Sivu 416/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:11 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Schimanski kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:00 pm
SINGS MATTI & TEPPO!!!

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:28 pm
Kirjoittaja Schimanski





Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Kirjoittaja claw
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä :D

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 8:14 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
claw kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä :D
Hah! No sehän on tietenkin "Et voi tulla rajan taa".

https://youtu.be/XPyEOyPUQkM?list=RDXPyEOyPUQkM

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 11:05 pm
Kirjoittaja Schimanski


Jussi ja Pojat:

Eero Lupari – kitara, laulu (1980–2015)
Eero Raittinen – laulu, rummut (1964–1966, 1967–1968, 1980–1999)
Jarkka Rissanen – kitara (1992–1999)
Vesa Anttila – kitara (1997–1999)
Olli Haavisto – kitara (1986–1996)
Hillel Tokazier – koskettimet, laulu (1980–1986)
Aikka Hakala – rummut (1967–1968, 1971–1980)
Pekka Tammilehto – kitara, laulu (1975–1980)
Antti Tammilehto – bassokitara (1977–1980)
Kaj Westerlund – kitara, bassokitara (1964–1966, 1970–1977)
Kalle Lae – kitara (1974–1975)
Antero Jakoila – kitara (1968–1974)
Mikki Nuorivaara – koskettimet, laulu (1968–1969, 1970–1972)
Rauli Puumalainen – rummut (1970–1971)
Jukka Hauru – kitara (1969–1970)
Pekka Pohjola – bassokitara (1969–1970)
Raimo Rautarinne – rummut (1969–1970)
Heikki Kasari – saksofoni, huilu, basso (1967–1969)
Arto Alaspää – trumpetti (1968–1969)
Eero Koivistoinen – saksofoni (1968–1969)
Matti Oiling – rummut (1969)
Ronnie Österberg – rummut (1968–1969)
Arno "Nono" Söderberg – kitara (1967–1969)
Timo Kalaoja – koskettimet, laulu (1967–1968)
Lasse Kvist – bassokitara (1964–1967)
Pekka Laitinen – koskettimet, laulu (1966–1967)
Seppo Paakkunainen – saksofoni, huilu, viulu (1966–1967)
Kurt Mattson – rummut (1967)
Ken McLeod – kitara (1967)
Mikko Kuoppamäki – rummut (1966–1967)
Ronnie Österberg – rummut (1966)
Seppo Keurulainen – laulu, kitara (1966)
Arto Lönnfors – laulu, kitara (1965–1966)
Harry Sjöberg – bassokitara (1964)



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:21 am
Kirjoittaja Schimanski



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 4:03 am
Kirjoittaja acp




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:42 pm
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Andy Weirin romaaniin pohjautuva elokuva Project Hail Mary on kyllä odotuslistan kärjessä. Malttamattomana odotan 4K-julkaisua joka ilmestyy joskus syksyllä. Maailman/ maailmojen pelastamisen ohella pääteemaksi nousee ystävyys ja se ettei kaveria jätetä.
Rapumainen avaruusolento Rocky Erid-planeetalta rulettaa. Vaikuttaa symppiksemmältä kuin itse ET.


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 9:16 pm
Kirjoittaja m1ckey
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:59 pm
m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa"
Dedicated to the memory of Chris Acland
*

*


Miki ajoi tuon hienon Fiatin ojaan videon kuvauksissa.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 12:24 am
Kirjoittaja m1ckey


AJAMISESTA tuli mieleen...

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 12:58 am
Kirjoittaja m1ckey

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 10:27 pm
Kirjoittaja manearia
"Ten"-albumi mun mielestä kaikkien aikojen top 10-listalla melko korkealla.

https://youtu.be/cs-XZ_dN4Hc?si=TO1VG-xX45wZhkUC

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 2:30 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 7:30 am
Kirjoittaja Barbie

Juhlat jatkuu

More and faster, here we come
White and trashy and incredibly dumb
Enjoy yourselves, crash, boom, bang
The final solution, KMFDM


Kun vaimo ei anna ostaa moottoripyörää ja menet ruokaostoksille Toyotalla ja ostat sixpäkin kaljaa:


My Wife Yes. My Dog Maybe. My Dodge... NEVER!