Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:44 pm
ajanpatina kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 7:50 pm
Ulkomuistista osataan moniakin eri Raamatun paikkoja, eikä se suinkaan ole ylimielisyyttä.
Nimenomaan eivät lue ulkomuistista jumalanpalveluksen tekstejä, koska se olisi ylimielisyyttä. Tästä sinun on turha vängätä, koska asia on näin.
Ootko tullut aatelleks, et ne vois pitää kirjaa avoinna nokkansa edessä ja ulkomuistista ladella sen lyhyen tekstin pätkän- :roll: :mrgreen:
Kaikella on aikansa.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

ajanpatina kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:37 pm
Missähän kohti Päivi homoseksuaalisuutta sairautena piti? :roll:
Siinä kirjoittamassaan tekstissä.

Elätkö sinä ja Päivi Räsänen Vanhan testamentin lakien ja syntikoodiston mukaan? Tokihan Jeesus olisi siitä puhunut, jos se olisi ollut vakava ihmisen pelastusta uhkaava asia. Jeesuksen sanoma oli kuitenkin rakkaus. Ei ihmisviha (homot, muslimit,mamut ym,) vaan RAKKAUS.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

ajanpatina kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:46 pm
Ootko tullut aatelleks, et ne vois pitää kirjaa avoinna nokkansa edessä ja ulkomuistista ladella sen lyhyen tekstin pätkän- :roll: :mrgreen:
En. Koska asiasta on tullut pappien kanssa keskusteltua. Tietenkin voi olla pappeja, jotka tekevät syntiä.Ihmisiä he vain ovat.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:47 pm

Elätkö sinä ja Päivi Räsänen Vanhan testamentin lakien ja syntikoodiston mukaan? Tokihan Jeesus olisi siitä puhunut, jos se olisi ollut vakava ihmisen pelastusta uhkaava asia. Jeesuksen sanoma oli kuitenkin rakkaus. Ei ihmisviha (homot, muslimit,mamut ym,) vaan RAKKAUS.
Sinulla näyttää olevan pahoja aukkoja Raamatun tuntemuksessa, joten on turha jankata kanssasi selviä asioita. Koitahan jaksella. 8)
Kaikella on aikansa.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

ajanpatina kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:53 pm
Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:47 pm

Sinulla näyttää olevan pahoja aukkoja Raamatun tuntemuksessa, joten on turha jankata kanssasi selviä asioita. Koitahan jaksella. 8)
Oletko varma, ettet taas syyllisty syntiin.

Tuohan on tyypillinen vastaus, kun jää alakynteen keskustelussa. Potkitaan ja raivotaan maassa ja heitellään leluja.

Kerro minulle kohta Uudesta testamentista jossa sanotaan, että homoseksuaalisuus on syntiä? Se on Vanhassa testamentissa. Minä vähän epäilen, että noudatatte Päivin kanssa Vanhan testamentin lakia, vaan elätte syntisesti. Teidät pitäisi pelastaa, koska te lietsotte ihmisvihaa, ettekä Evankeliumia.

Tuolta vain tiirailemaan elättekö synnissä, vai ette. Hihhulit on poimineet tuolta vain homouden ja syyllistävät,sekä vainoavat sen vuoksi heitä. Voisit olla edes rehellinen. Kristityn elämään kuuluu rehellisyys ja totuus.

Mooseksen laki
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/EXO.21
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Muslimien mielestä homous on syntiä, väärin ja sairaus ja sinut pudotetaan katolta sen takia.

Silti mutakyrpiä lappaa päivittäin kumiveneillä loisimaan Englantiin. Mutta eri asia?

Koraanin mukaan homon saa tappaa.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

ASierra kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:09 pm Muslimien mielestä homous on syntiä, väärin ja sairaus ja sinut pudotetaan katolta sen takia.

Silti mutakyrpiä lappaa päivittäin kumiveneillä loisimaan Englantiin. Mutta eri asia?

Myös vanhan testamentin mukaan homot tulee kivittää hengiltä. Oletko aivan varma, ettei Koraanissa ole tämäkin kohta apinoitu juutalaisilta ja vanhasta testamentista?

Sinunkin kannattaa hellittää ihmisvihastasi. Itselläsi olisi paljon parempi olo, jos siitä luopuisit. Usko pois.

Minä jään odottelemaan sitä, että joku osoittaa Uudesta testamentista kohdan jossa sanotaan homoseksuaalisuuden olevan syntiä. Sellaista ei ole. Oikeastaan sellaisen väittäminen on Jumalan pilkkaa, sillä Jumala loi meidät kaltaisekseen, myös homoseksuaaliset ihmiset. Homoseksuaalisuus on nykyisen lääketieteen mukaan selitettävissä biologisilla ja sikiön aikaisella kehityksellä. Joku tarkoitus sillä on,että Jumala loi homoseksuaaliset ihmiset. Eläinlaumoissa esim. ne hoitavat pentuja, kun muu lauma on metsästämässä ruokaa.
zam81
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja zam81 »

ASierra kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:09 pm Muslimien mielestä homous on syntiä, väärin ja sairaus ja sinut pudotetaan katolta sen takia.

*pltmtxtvp.*tm

Kun ne muslimit ei liity mitenkään siihen että lain silmissä Päivi Räsänen on rikollinen ja Brittien lakien mukaan juuri tuomitut rikolliset ei pääse maahan.
meanbastard
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja meanbastard »

Villeri kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:23 pm Se on aika kova veto, että eurooppalainen maa estää toisen eurooppalaisen maan parlamentaarikon maahanpääsyn. Ei taida olla montaa kertaa tapahtunut. Onkohan briteillä tajuttu Räsäsen asemaa, koska ratkaisu on niin räväkkä valtiosuhteiden ja diplomatian tasolla.
Tästä täsmälleen samaa mieltä! Homointoilijoille on varmaan ikävä yllätys, että tämä asia tullaan korjaamaan ja ilmoittamaan, että Räsänen on tervetullut UK:hon.
Joissain keskuteluissa ilakoivat, että nyt ei Räsänen pääse Yhdysvaltoihiinkaan, vaikka sieltä oli just tulossakin ja siellä republikaanit olivat aiemmin hänet kutsuneet puhumaan Euroopan sananvapaudesta..
Luuletteko tosiaan, että pitkäaikainen konservatiivi kansanedustaja länsimaasta on muissa länsimaissa sellainen, jota ei maahan päästetä? Nyt vaan joku automatiikka tai vasurihintti pääsi sellaisen päätöksen tekemään, mutta se korjataan kyllä.
meanbastard
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja meanbastard »

Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 6:01 pm

Taas löytyi OT-vassarointi. Vähän liian helppo peli. Anaboliantin mielestä siis korkeimman oikeuden tuomarit ovat vassareita.
En voi Anaboliantin puolesta vastata, mutta niinhän enemmistö niistä onkin.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

Ei päässyt myöskään Lähetyshiippakunnan piispa Englantiin,eikä Australiaan.
Päivi Räsäsen lisäksi myös piispa jäi ilman matkustus­lupaa Britanniaan
Päivi Räsänen ja lähetyshiippakunnan piispa tuomittiin maaliskuussa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012138976.html
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

meanbastard kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:54 pm
Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 6:01 pm

Taas löytyi OT-vassarointi. Vähän liian helppo peli. Anaboliantin mielestä siis korkeimman oikeuden tuomarit ovat vassareita.
En voi Anaboliantin puolesta vastata, mutta niinhän enemmistö niistä onkin.
Tuskin on paljon vassaria korkeimman oikeuden tuomareiden liksoilla.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

zam81 kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:46 pm

*pltmtxtvp.*tm

Kun ne muslimit ei liity mitenkään siihen että lain silmissä Päivi Räsänen on rikollinen ja Brittien lakien mukaan juuri tuomitut rikolliset ei pääse maahan.
Salamannopeaa toimintaa ylläpidolta taas, kun kyseessä ei ollut rasisti. :mrgreen:

Miksi ette puutu tuohon A.Sierran ketjun ohi öyhötykseen? Ketjun aihe ei ole mutakyrpien kumiveneily, eikä muslimit.
Öyhö
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

zam81 kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 5:21 pm

Pidätys tai syyte ei ole rangaistus. Toinen on tutkintaan liittyvä toimi ja toisessa viedään asia tuomio istuimen ratkaistavaksi koska on katsottu että syytekynnys ylittyy.
Älä viisastele, mielivaltaiset pidätykset ja syytteet ovat peruskauraa hirmuvallan toteuttamisessa. Tässä ne ovat merkki tavoiteohjauksen karkaamisesta. Venäjällä ohjaus tulee Kremlistä. Yhdysvalloissa executive branch perinteisesti ohjaa poliisia vahvasti, mutta ei kuitenkaan lähellekään kuten Kreml.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Tupla »

meanbastard kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:48 pm
Villeri kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 8:23 pm Se on aika kova veto, että eurooppalainen maa estää toisen eurooppalaisen maan parlamentaarikon maahanpääsyn. Ei taida olla montaa kertaa tapahtunut. Onkohan briteillä tajuttu Räsäsen asemaa, koska ratkaisu on niin räväkkä valtiosuhteiden ja diplomatian tasolla.
Tästä täsmälleen samaa mieltä! Homointoilijoille on varmaan ikävä yllätys, että tämä asia tullaan korjaamaan ja ilmoittamaan, että Räsänen on tervetullut UK:hon.
Joissain keskuteluissa ilakoivat, että nyt ei Räsänen pääse Yhdysvaltoihiinkaan, vaikka sieltä oli just tulossakin ja siellä republikaanit olivat aiemmin hänet kutsuneet puhumaan Euroopan sananvapaudesta..
Luuletteko tosiaan, että pitkäaikainen konservatiivi kansanedustaja länsimaasta on muissa länsimaissa sellainen, jota ei maahan päästetä? Nyt vaan joku automatiikka tai vasurihintti pääsi sellaisen päätöksen tekemään, mutta se korjataan kyllä.
Varmaan kannattaisi molempien lukea edes eka viesti.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Vastaa Viestiin