Kevennystä kerrakseen.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

^Tuohon papillonin huomautukseen totean, että...

Minä tosiaan olen merkinnyt ohitettaviksi joitakin kirjoittajia, joiden teksti ei minua kovin paljon kiinnosta. Jos yhteydestä voidaan päätellä, että siinä kuitenkin saattaa olla jotakin minua kiinnostavaa, saa tekstin kyllä näkyville. Sellaisessa tapauksessa avaan kyseisen tekstin ja luen. Tämä järjestelmä on luotu tällaiseksi ja minä käytän sitä tällä tavalla. Se on mahdollista, luvallista ja hyväksyttävää. Teen sen tietoisesti, harkiten ja hyvällä omallatunnolla. Asia on niin, että jokainen itse saa valita, miten tuota ominaisuutta käyttää. Siinä ei sivullisilla ole "nokan koputtamista". 8)

:D Jaa, olikohan tämä kevennys? :D

:D Juttuja kyllä olis, mutta eipä tuu mieleen! :D

:D No jaa, se juttu, jossa mies oli parturissa. Parturi ajoi miehen partaa ja isokokoinen koira seurasi toimitusta tarkkaavaisena siinä vieressä huuliaan lipoen. Mies kysyi, että mitä tuo koira tässä tekee? Parturi vastasi .... ..... ..... . Niin mitä vastasikaan. Varmaan kaikki tietävät?! Vanha vitsi tämäkin! Muistaakseni englantilainen. Mutta samanlainen se on myös suomen kielellä. Englantilaista huumoria. :D
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:^Tuohon papillonin huomautukseen totean, että...

Minä tosiaan olen merkinnyt ohitettaviksi joitakin kirjoittajia, joiden teksti ei minua kovin paljon kiinnosta. Jos yhteydestä voidaan päätellä, että siinä kuitenkin saattaa olla jotakin minua kiinnostavaa, saa tekstin kyllä näkyville. Sellaisessa tapauksessa avaan kyseisen tekstin ja luen. Tämä järjestelmä on luotu tällaiseksi ja minä käytän sitä tällä tavalla. Se on mahdollista,luvallista ja hyväksyttävää. Teen sen tietoisesti, harkiten ja hyvällä omallatunnolla. Asia on niin, että jokainen itse saa valita, miten tuota ominaisuutta käyttää. Siinä ei sivullisilla ole "nokan koputtamista". 8)
Ei tosiaankaan, mutta väittäessäsi ettet lue kyseisten kirjoituksia paljastut valehtelijaksi.
Lisäksi olet palstansotkijatrolli, nytkin toit typerät viivakuvasi väärään osioon, kun huomasit ettei kukaan jaksa lapsentasoisen eläkepaapan kanssa leikkiä.
Kyllästyvät, katsos. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:

:D Jaa, olikohan tämä kevennys? :D

:D Juttuja kyllä olis, mutta eipä tuu mieleen! :D

:D No jaa, se juttu, jossa mies oli parturissa. Parturi ajoi miehen partaa ja isokokoinen koira seurasi toimitusta tarkkaavaisena siinä vieressä huuliaan lipoen. Mies kysyi, että mitä tuo koira tässä tekee? Parturi vastasi .... ..... ..... . Niin mitä vastasikaan. Varmaan kaikki tietävät?! Vanha vitsi tämäkin! Muistaakseni englantilainen. Mutta samanlainen se on myös suomen kielellä. Englantilaista huumoria. :D

Tässä sitten esimerkki huumoristasi? Niin se on ymmärrettävä, onneksi olkoon. Ei sitäkään kukaan halua kuulla.

Mitäs jos perustat oman osion, " Sariola-Täti piirtää ja selittää " , kerrot lisäksi noita kivoja kaskuja.

Tee niin, näkemiin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

:D Menettelyni näyttää olevan perusteltua ja aiheellista. Vertaa palstan sääntöjä, kohdat 7,8,9 ja 10. :D
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti::D Menettelyni näyttää olevan perusteltua ja aiheellista. Vertaa palstan sääntöjä, kohdat 7,8,9 ja 10. :D
Pelkkää OT juttua tulit tännekin osioon söpöttämään. Jatka keskenäsi.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Upeata, että Papillon ja Konsta ovat vihdoinkin saaneet aikaan jotain merkittävää. Vitsipalstan murhatapauksesta. Hatut päästä. Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu, kun pojat alkavat vitsailemaan tuoreemmista jutuista. :roll:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Upeata, että Papillon ja Konsta ovat vihdoinkin saaneet aikaan jotain merkittävää. Vitsipalstan murhatapauksesta. Hatut päästä. Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu, kun pojat alkavat vitsailemaan tuoreemmista jutuista. :roll:
Minkähänlaisia sutkautuksia ko. herrat saavat väännettyä mm. Sellon tapauksesta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tuota pharaohin ja mazan käsi kädessä kulkua ei voi kuin ihailla.
Niin saumatonta on tuo idioottisten kaksosten toiminta.
Kun toinen puolisko saa viikkojen tauon jälkeen jotain ähkäistyksi, niin jo toinen
( muka ) säestää. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Oikeastaan tämä kevennysosio sopii täydellisesti Mazalle ja Pharaolle. Kirjoitelkaa vaan tänne, kummatkin.

Kyllä Sellostakin mustaa huumoria löytyy. Sanokaa vaan, jos haluatte kuulla?
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

kukkuu kirjoitti:Oikeastaan tämä kevennysosio sopii täydellisesti Mazalle ja Pharaolle. Kirjoitelkaa vaan tänne, kummatkin.

Kyllä Sellostakin mustaa huumoria löytyy. Sanokaa vaan, jos haluatte kuulla?
Papillon perusti tämän ketjun kyllä näille kukkuille ja konstille, amispojille, joiden mielestä murhista on kivaa vitsailla.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Kovasti tuntuu sinua kiinnostavan.

Pientä tämä on sinun perustamasi Kopla - 9 satupalstan rinnalla. Koetko olevasi suomen Enid Blyton?
" Kopla-9 autiolla saarella " , Kopla 9 - virittää ansan " jne. :lol:

Niin ja älä yritä selittää että enhän se minä vaan Maza, sama * mutta eri lahkeessa. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Maza »

papillon kirjoitti:^ Kovasti tuntuu sinua kiinnostavan.

Pientä tämä on sinun perustamasi Kopla - 9 satupalstan rinnalla. Koetko olevasi suomen Enid Blyton?
" Kopla-9 autiolla saarella " , Kopla 9 - virittää ansan " jne. :lol:

Niin ja älä yritä selittää että enhän se minä vaan Maza, sama * mutta eri lahkeessa. :lol:
Jälleen vääristellään asioita. Kopla-9 on täysin, 100%, nimimerkki Urhon, luomus. Hän aloitti keskustelun Kolplasta Murhainfossa. Minulla eikä Pharaohilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Maza kirjoitti:
papillon kirjoitti:^ Kovasti tuntuu sinua kiinnostavan.

Pientä tämä on sinun perustamasi Kopla - 9 satupalstan rinnalla. Koetko olevasi suomen Enid Blyton?
" Kopla-9 autiolla saarella " , Kopla 9 - virittää ansan " jne. :lol:

Niin ja älä yritä selittää että enhän se minä vaan Maza, sama * mutta eri lahkeessa. :lol:
Jälleen vääristellään asioita. Kopla-9 on täysin, 100%, nimimerkki Urhon, luomus. Hän aloitti keskustelun Kolplasta Murhainfossa. Minulla eikä Pharaohilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Niiin sinä vääristelet. Ei sitä palstaa Kopla -9 voi moni perustaa. Sinun nimimerkkisi komeilee palstan perustajana.

Älä ole turhan vaatimaton:

Kopla - 9

Kirjoittaja Maza päivämäärä La Kesä 23, 2007.

Että näin :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Maza »

papillon kirjoitti: Niiin sinä vääristelet. Ei sitä palstaa Kopla -9 voi moni perustaa. Sinun nimimerkkisi komeilee palstan perustajana.

Että näin :lol:
Ko. ketju on ylläpidon perustama. Urho aloitti keskustelun Kopla-9:stä Murhainfosta 1.4.2007.

Minulla tai Pharaohilla ei ole mitään tekemistä ko. Kopla-9:n "luomisen" kanssa. Emme tunne asiaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin