Sivu 415/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 5:41 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
LexVeritas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 5:38 pm "Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä olen ollut koskaan mukana."

(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)
Hah hah! Hyvä kommentti. Mitäköhän Danny diggasi?

Täällä soi Burning Spear.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 5:50 pm
Kirjoittaja LexVeritas
Meille on annettu aikaa
kehittää oikea pää
Mutta valot sammuu jo pois
Kaikki menee seinään
Kaikki menee seinään



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 12:45 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
Kirjoittaja m1ckey





Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 2:12 am
Kirjoittaja claw
m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
Lili & Luna, oujee. Olen heitä yrittänyt löytää, että saisin tarjota sen kolme kaljaa ja sitten naimisiin.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:07 am
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pm
Kirjoittaja Schimanski
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 2:48 pm
Paras Danny on kyllä "Kauan"!
Minä olen aina pitänyt enemmän tästä...


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:21 pm
Kirjoittaja Schimanski
Danny-show’t oli 1960–1970 luvulla Suomessa ja varsinkin maaseudulla joka vuosi todella ISO tapaus ja tapahtuma.

Danny-show oli eräänlainen iskelmälaulajien korkeakoulu ja siellä esiintyi vuosien kuluessa suunnilleen kaikki iskelmätaivaan nousevat ja tuikkivat tähdet kuten esimerkiksi Katri Helena, Irina Milan, Päivi Paunu, Ami Aspelund, Muska, Virve Rosti, Kirka, Kari Tapio, Markku Aro, Pepe Willberg ja Kisu.

Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:59 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa"
Dedicated to the memory of Chris Acland
*

*

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:03 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Schimanski kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:21 pm
...Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.
No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:18 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:19 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:03 pm No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".
Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:50 pm
Kirjoittaja Schimanski
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:19 pm Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!
Täysikäisiä kuitenkin.

Viriili vanha mies :mrgreen:




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:00 pm
Kirjoittaja Schimanski

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:10 pm
Kirjoittaja Schimanski
Topi Sorsakoski on joskus ilmoittanut suosikkilaulajakseen Dannyn. Miesten laulutyylit eivät kuitenkaan ole edes toisiaan lähellä kasvavista puista veistetyt.





"Kyllä minä edelleen diggaan Dannyn vanhoja biisejä. Minä muinoin jopa soitin yhden kesän Dannyn show´ssa taustalla. Se oli sitä Armi & Danny -aikaa."

"Me soitimme Dannyn oikeista kappaleista vain East Virginiaa. Kaikki muu oli sitä Armin ja Dannyn hellyyttä."

Ja mukavaa oli? "No ihan saatanan kivaa", Topi Sorsakoski kuittaa.


https://www.kaleva.fi/topi-sorsakoski-p ... an/1989865