Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Damien »

MerryLea kirjoitti:Asiasta viidenteen, mikä helvetin lätsä tuolla Damienilla on!? :shock:
No siinä on nyt se itsenäisyyspäivälärsä.Onks sulla joku ongelma sen kans, häh?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä! :mrgreen:
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita? :roll:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

MerryLea kirjoitti:Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä! :mrgreen:
Siis aivan järkyttävän komia lätsä ja sille ei ryppyillä ainakaan minun seurassa. :wink:
elisa_day kirjoitti:Miksi ihmiset on niin vaikeita? :roll:
Ikiaikainen kysymys.Jos tiedettäisi miksi naiset ovat niin vaikeita, maailma olisi parempi paikka.
Ehkä jopa täydellinen. :D
elisa_day
Jack Bauer

Damien kirjoitti:Ikiaikainen kysymys.Jos tiedettäisi miksi naiset ovat niin vaikeita, maailma olisi parempi paikka.
Ehkä jopa täydellinen. :D
Nyt en yleistäisi tätä ongelmaa pelkästään naisiin. Noin niin kuin muutenkin, en tykkää jaotella asioita sukupuolen mukaan, siksi käytin ilmaisua "ihmiset". En myöskään kuulu siihen porukkaan, joka ajattelee, että kaikki miehet on sikoja. Mutta ihmiset.. ah, mikä järjen riemuvoitto taas tänään todettiin. :lol:
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Damien kirjoitti:
MerryLea kirjoitti:Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä! :mrgreen:
Siis aivan järkyttävän komia lätsä ja sille ei ryppyillä ainakaan minun seurassa. :wink:
Ryppyilen kun siltä tuntuu.
elisa_day kirjoitti:Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita? :roll:
Hyvä kysymys, itsekkin tulee mietittyä tuota aikas usein... Ja sitä myös, että miksi minä kerään vaikeita ihmisiä ympärilleni? Vai olenko itse se joka on vaikea?

Mutta nyt hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia jne. kaikille *Sellanen Sydän Taas Tähän*! Minä painelen kuuntelemaan tuttua kuorsausta, ja uneksimaan ihanasta huomispäivästä! :)
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
elisa_day
Jack Bauer

MerryLea kirjoitti:
elisa_day kirjoitti:Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita? :roll:
Hyvä kysymys, itsekkin tulee mietittyä tuota aikas usein... Ja sitä myös, että miksi minä kerään vaikeita ihmisiä ympärilleni? Vai olenko itse se joka on vaikea?
No minä voin ihan suoraan tunnustaa, että olen itsekin aika vaikea ihminen, mutta yritän (huom! yritän) sentään pitää jonkinlaisen logiikan toimissani. Kaikki ei siihen näemmä pysty. Oma "vaikeuteni" perustuu ihan muihin asioihin.

Ei mutta, yhtään piparia en ole vielä saanut/syönyt tämän vuoden puolella. Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista? :oops:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

elisa_day kirjoitti:Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista? :oops:
Et muuten ole.Itse valmis paistettu piparihan on hyvin mauton ja tylsä lajike.
elisa_day
Jack Bauer

Damien kirjoitti:
elisa_day kirjoitti:Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista? :oops:
Et muuten ole.Itse valmis paistettu piparihan on hyvin mauton ja tylsä lajike.
Juu, varsinkin kierrätettynä se saattaa olla hyvinkin mauton, vaikkakin tietyllä tapaa myös aika jännittävä. :wink:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä.. 8)
elisa_day
Jack Bauer

Damien kirjoitti:Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä.. 8)
Jokainen pelastaa maapalloa tavallaan. 8) Sikäli mikäli sitä edes kannattaa yrittää pelastaa. Skål sille.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ei sitä kyllä kannata. 8) Tämä sikapossu ottaisi vielä kannullisen jäävettä ja painuu peiton alle
katsomaan Mumbain terroridokkaria. :twisted:
"Hyvää yötä piltit, nalle silmät ummistaa."
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Pub Prison.

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Onko ihmiset omissa riennoissaan, kun Minfossa on niin pirun hiljasta? :o

Mulla on kamala krapula, olisi kannattanu eilen olla vaan rauhallisesti kotona :? Kuuluisaa jälkiviisautta, eikä virheistänsä silti opi kuitenkaan (vkl:a odotellessa) :wink:

Suosittelen kurkkaamaan tuon youtube-linkin minkä laitoin, kertoo hyvin tämän hetkisestä olotilastani.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ei olla, ainakaan kaikki. :D
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Damien kirjoitti:Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä.. 8)
Ne Vihreät arvot :)
Oli tuossa pari iltaa sitten ehkä hieman mauton koko kierrätysajatus... Jos tänään korjattais asia ja heitettäis kehiin ihan tuoretta torttuva ja Glühweinia koko köörille :D
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Lukittu