Sarjamurhaaja bodomilla

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tietysti tässä olen hahmotellut tilannetta, että tekijä on ulkopuolinen.

Olen jättänyt avoimeksi sen, kuka ulkopuolinen se olisi. Se on voinut olla vaikkapa natsihenkinen lääkäri, jolla on ollut joku tuntematon syy tehdä tuo teko. Voi olla myös vaikkapa kioskimies. Tällöin pitäisi olla tilanne se, että myös kioskimies kuului johonkin organisaatioon, ja HA ja kioskimies tunsivat toisensa, ja toimivat tässä asiassa yhteisesti. Taustakuvioita ei tiedetä.

En ole suinkaan ainut, joka on liittänyt tähän rikokseen näitä agenttijuttuja. Onhan monia seikkoja, jotka vihjaavat sellaiseen. Onhan tiedossa esim. Uuden Suomen toimittajien ja ylipoliisipäällikön keskusteluja tämän rikoksen tiimoilta. On ollut liikkeellä melko luotettavan tuntuisia juoruja siitä, että HA oli mies, johon ei saanut koskea. Jorma Palo esitti kerran TV:ssä kortin, jonka Hans Assman oli lähettänyt venäläiseltä vankileiriltä kotiin. Vaikuttaa todelta, että HA on ollut vankina Venäjällä. Sekin tiedetään, että HA on jo nuorena toiminut natsien ryhmissä. On täysin mahdollista, että HA on ollut vakaumuksellinen natsi koko ikänsä. Tosin siitä ei ole varmaa tietoa. Kannattaa myös muistaa, että aika pian Bodomin jälkeen HA muutti Ruotsiin. Alkoiko maa polttaa jalkojen alla? Mahdollisesti!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun tuon Sariolan edellisen viestin lukee, niin herää kysymys, miten minulla on toiveajattelua omissa teeseissäni?

Jos tuossa ei ole toiveajattelua, natsilääkäreineen ja palkkasiivoajineen, sekä suurine organisaatioineen (lue Odessan miehet), niin ei sitten missään.

Siitä nuo Sariolan jutut nykyään ovat mukavia, että ne todella ovat mukavia ja viihdyttäviä, kuin ikäihmisten satuja.

Miten sinä voit Sariola perustella minun väittämiäni enää toiveajatteluiksi, kun itselläsi on tuollaiset kuvitelmat.

Ottiko se vammakeskustelu ja hypnoosijutustelu sinun mielenrauhasi päälle niin paljon, että olet Palon tavoin saanut jonkunlaisen trauman, jota yrität kaikin mahdollisin, anteeksi mahdottomin teorioin poistaa, keksimällä noita kieltämättä hauskoja "UFO-juttuja.

Jaa a ja minua hän väittää toiveajattelijaksi.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti: On vain erilaisia olettamuksia. SB:n veressä ei ole ollut alkoholia enää aamuyöstä. Ei ole mitään tietoa siitä, onko sitä ollut myöskään NG:n veressä. On voinut vähän ollakin, mutta varmaa tietoa ei ole. Ensiavun antanut lääkäri ei ole ainakaan maininnut mitään siihen suuntaan, että NG olisi potilaana antanut sellaisen vaikutelman.
Niin Sariola, mikä tämä lääkäri olikaan nimeltään?

Toki me kaikki tiedämme sinun kertomana, että hän oli joka tapauksessa hyvin pätevä ja kokenut asiantuntija.

Mutta tuon lääkärin nimi on päässyt unohtumaan. Kuka hän olikaan?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Sariola kirjoitti:Tietysti tässä olen hahmotellut tilannetta, että tekijä on ulkopuolinen.

Olen jättänyt avoimeksi sen, kuka ulkopuolinen se olisi. Se on voinut olla vaikkapa natsihenkinen lääkäri, jolla on ollut joku tuntematon syy tehdä tuo teko.
:D :D :D

Joku palstaa lukeva kuolee johta nauruun :lol:
Sariola
Horatio Caine

peltirumpu kirjoitti: ....
Joku palstaa lukeva kuolee johta nauruun :lol:
Ei haittaa, kuolkoon, sillä hän on todennäköisesti henkilö, jonka ajatus on aina kulkenut kuin kiskoilla, mitään erikoista tapahtumien kulkuun ei saa liittyä!

Ei synny vahinkoa. :D 8) :roll:
Hessu52
Watson itse

Kuvitteletko Sariola sen Oulussa sodan aikana toimineen sakemannilääkärin olleen murhien takana ja myös keskiniemen kulkija.

No ei ole ollut, sillä tämä kyseinen lääkäri oli niin huomiota herättävän pitkä mies, että se olisi kiinnittänyt haukansilmäisen ystävämme Kivilahdenkin mielenkiinnon ja sen pituinen kulkija olisi kyllä luultavasti näkynytkin Kivilahden valtaistumelle, mutta enpä silti luule tuon natsilääkärin olleen asialla.

Entäpä jo se onkin ollut itse Mengele, siinähän olisikin oiva raakalainen, joka suorastaan himoitsi tehdä ihmisille pahaa, tuo joukkomurhaajan paskiainen.

Minun puolestani murhaajat saakoot tuomionsa vielä myös kuolemansa jälkeen ja joutukoot ripulijärveen kaulaansa myöten ja kuulkoot pirun aina huutavan rannalta, ennen saatanan suuren viikatteen heilautusta, että: " Sukelletaas taas pojat", jolloin viikate heilahtaa ja jokainen sukeltaa ripulin paskaan.
Sariola
Horatio Caine

Kannattaa muistaa, että on ollut lukuisia henkilöitä, jotka ovat olleet avoimesti sitä mieltä, että NG ei voi olla syyllinen.

Minun mielestäni vaikuttavin on ehkä mm. hypnoosiin perehtynyt professori Asser Stenbäck, joka oli vakuuttunut siitä, että NG ei ollut syyllinen. Hän oli se hypnotisoija hypnoosikokeessa. Hän on kurkistanut syvimmälle NG:n sieluun ja hänellä on ollut pätevyyttä muodostaa oikea käsitys koehenkilöstä.

Myös hän on epäillyt HA:n osuutta tapauksessa samoin kuin Palo. Myös kannattaa muistaa ne Uuden Suomen tutkivat journalistit. Myöskään belgialainen selvänäkijä ei epäillyt NG:tä vaan hänen mukaansa tekijä oli noin 20-vuotias nuori mies.

Täysin selvää on, että tähän rikokseen liittyy jotakin erikoista. Paljon on vielä tuntematonta tähän liittyen. Hämärää on! :x
peltirumpu
Adrian Monk

Sariola kirjoitti:Kannattaa muistaa, että on ollut lukuisia henkilöitä, jotka ovat olleet avoimesti sitä mieltä, että NG ei voi olla syyllinen.

=> ja kannattaa muistaa, että on ollut lukuisia henkilöitä, jotka ovat avoimesti olleet sitä mieltä, että NG on syyllinen.

Minun mielestäni vaikuttavin on ehkä mm. hypnoosiin perehtynyt professori Asser Stenbäck, joka oli vakuuttunut siitä, että NG ei ollut syyllinen. Hän oli se hypnotisoija hypnoosikokeessa. Hän on kurkistanut syvimmälle NG:n sieluun ja hänellä on ollut pätevyyttä muodostaa oikea käsitys koehenkilöstä.

=> kahden viikon kurssit käynyt kaveri on mielestäsi pätevä muodostamaan oikean käsityksen koehenkilöstä? :lol:

Myös hän on epäillyt HA:n osuutta tapauksessa samoin kuin Palo. Myös kannattaa muistaa ne Uuden Suomen tutkivat journalistit. Myöskään belgialainen selvänäkijä ei epäillyt NG:tä vaan hänen mukaansa tekijä oli noin 20-vuotias nuori mies.

=>Belgialainen selvännäkijä? Mites Nissen horoskooppi? Kertooko se mitään syyttömyydestä / syyllisyydestä? :lol:

Täysin selvää on, että tähän rikokseen liittyy jotakin erikoista. Paljon on vielä tuntematonta tähän liittyen. Hämärää on! :x
=> ei muuta erikoista kuin se, että murhaaja on vieläkin vapaana :twisted:
Hessu52
Watson itse

No eipä tuossa nyt ole kovinkaan syvälle kenenkään sieluun kurkisteltu, jos vetoat siihen hypnoosiin, josta on julkinen pöytäkirjakin olemassa.

Tuollaista hypnoosia ei nyt voisi pitää mitenkään syväluotaavana kenenkään mielestä.

Sehän on pelkkää jutustelua ja melkeinpä vastauksien valmiiksi asettamista hynotisoitavan suuhun, eli kysymykset ovat niin lapsellisia, että niihin olisi keksinyt vastauksen kolmivuotias pikkaisen ylikehittynyt lapsukainenkin.

Jotenkin mieleeni tulee tuosta Asser Stenbäckistä puhuttaessa aina professori Sykerö, joka taannoin seikkaili lasten animaatioelokuvassa.

Tämä kaikella kunnioituksella Stenbäckiä kohtaan.

Jos johonkin, niin juuri Gussen hypnoositarinoihin mielestäni ei voi, eikä pidä täysin uskoa.
Viimeksi muokannut Hessu52, Ti Elo 05, 2008 1:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sariola
Horatio Caine

peltirumpu kirjoitti:
Sariola kirjoitti:.....
=> ei muuta erikoista kuin se, että murhaaja on vieläkin vapaana :twisted:
Tuo "peltirumpun" vastaus kertoo, että vastauksen esittäjä on tästä rikostapauksesta pihalla kuin lumiukko. Voisi helposti luetella pitkän rivin asioita, jotka ovat erikoisia ja/tai kummallisia tämän rikoksen yhteydessä. Tämä on mm. kansainvälisesti tunnettu ja Suomen rikoshistorian tunnetuimpia rikoksia. Paljon on kummallisuuksia tähän tapaukseen liittyen. Asiaan perehtyneet kyllä tietävät.
peltirumpu
Adrian Monk

Sariola kirjoitti: Tuo "peltirumpun" vastaus kertoo, että vastauksen esittäjä on tästä rikostapauksesta pihalla kuin lumiukko.
Hauska sattuma. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Olet todellakin pihalla kuin lumiukko ufo,- natsi-, ja agentti -kuvitelmiesi kanssa. Luehan vain lisää salaisia kansioita ja keksi uusia satuja. :twisted:
Merivuokko
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

peltirumpu kirjoitti:
Sariola kirjoitti: Tuo "peltirumpun" vastaus kertoo, että vastauksen esittäjä on tästä rikostapauksesta pihalla kuin lumiukko.
Hauska sattuma. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Olet todellakin pihalla kuin lumiukko ufo,- natsi-, ja agentti -kuvitelmiesi kanssa. Luehan vain lisää salaisia kansioita ja keksi uusia satuja. :twisted:
:oops:
Bodomille ei eksy kukaan murhaamaan nuoria, miksi?
Kuka pääsee iskemään puukolla rintaan, vanha sanonta, se on paras kaveri, kukaan muu ei pääse tarpeeksi lähelle.
Sariola
Horatio Caine

Merivuokko kirjoitti: .....................
:oops:
Bodomille ei eksy kukaan murhaamaan nuoria, miksi?
Kuka pääsee iskemään puukolla rintaan, vanha sanonta, se on paras kaveri, kukaan muu ei pääse tarpeeksi lähelle.
En minäkään usko, että murhaaja on "eksynyt" paikalle sattumalta. Tulo on ollut harkittu ja teko on ollut harkittu, eksyminen ei ole ollut kysymyksessä. Kytäjän tapauksessakin riitti se, että nuoret olivat leiriytyneet jonkun mielestä "väärään paikkaan". Ei muuta syytä. Se saattaa hyvin riittää. Tällaisella syyllä kioskimieskin voisi olla tekijä. Se riittää joillakin motiiviksi. Siis jollakin henkilöllä saattaa olla vahva motiivi teon tekemiseen, vaikka sellainen järkevästi ajatellen ei ole riittävä motiivi. kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.

Jos ajatellaan perinteistä suomalaista henkirikosta ja edetään sen mukaan, niin tässä tapauksessa on haavi jäänyt täysin tyhjäksi. Mitään tuloksia ei ole saavutettu. Oikeus on todennut, että mitään näytön poikastakaan ei ollut esittää syytettynä ollutta vastaan. Siitä tuli vesiperä.

Kannattaa hypätä siltä uralta pois, ja tutkia muitakin vaihtoehtoja. Vähän oudotkin vaihtoehdot kannattaa tutkia. "Peltirumpun" väitteistä huolimatta minä en ole esittänyt tähän mitään UFO-juttuja. Siinä Peltirumpu puhuu potaskaa tapansa mukaan. Se on niin luontevaa joillekin. Pthyi!

Jospa se oikea ratkaisu löytyykin lopulta hieman epätavallisesta suunnasta. Ei murhaaja ole eksynyt sinne, vaan mennyt paikalle harkitusti ja tehnyt tekonsa harkitusti, kuka hän sitten lieneekin ollut. Teon "tunnustaneista" kioskimies on vahvin ehdokas. Naapurin mies on kertonut kioskimiehen tunnustaneen teon hänelle ennen kuin hukuttautui Bodomin järveen. Outo tapaus sekin. Ja niitä outoja tapauksia on monia muita.
Hessu52
Watson itse

Oikeus ei Sariolan väitteistä huolimatta mitään näytön poikastakaan pystynyt antamaan, ulkopuolisesta murhaajasta.

Keskiniemen kulkija ei todennäköisesti ole käynyt ollenkaan murhaniemellä, eikä murhaniemeltä ole nähty ketään muutakaan ulkopuolista tulevan pois.

Mistä nuo muutamat ovat saaneet sellaisen mielikuvan, että oikeus totesi 100-0 Gussen syyttömäksi.

Jos olisi uskottu poliisin keräämiä todisteita, olisi tulos ollut aivan toinen, mutta niin oikeus ei tehnyt, koska näytti vahvasti siltä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä, joten Gustafsson on näin ollen syytön.

Oikeus ei uskonut todisteita sen vuoksi, koska niissä oli pieni epäilys olemassa, siksi myös tuomiolausunnossa on "uskoo vahvasti" eikä niin, että "on näytetty toteen".

Nuo ovat sellaisia seikkoja, joita Sariola ei ole ottanut koskaan huomioon, vaan on puupäisen pässin tavoin luullut oikeuden pystyneen kumoamaan 100%:sesti kaikki poliisin keräämät materiaali, ynnä muut todisteet.
Jukka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Hessu52 kirjoitti: Nuo ovat sellaisia seikkoja, joita Sariola ei ole ottanut koskaan huomioon, vaan on puupäisen pässin tavoin luullut oikeuden pystyneen kumoamaan 100%:sesti kaikki poliisin keräämät materiaali, ynnä muut todisteet.
Erikoista, että lainoppinut syyttäjä ei lakitieteen yliasiantuntija Hessun tavoin havainnut käräjäoikeuden päätöslauselman onttoutta ja vienyt tapausta kärppänä ylempiin oikeusasteisiin.
Vastaa Viestiin