Turvallisuuskulttuuria voisi kehittää. Jos vakireitillä on vartioimaton tasoristeys, se voisi aika pienellä vaivalla kuulua jo yhtiön riskiarvioon ja tulla erityisesti esiin perehdytyksessä.Morapuukko kirjoitti: ↑To Loka 14, 2021 11:59 amVarmasti säästävät perehdytyksestä, mutta kyllä bussikuskin pitäisi ymmärtää liikenne säännöt jo entuudestaan. Bussireitin perehdytys on enemmänkin reitin opettelua, mistä käännytään ja pysäkkien paikkojen opettelua. Ei siinä västämisvelvollisuuksia opetella.Kyrsi kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 9:54 pm
Ei. Kuten ei muitakaan kortteja, mutta huono itsetunto, ja olematon perehdytys, niin loput luetaan lehdestä.
Nyt on hyvä laskea kuinka paljon olisi ollut tuntituotos jos joku työnjohtaja, eli isäntä, tai vanhempi kuljettaja olisi istunut pari päivää kyydissä. Mitähän uusi auto maksaa? 300000 euroa ja tietenkään koululyydille uusia autoja välttis laiteta, mutta siltikin.
Eikö reittiä opeteltaessa ole kiinnitetty mitään huomiota siihen, että rouva ei ole alalla mikään varsinainen tähti? Se minua askarruttaa.
Toimitusjohtaja on varmasti kieltänyt kaikkia kommentoimasta eikä kommentoi itsekään. Hänen pitäisi mennä jollekin kriisiviestinnän kurssille ihan vain vastaisen varalle.