Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

kakkosurpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 7:27 pm
1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pmEi tuhonnut uraansa, mikä saa jonkun luulemaan sellaista?

Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?

Itselle jäi vähän epäselväksi että onko tuo koskettelu tapahtunut juuri siinä tuotannossa josta puhui vai jossain aiemmassa. Jos koskettelua on tapahtunut niin kyllähän näin woke aikana saa olla tyhmä kuin saapas että niin on päässyt käymään.

- Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....

Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää. Minunkin työpaikoilla on ollut aina naisia. On ollut flirttiä, on syntynyt parisuhde, on ollut intiimejä työasentoja, tissien ja perseiden tarkastelua yms mutta eipä ole ikinä, ei ikinä tarvinnut kuulla negatiivista sanottavaa käytöksestä ja toiminnasta. Ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää, joka muuta väittää on inceli (pois lukien perättömät syytökset).
Sinähän erikoinen ilpo olet.
Et ole vissiin huomannut että tämä sinun Besserwisser on itsekkin todennut ettei kukaan kosketellut häntä(ymmärrettävistä syistä, minkä peili kertoo).

Ööö, miten niin ja missä asiassa miesten kannattaa katsoa peiliin?
Noista kertomuksistasi voisi päätellä että olet bordellissa töissä. Siellä niitä perseitä tarkastellaan ennen vslintaa, ja siellä jos jossakin on intiimit työasennot.
Eipä siinä auta paljon negatiivisuutta aiheuttaa jos meinaa leivän syrjässä pysyä.
Jos ei ole kyse perättömästä syytöksestä ja sinua syytetään seksuaalisesta ahdistelusta tai häirinnästä niin katso peiliin, anteeksi jos ilmaisin epäselvästi aiemmin. Niin kuin sanoin ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää. Mikäli luit viestin niin soppa on ollut sekava. Jossain viimeisimmissä ulostuloissa hän sanoi että asia on keskusteltu mutta hän ei peräänny väitteestä että koskettelua on tapahtunut. Minulle jäi epäselväksi onko koskettelu tapahtunut juuri "tässä" produktiossa vai aiemmissa. En ole bordellissa töissä, harmi kyllä. Luulin että fiksuna miehenä osaat ehkä lukea rivien välistä. Yritetään uudestaan, annan esimerkin.

Olen esim yhdessä työpaikassa, flirttaillut, harrastanut työpaikka seksiä, tavannut avovaimoni. Olen myös katsellut asiakkaiden että työntekijöiden tissejä sekä perseitä. Olen korjannut laitteita joihin tarvii työparin ja välillä on pakko olla hyvin läheisissä asennoissa ja jopa kosketuksessa. Puolet ajastani tuossa firmassa parini oli itseäni nuorempi nainen. Arvaatko mikä on se taikasana jonka takia noista ei ole ikinä tullut valitusta? Vastaus on maalaisjärki. Noita asioita voi tehdä niin että kukaan ei loukkaannu. Ja nuohan ovat juuri niitä aiheita joiden takia miehiä canceloidaan. Joten toistan, mikäli ei ole perätön syytös ja joutuu syytetyksi ahdistelusta, on ihan helvetin tyhmä ja pitää katsoa peiliin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Anoteus
Jack Bauer
Viestit: 984
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Hyvä ettei kaikki tällainen mene läpi tuosta noin vaan. Itse äänimiehenä ollessani vuosia sitten, jouduin laittamaan klipsimikkejä kaiken maailman yli tiukkoihin toppeihin, jolloin joutui laittamaan sormet topin sisään ja raottamaan niin että sen sai kunnolla kiinnitettyä ja osa esiintyjistä oli jopa alaikäisiä. Ei siinä kiireen keskellä kerkeä edes mitään tissejä tuijottaa, puhumattakaan kiihottumisesta.. pitäisi olla todella kieroutunut mieli ja se olisi kyllä huomattu jo aiemmin
Avatar
Alfred J. Kyy
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 6:30 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Alfred J. Kyy »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 8:04 pm Jos ei ole kyse perättömästä syytöksestä ja sinua syytetään seksuaalisesta ahdistelusta tai häirinnästä niin katso peiliin, anteeksi jos ilmaisin epäselvästi aiemmin. Niin kuin sanoin ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää. Mikäli luit viestin niin soppa on ollut sekava. Jossain viimeisimmissä ulostuloissa hän sanoi että asia on keskusteltu mutta hän ei peräänny väitteestä että koskettelua on tapahtunut. Minulle jäi epäselväksi onko koskettelu tapahtunut juuri "tässä" produktiossa vai aiemmissa. En ole bordellissa töissä, harmi kyllä. Luulin että fiksuna miehenä osaat ehkä lukea rivien välistä. Yritetään uudestaan, annan esimerkin.aan ei loukkaannu. Ja nuohan ovat juuri niitä aiheita joiden takia miehiä canceloidaan. Joten toistan, mikäli ei ole perätön syytös ja joutuu syytetyksi ahdistelusta, on ihan helvetin tyhmä ja pitää katsoa peiliin.
Ongelma vähän vaan on se, että nykyisenä woke-aikakautena se maalaisjärki ei vaan aina auta. Loukkaantujat loukkaantuu ja vihaajat vihaa, tiedäthän.

Ja ennen kuin kukaan ehtii huutamaan: kaikenmoinen puristelu ja kähmintä on tuomittavaa. Mutta joskus joku haluaa nostaa itseään esille ja löytää ahdistelua siellä missä sitä ei vaan ole.

Tämä sinänsä offtopic, että en osaa ottaa kantaa onko tämä Bess loukkaantunut vain huomionkipeyttään vai onko ääniteknikko nähnyt kivat hinkit ja päättänyt puristella. Jos veikata pitäisi niin veikkaisin ensimmäistä.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja 1lpo »



Juuri tuon takia sanoin moneen kertaan viesteissäni "jos ei ole perätön syytös".

Kyllä minä tiedän, kirjoitin myös että vihaan tätä wokemädätystä. Silti olen voinut jatkaa entiseen malliin ilman syytöksiä mistään ja ihan maalaisjärjellä. Ajat muuttuvat, nyt wokepaska on muodissa ja sen tietää kaikki. Varsinkin tänä päivänä on helvetin tyhmä ja peiliinkatsomisen paikka jos löytää itsensä häirinnästä/ahdistelusta syytettynä, kun tiedostaa että kaikki katsotaan suurennuslasin läpi. En minä tue tämmöistä paskaa mutta huvittaa myös juntit jotka varsinkin näinä wokeaikoina ahdistelee ja häiriköi, sitten itkee kuinka ura pilattiin ja incelit hokevat netissä "mitään ei saa sanoa tai tehdä". Kyllä saa, ihan niin kuin käyttää järkeäkin, pitää vain osata ja se ei vaadi muuta kuin maalaisjärkeä.

Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Alfred J. Kyy
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 6:30 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Alfred J. Kyy »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 8:27 pm Juuri tuon takia sanoin moneen kertaan viesteissäni "jos ei ole perätön syytös".

Kyllä minä tiedän, kirjoitin myös että vihaan tätä wokemädätystä. Silti olen voinut jatkaa entiseen malliin ilman syytöksiä mistään ja ihan maalaisjärjellä. Ajat muuttuvat, nyt wokepaska on muodissa ja sen tietää kaikki. Varsinkin tänä päivänä on helvetin tyhmä ja peiliinkatsomisen paikka jos löytää itsensä häirinnästä/ahdistelusta syytettynä, kun tiedostaa että kaikki katsotaan suurennuslasin läpi. En minä tue tämmöistä paskaa mutta huvittaa myös juntit jotka varsinkin näinä wokeaikoina ahdistelee ja häiriköi, sitten itkee kuinka ura pilattiin ja incelit hokevat netissä "mitään ei saa sanoa tai tehdä". Kyllä saa, ihan niin kuin käyttää järkeäkin, pitää vain osata ja se ei vaadi muuta kuin maalaisjärkeä.
Tästä olen kanssasi samaa mieltä, tuo incel-touhu on ihan yhtä säälittävää kuin woke-sekoilu. Ja työkavereiden kanssa pärjää kun tuntee tyypit ja tekee lähempää tuttavuutta - jos nyt kokee tarvetta sellaiseen - vasta kun vähän tuntee ja käyttää sitä maalaisjärkeä. Sama koskee suurinta osaa muistakin tilanteista.

Sitä vaan meinasin, että tuo ääniteknikko tekee duuniaan ja sitten joku saa päähänsä että tästä voisi nyt saada jotain säälipistettä. Siinä maalaisjärki ei auta. Sama jollain ensihoitajalla tai muulla ammattilaisella jonka duuniin nyt vaan kuuluu se, että joskus joutuu koskemaan toiseen ihmiseen. Niillä on vaikeaa.
Kuumagimma
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Kesä 28, 2023 10:30 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Kuumagimma »

Jospa tää mikittäjä ei oo osoittanut palvontaa ja tämä alkanut sapettaa. Kyllähän tällä paljastelulla kuiteski haetaan huomiota ja sekös suututtaa jos huomiotta jää. Jotkut vaan tarvii tällaisia avuja pysyäkseen pinnalla.
Cadi John
Jack Bauer
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: To Joulu 14, 2023 10:13 pm
post_id=1552617 kirjoitti:To Joulu 14, 2023 9:58 pm • • •
Huomiota haki ja, kappas hei, huomiota sai.
Ihmettelinpä minäkin, vaikka koko akasta en ole koskaan edes kuullut, vaan enpä taida muutenkaan kuulua kohderyhmään. :D
Kannattaa kuunnella ihan oman kohderyhmän Mattia ja Teppoa.
Cadi John
Jack Bauer
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Antsa kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 2:56 pm
Cadi John kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 8:38 am Ihan OT hän osaa laulaa ja käyttää ääntään todella upeasti. Sattumoisin katsoin joitain jaksoja Masked Singeristä ja yllätyin hänen taidoistaan.
Tarkoitatko ohjelmaa jossa jokainen tusinajulkkis vetää taustanauhan päälle autotunella vahvistettuna? Ei liene kannata vetää yhtäkuin merkkejä tuon ohjelman ja laulutaidon kanssa.
Jep. Et ilmeisesti itse katsonut?
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:46 pm
Staff Meeting kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 12:04 am
kakkosurpo kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 1:06 pm
Ei kukaan edes maksusta tuota ala kopeloimaan.
Varaa maksaa ainakin on. Vuositulot ylitti miljoonan euron jo 11-vuotiaana.

https://hardelli.com/2022/02/24/umk-kis ... -syntynyt/
Siis vanhempien tulot, jotka hän on perinyt.
Siis hänen tulot, joista hän on maksanut verot. Eiköhän Bessin vanhemmat ole elossa edelleen, eli perintöä ei ole tullut.
Erikoinen tulkinta sulla taas.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »



Hänen tulonsa, jotka koostuvat vanhemmilta otetusta ennakkoperinnöstä. Kannattaa lukea mistä ne miljoonat tulevat.

Vastaus EI OLE hänen laulu"uransa".
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »


Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Etkä ennakkoperinnön käsitettä
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Cadi John kirjoitti: La Joulu 16, 2023 1:36 am
Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: To Joulu 14, 2023 10:13 pm
post_id=1552617 kirjoitti:To Joulu 14, 2023 9:58 pm • • •
Huomiota haki ja, kappas hei, huomiota sai.
Ihmettelinpä minäkin, vaikka koko akasta en ole koskaan edes kuullut, vaan enpä taida muutenkaan kuulua kohderyhmään. :D
Kannattaa kuunnella ihan oman kohderyhmän Mattia ja Teppoa.
• Mikäköhän musiikin kohderyhmien tuntija sinäkin luulet olevasi? Jos kuulisit musiikin genrevalikoimani niin janan rankemnassa päässä sinulla tulisi paskat housuun. :mrgreen:
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7526
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Moni mies ei täysin voi ymmärtää ilmiötä, että naiset valehtelevat jopa raiskauksista.

Surkuhupaisin esimerkki löytyy Tomi Metsäkedon tapauksesta, kun useampi nainen väitti hänen tehneen mitä tahansa ja yksikään nainen ei ollut koskaan edes tavannut Tomia. Olivat vain lukeneet joitakin juttuja/uutisia hänestä ja sen perusteella keksineet mitä tahansa.
Yleisellä tasolla myös poliisi on ilmoittanut miten perättömiä raiskausilmoituksia tulee esiin yllättävän paljon.

Bessin tapauksessa kyse on jostain paljon vähäisemmästä asiasta eli joku median työntekijä olisi koskettanut häntä omasta mielestään epäasiallisesti. Tosin kohun seurauksena on alkanut ottamaan sanojaan takaisin.

Hyvin vaikeaa oikein uskoa miten joku äänimikittäjä alkaa ottamaan sen suurempaa riskiä julkisessa tilanteessa ja tilassa nykyaikana, jossa on useita muitakin henkilöitä. Saati sitten miten kyseessä olisi ylipäätään kovin vakava tilanne.
Avatar
Sarjahurmaaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

En ollut tästäkään turhakejulkkiksesta kuullut varmaan kertaakaan ennen tätä kohua. Voiko ketjun jo sulkea.
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Sarjahurmaaja kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:27 pm En ollut tästäkään turhakejulkkiksesta kuullut varmaan kertaakaan ennen tätä kohua. Voiko ketjun jo sulkea.
• Ainahan sitä voi vaihtaa ketjua jos ei kiinnosta. :D
Vastaa Viestiin