Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitti

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1335
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Tämä seuraava on kylä vähän OT; mutta eikös se lautamiehissä sallita.
Tuossa aikaisemmin vinoilin taavetille:
jos taavetti innostuu laulaan niin voidaan mennä ulos ryypyille,
Tästä muistui mieleen, kuinka jo hyvin nuorena tein mittavan omaisuuden " musiikki bisneksellä".
Kierreltiin kaverin kans seurojentaloilla, minä esitin yksinlaulua ja kaveri myi ulkona kuumia makkaroita. :roll:
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10920
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Olen liian tosikko osallistuakseni tähän ketjuun.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Edgein
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 1:17 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Edgein »

Kuolemannaakka kirjoitti:Olen liian tosikko osallistuakseni tähän ketjuun.
Naakka älä ota sitä vakavasti ja lennähdä paikalle?
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1335
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Kuolemannaakka kirjoitti:Olen liian tosikko osallistuakseni tähän ketjuun.
Vaikka aihe on vakava, pieni kevennys helpottaa tuon "jaappausketjun" Ulvila lukemista, puolin jos toisin.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10920
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

erämaaetsivä kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Olen liian tosikko osallistuakseni tähän ketjuun.
Vaikka aihe on vakava, pieni kevennys helpottaa tuon "jaappausketjun" Ulvila lukemista, puolin jos toisin.
Sarkasmi ei toimi keskustelupalstalla, huomaan=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Pyydän päästä mukaan! Ettehän nuiji minua? Pliis!!

En millään selviä myöhemmin mukaan tulleiden vanhempien kirjoittajien vaateesta osata kaikki aiempi... Ja kaukaisestikin aiheeseen liittyvästä nykyvalossa kirjoittaessani viitauksen laittamisesta kaikkiin siihen mitä on aiemmin kirjoitettu ei vaan tule mitään... Kämmään myös perusasioissa, häkenauhassa jo niiltäkin osin kuin se toistuu samana. Ja pahoin pelkään, etten ole edes lukenut kaikkia litterointiversioita, saati tehnyt niistä sisällönanalyysiä yhtäläisyyksien tunnistamiseksi. On niin paljon asiaa osattavana! Koen olevani keskuudessanne kovin pieni ja ikäänkuin jalkapuoli tässä vaillinaisuudessani.

Korvatakseni kaikki puuteeni käynkin tällä hetkellä valmennuskursseilla Helsingissä :) Lupaan myös ahkeraan harjoitella miitti- osaamistani siellä käynneilläni!! Tuttavani Helsingin päässä tosin ovat vähän kirjavampaa kaartia, mutta kyllä siitäkin varmasti tapaamistaidot jollain lailla karttuu.

Ulvilan taapaamiseen sitten minulla ei valitettavasti ole tarjota osaamista lastenhoidon tai leipomisen osalta. Tekniikan osaamisenikin on heikkoa. En saa lainaan edes naapurin Volvoa. Mutta koska lapset kerran voisivat olla mukana siellä, saattaisin siinä kyllä vähän tutkia ja selvitellä... Että kuinka erilaisessa valossa lasten asiat voidaankin nähdä!? Uskon, että tällaisesta sisäisestä, (eli insaiderisestako?) tutkimuksestani riittäisi iloa ja jaettavaa aivan kaikille!

Jään nyt odottamaan astalon kopautustanne mukaan pääsystäni.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Hienoa, Naakka on siis tulossa. Olen odottanut päätöstäsi.
Minä hoidan Naksun ja Turunmurren kuljetuksen. Mistä ikinä Naksu tuleekaan, ajetaan sitten Turun kautta (ja Raision) ja noudetaan Turre.
Matka sujuu lepposissa merkeissä, kun istutan teihin valemuistoja, jotka takaa sen, että perille päästyänne haluatte samaan poteroon kanssani.
Voitte saada myös lukea ajatuksiani surmasta, jos teille sitten syntyisi tarve niiden pohjalta muokata käsitystänne.
Jos matka menee odottamallani tavalla, voin viedä teidät perille päästyämme siihen lähibaariin bisselle. Tarjoan, jos olemme päässeet yhteisymmärrykseen. Muussa tapauksessa saatte jäädä ulos seisomaan ja miettimään.

Kurkkumaa; voit tulla samaan kyytiin. Raisiossa syödään lounas JobCafeessa, joten varaa mukaan muutama euro. Bensoista ei tarvitse maksaa mitään.
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kurkkumaa, ilman sinua ei miittiä edes järjestetä!
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Voi Kiitokset teille!!

Nyt tuntuu ihan siltä, kuin en itsekään täysin tajuaisi mitä tämä minulle merkitsee. Koen tosiaan, etten millään voi jäädä paikalle saapumatta. Illaksi sinne siis!! Jätän vaikka hommat muualla kesken, että yöksi ainakin olen vapaa tulemaan sinne, ehdottomasti! Kurssikaverit voi vaikka todistaa että näin juuri totesin!

Holmes, ihanaa! Nappaan ruokarahan mukaan ja tuun kyytiin juu. Ja itseasiassa, nyt tuntuu taas siltä että voisin muutenkin ajatella asioitani... Otin mm. muutaman työpaikkaesitteen salkkuuni matkalukemisiksi :)
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Uups... meinasin ihan unohtaa!! Pitikö sitä tänään tulla sinne Porvooseen?? Entä jos sataa...?
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Veristi kirjoitti:Uups... meinasin ihan unohtaa!! Pitikö sitä tänään tulla sinne Porvooseen?? Entä jos sataa...?
Eikös Komisario Jouts... Palmun erehdyksessä murha-astaloksi osoittautunut juurikin sateenvarjo?
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Joo-o, ja sekin rouva unohti ne valot...

Mutta siä, kuvitteletkos, etten tartte muuta kun sitä sateenvarjoa? Entäpä jos mun piikkikorkokengät uppoaa mutaan ja joku koira saa mut kiinni?? Miten mä sitten esivalmisteluryhmälle pääsen raportoimaan?
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Kerrankos sitä sattuu että karkumatkalla kengät tyystin katoaa?
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Veristi »

No, kerrankos sitä pikkuvarpaat paleltuu ja mustuu ja tippuu pois ja...

Mun hermot ei kestä, sori vaan... Joku defenssi nyt äkkiä päälle jostain. Siis äkkii, pliis!
Mikisu
Martin Riggs
Viestit: 644
Liittynyt: Ti Syys 24, 2013 9:24 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

Haluaisin nöyrästi muistuttaa tilaisuuteen aikovaa naisväkeä siitä, että huokosia supistavan kasvoveden ym. pore minimizerien käyttö kannattaisi lopettaa jo nyt, hyvissä ajoin.
Vastaa Viestiin