Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

DonHessu kirjoitti:WOOOHOO!


Affliction: Banned mma tapahtuma alkaa parin tunnin päästä, pääotteluna Fedor Emelianenko vs Tim Sylvia. Itehän veikkaan voiton Fedorille, 2. rnd, armbar.
Jep, Fedori anto maine-iacille kunnon kyydit...vähän päälle 30 sekkaa, iskua huolella ja sitten nätti rnc...Ultimate fight night oli muuten kans...Irvin sai pataansa Spiderilta...Spider oli sarjaa ylempänä tällä kertaa..
Paavo Arhinmäki on äijä!
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Lähden kotipaikkakunnalle ja näen kavereita pitkästä aikaa, samaten toki äitiä, siskoa ja kummipoikaakin. :)

Ja vuosisadan viininjuonti-paskanjauhamis-ilta lauantaina tiedossa. \o/
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Kelit parani vihdoinkin,vesille käy venhon mieli.
One,two,fuck you!
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Se että vihdoin on parempi sää, vaikka en ollu vielä uimassa kun vesi on tääl järvellä vain 10 astetta.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tarjottiin uutta työpaikkaa. :D
Nothing is quite what it seems
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Onnea :P

Ilahduttaa, että flunssan voi hoitaa näinkin mainiosti: kuuman päivän ja parin kuuman hunajarommin jälkeen kylmä suihku, pienet yömyssyt parvekkeella ja pelkoa ja inhoa Las Vegasissa -leffa 8) Toimii :D Ei harmita flunssat enää yhtään.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Pojat piäsi Kuopijoon rapujahtiin ja olivat innossaan siitä. Rentoutusta ennen koulua...
Nothing is quite what it seems
John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Mulle soitti Porin sosiaalitoimisto, ja sanoi että mulla on vuodelta 2000 (asuin Porissa noihin aikoihin) jäänyt maksamatta jotain asumistukia, joten passaisko jos laitettaisiin mun tilille sellaiset 350 euroa?

Heh. Ilmeisesti hätkähtivät siitä, kun jokin aika takaisin uutisissa sanottiin että sosiaalitukia jää maksamatta vuosittain satojen tuhansien edestä. Voi olla monella muullakin tiedossa ylimääräistä...
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Enjoy! Kelpais mullekin.
Nothing is quite what it seems
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Joo, mullekin tiedossa kännisen pomon loman alkajaisissa lupaamia bonuksia. Arvata vaan voi että ne jää pomon tilille siinä missä pikkujouluissakin mulle luvatut bonukset. :lol:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Todella kaunis keli ja suunnitelmissa olisi mökille lähtö. Sekä mahdollisesti mökille tulee tuttavaperhe lapsineen, mikä on todella mukavaa. Lisäksi olo on vähän parempi, kuin eilen ja kaiken lisäksi jo pitkään valittamani tauti alkaa parantua.
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Viimeinen iltavuoro vähään aikaan. iltavuorot voisi lailla kieltää kokonaan. Hukkaan heitettyä aikaa, ainakin näin kesällä.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sain tänään sen rikosrekisteriotteeni ja ei siellä tosiaan ollut mitään. Olin jo vähän aikaa hermona että olenko unohtanut jonkun tapon tai kuolemantuottamuksen. Mutta ne kaikki ja paljon muuta siellon eriteltynä. Puh ja huh!
Nothing is quite what it seems
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kesä kuiteskin, vaikka vituttaiskin! (Uusi Suomalainen Sananlasku, by:TT)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Maybrick kirjoitti:Sain tänään sen rikosrekisteriotteeni ja ei siellä tosiaan ollut mitään. Olin jo vähän aikaa hermona että olenko unohtanut jonkun tapon tai kuolemantuottamuksen. Mutta ne kaikki ja paljon muuta siellon eriteltynä. Puh ja huh!
Itse muistin ilahtuneeni samasta asiasta aivan vähän aikaa sitten. Hienoa että "tili" on puhdas.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu