Nina Helle Turku 7.2
Re: Nina Helle Turku 7.2
No mitä siinä päivityksessä sitten sanottiin?
-
Jaakailija
- Scooby-Doo
Siis oikeasti julkaisussa todettiin hänen kuolleen? Vai sai vaikutelman että lienee kenties kuollut?Runforrestrun kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 10:23 pm Eiköhän hän kuolleena löytynyt, juuri luin kaverin päivityksen tästä. Ei siinäkään yksityiskohtiin menty mutta kovasti surtiin![]()
Olis kyllä kohtuullista tietävien avata tää asia, niin loppuu spekulointi. Asiasta tehtiin laajasti julkinen ja sitten vaan todetaan, että case closed. Kanssa ihmisten aliarviointia.Jaakailija kirjoitti: To Helmi 27, 2025 12:00 amSiis oikeasti julkaisussa todettiin hänen kuolleen? Vai sai vaikutelman että lienee kenties kuollut?Runforrestrun kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 10:23 pm Eiköhän hän kuolleena löytynyt, juuri luin kaverin päivityksen tästä. Ei siinäkään yksityiskohtiin menty mutta kovasti surtiin![]()
Joku, jonka kavereis Nina on, on laittanut itku-emojin tuohon "tapaus ratkennut"-päivitykseen. Eli tuskin tuli onnellista loppua.
No tuo emoji ei kyllä kerro mitään. On poikkeuksellista mikäli yli 2 viikkoa kadoksissa ollut henkilö on löytynyt kuolleena, että missään ei ole minkäänlaista mainintaa asiasta. En kyllä ole kuullut myöskään kenenkään sanoneen tai kirjoittaneen, että ko henkilö on menehtynyt. Useampi taho varmasti on varustettu faktatiedolla, niin saisi nyt joku tulla lyömään ne faktat pöytään, sen enempää selittämättä.karvakana kirjoitti: To Helmi 27, 2025 12:15 am Joku, jonka kavereis Nina on, on laittanut itku-emojin tuohon "tapaus ratkennut"-päivitykseen. Eli tuskin tuli onnellista loppua.
No eihän se mitään faktaa tilanteesta kerrokaan, mutta en ite reagois itkuemojilla siihen päivitykseen jos ois elävänä löytyny 
Erikoista on kyllä
-
Saimaanorppa
- Martin Beck
Oon aina skeptinen kun "Alokas"
tulee tänne avautumaan...
Alokas on kuitenkin rekkautunut huhtikuussa 2021!Saimaanorppa kirjoitti: To Helmi 27, 2025 9:57 am Oon aina skeptinen kun "Alokas"
Kaikki me joskus olemme olleet alokkaita.
Asiaan: eikö kukaan tunne/tiedä tuota Ninaa? Elossa vai ei?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avautumista tai ei, mutta turhauttava keissi. Itsekin tiedän Ninan yhteisten tuttujen kautta, mutta silti ei mistään ole tietoa saatavilla, edes niillä jotka minä tunnen, jotka tunsivat hänet hyvin. Eli varsinainen mysteeri edelleen.ruusumaa kirjoitti: To Helmi 27, 2025 10:03 amAlokas on kuitenkin rekkautunut huhtikuussa 2021!Saimaanorppa kirjoitti: To Helmi 27, 2025 9:57 am Oon aina skeptinen kun "Alokas"
Kaikki me joskus olemme olleet alokkaita.
Asiaan: eikö kukaan tunne/tiedä tuota Ninaa? Elossa vai ei?
^Entistä enemmän sitten vaikuttaa siltä, että siellä Kupittaalla Nina on.
Tieto kuolemasta yleensä kyllä leviää hetkessä.
Tieto kuolemasta yleensä kyllä leviää hetkessä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
incognitoreader
- Aloitteleva Besserwisser
Lukemani mukaan ei ole löytynyt, mutta saatu tieto että "kävellyt mereen" laivalta.
Tunnen Ninan työni puolesta. Minäkään en tiedä tai ole kuullut muutakuin että on lähtenyt laivalle 11.2 ja valvontakamerasta näkyy kun kulkee ulkokannelle ja sen jälkeen ei olisi havaintoja. Nina ei siis ole löytynyt. Outoa on ettei poliisi ole tiedottanut mitään..
∆
Jos noin niin joko itse hypännyt mereen, tai joku heittänyt yli laidan. Mikäli ei siis mitään kamerahavaintoja sen jälkeen.
Jos noin niin joko itse hypännyt mereen, tai joku heittänyt yli laidan. Mikäli ei siis mitään kamerahavaintoja sen jälkeen.
Mistä tämä juttu on peräisin?