Vargas81 ja mopo-psykoosi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Vargas81
Agentti Scully

Re: Vargas81 ja mopo-psykoosi

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

vastarannansääski kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 2:32 pm Vargasilla näyttää taas olevan psykoosi päällä. Ilmeisesti lääkkeet unohtunut.
Aivan vitun väsynyt kommentti. Yrittäisit edes jos on tarkotus vittuilla.

Mutta on tässä taas aikaa kun istuu turhissa palavereissa koko helvetin päivän. Jotkut meistä joutuu näissäkin istumaan että riittää verovarat maksaa kelan rahoja kaikenlaisille vastarannansääskille.
"Don't do the crime if you can't do the time"
vastarannansääski
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:38 pm
koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:25 pm
Mistä sä tiedät, ettei kuollut nuori mies ollut samanlainen kuin tekijäkin? Harvemmin näissä ihan sivullisia jää alle, jos tarkoitus on autolla ajaa yli.
Tiedän vaan, en mä voi avata juurikaan tänne mistä tiedän, jos kertoisin mun henkilöllisyys olisi liian monelle helppo arvata.
Nyt se jo hallusinoi omaavansa jotain salaista tietoa, ja pelkää paljastumistaan. Ihan täysin valmis suljetulle osastolle. Ei tohon enää pelkät lääkkeet auta.
Vargas81
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

vastarannansääski kirjoitti: To Loka 01, 2026 1:49 pm
Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:38 pm
koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:25 pm
Mistä sä tiedät, ettei kuollut nuori mies ollut samanlainen kuin tekijäkin? Harvemmin näissä ihan sivullisia jää alle, jos tarkoitus on autolla ajaa yli.
Tiedän vaan, en mä voi avata juurikaan tänne mistä tiedän, jos kertoisin mun henkilöllisyys olisi liian monelle helppo arvata.
Nyt se jo hallusinoi omaavansa jotain salaista tietoa, ja pelkää paljastumistaan. Ihan täysin valmis suljetulle osastolle. Ei tohon enää pelkät lääkkeet auta.
Ehkä sä tarviit lääkkeet, jos sä jostain tosta saat tollasen pääteltyä😂
"Don't do the crime if you can't do the time"
McCall
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja McCall »

Et ole vielä käynyt kertomassa faktoja Flydubain tapauksesta, valahtiko turbaani silmille vai mistä moinen hiljaisuus?
Vastaa Viestiin