kuulla mitä uutta on löydetty/saatu selville!
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Mullakin tuli nyt ne kirjeet mieleen. Oliko ohjelmassa niin, että Sherilynn oli kirjoittanut useita kirjeitä miehelleen ja ottanut ne mukaan. Löytyivät kai autosta. Ainakin 8 niitä tais olla, ellen väärin muista. Tästä kai se murha-itsemurha ajatus aikoinaan lähti. Tämähän se oli, joka mua kans häiritsi, unohdin sen vaan. Ja muistaakseni ennen tuota reissua olisi kirjoittanut ne kirjeet. Tarkoitus oli kai antaa ne miehelle. Kummallinen juttu tuokin, eivät kaiketi pystyneet keskustelemaan ongelmistaan.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Mä olen saanut Nikin juttujen perusteella Sherilynistä kuvan ajattelevasta ja syvällisestä ihmisestä(nämä kuvat tosin usein on niin mustavalkoisia)

Mutta Nikin mukaanhan Sherilyn ja Bob halusivat aloittaa ns. alusta ja päästä ongelmistaan yli, jos näin on, mä näkisin kirjeiden kirjoittamisen ja niiden näyttämisen positiivisena asiana.
Usein omien vihan/ahdistuksen ym asioiden kirjoittaminen, auttavat omia ajatuksia ja niiden lukeminen puolisolle tai kenelle ikinä ne on osoitettu, auttaa selvittämään niitä solmuja joita suhteessa on.

Rahavaikeuksiahan heillä oli, Bob oli tosiaan ajanut aikoinaan kolarin johon nosti tukea, Sherilynillä taisi enempi olla henkisellä puolella ongelmia, mutta pitää lukea tuo linkki mikä aiemmin oli^^.
janis
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja janis »

Alice Cullen kirjoitti: Et kai sä nyt tota rusettia meinaa?
kiitos korjauksesta, todella-kin sitä meinasin :D . mä olen tuijotellut tuota kuvaa vain täällä, ja edellisen sivun versiot on sen verran rakeisia ainakin tällä näytöllä että erotin rusetin vasta kun sanoit siinä olevan sellaisen. silmä näkee, mitä haluaa :wink: ...

ja tosiaan, mielenkiinnolla odottelen myös mitä uutta tapauksesta ehkä tulee tuon lainaamasi perusteella paljastumaan :shock:
allekirjoitus.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Mä olen hieman vältellyt kuvan liiallista tuijottamista etten ala siinä näkemään juurikin niitä taloja tai miehiä tai mitä vaan mitä siinä todellisuudessa ei ole.
Ja mä en vaan jaksa uskoa että Madysonin ilme johtuisi siitä että kuvan olisi ottanut oletettu murhaaja, vienyt puhelimen syystä tai toisesta autoon sitten takaisin ja lukinnut ovet ja sitten vasta lähtenyt perhettä kuljettelemaan.

Mulla on muutamat muut suomennokset olleet tässä samaan aikaan, niin en ole fb ehtinyt kyttäillä kaiken muun irl hässäkän lisäksi niin sitkeästi, toi viimeisin Nikin viesti vaan pisti sieltä heti silmään.
Onko tieto sitten mahdollinen johtolanka heidän mahdollisesta olinpaikastaan vai vihje mahdollisisesta tekijästä, tärkein olisi tietää mitä on tapahtunut kokonaiselle perheelle joka on kadonnut kuin tuhka tuuleen.
Mä myös jostain luin että Madyson olisi jo saanut perinnön isoisältään ennen katoamista(isoisähän kuoli vasta katoamisen jälkeen)
Itku kun ei vaan tule laitettua noita linkkejä ylös kun ei kotona näitä katsele :?
Vastaa Viestiin