Sivu 414/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 1:18 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
^

Kyllä, mutta olen jossain määrin oppinut olemaan vähemmän ankara tuon kolmosen suhteen. Lukuisten katsomiskertojen jälkeen siinä näkee jopa tietynlaista yritystä.

_____

Yksi mikä pitäisi katsoa uudelleen on WALL-E. Huiman sympaattinen, jännittävä ja emotionaalisesti elähdyttävä kahden robotin seikkailu ja rakkaustarina tulevaisuuden maailmassa jonka visiot eivät ole vallan mahdottomia kun katsoo ympärilleen.
Miten niiden[heidän] eleistään ja ilmeistään onkin saatu niin inhimillisiä?

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 11:48 am
Kirjoittaja Schimanski


Alla Pugatšova on noussut yhdeksi näkyvimmistä Vladimir Putinin hallinnon ja Ukrainan sodan kriitikoista. Hän on kritisoinut sotaa julkisesti ja vaatinut sen lopettamista.(AI)


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 6:21 pm
Kirjoittaja Bird
Tässäkin tällainen muualla sattumalta kuultu, mikä jäi mieleen. Ihan mukiinmenevä.


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 12:25 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Tribuutti Blade Runnerille, tunnetun universumin parhaalle elokuvalle:


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 2:52 am
Kirjoittaja Huutaja Jaana
GNR

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 6:51 am
Kirjoittaja LexVeritas
Mä en haluu mennä alas, alas katuu.
Mä en haluu katuu.


...albumilta Huoneet 6 & 14 vuodelta 1983.


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 11:57 am
Kirjoittaja Schimanski



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 11:58 am
Kirjoittaja Schimanski

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 11:58 am
Kirjoittaja Schimanski

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 4:20 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Bird kirjoitti: La Kesä 13, 2026 2:02 pm Jostain kaupungilta jäi tämä soimaan päässä:



Rod Stewartilla on kyllä hienon rosoinen ja käheä ääni.
*
Tai entäpä tämä?


*
Vuoden 1969 analoginen äänitystekniikka, aikana jolloin käytettiin alkuperäisiä putkivahvistimia, kelanauhureita ja tilakaikuja, antaa todella autenttisen ja lämpimän syvyyden. Python Lee Jacksonin urut ja Rod Stewartin nuori mutta, kuten jo sanoit, rosoinen ääni, pääsee tässä oikeuksiinsa niin aidolla tavalla, että nykyisellä digitaalisella kliinisyydellä sitä on lähes mahdotonta jäljitellä.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 6:10 pm
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 11:24 pm
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Unimusiikkia...



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:07 am
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 2:48 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 11:57 am
Paras Danny on kyllä "Kauan"!

https://yle.fi/a/20-90270

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 5:38 pm
Kirjoittaja LexVeritas
🠅

"Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä koskaan olen ollut mukana."

(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)

Toinen Pekka teki Danny Showsta biisinkin:

En tiedä mitään muuta niin masentavaa
Kuin Danny-Show tiellä Kuopion