Sivu 417/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 12:55 pm
Kirjoittaja Bird


Iloista juhannusta minfolaisille! :) 🍓

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 1:14 pm
Kirjoittaja Bird
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 4:20 pm Tai entäpä tämä?


*
Vuoden 1969 analoginen äänitystekniikka, aikana jolloin käytettiin alkuperäisiä putkivahvistimia, kelanauhureita ja tilakaikuja, antaa todella autenttisen ja lämpimän syvyyden. Python Lee Jacksonin urut ja Rod Stewartin nuori mutta, kuten jo sanoit, rosoinen ääni, pääsee tässä oikeuksiinsa niin aidolla tavalla, että nykyisellä digitaalisella kliinisyydellä sitä on lähes mahdotonta jäljitellä.
Joo, tämä oli kyllä hyvä! Biisi kaikkinensa ja Stewartin ääni.

Ei tosiaan nykyään tunnuta pääsevän samaan, mitä ennen oli.
Törmäsin tällä viikolla sattumalta johonkin biisiin, mikä kuulosti alkuun hyvältä. Pakko kuitenkin myöntää, että kun se paljastui tekoälyn tekemäksi, niin fiilis lopahti nopeasti. :roll: No, kukaties siihenkin vielä joskus tulevaisuudessa tottuu, mutta en kyllä pidä kiirettä totuttelussa.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 1:59 pm
Kirjoittaja Barbie


Miksi maailmasta on tullut niin vihainen.



tajusin vasta nyt mistä noi laulaa..apua

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 4:10 pm
Kirjoittaja Bird
Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D

Vanhemmista biiseistä eilen juhannuksen vietossa kuulin pitkästä aikaa tän:


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 5:48 pm
Kirjoittaja Bird





Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 6:26 pm
Kirjoittaja Barbie
Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:10 pm Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D
Siitä että se nainen haluaa vain saada toisen lapsen ja dumppaa sut baaripanon jälkeen. :lol: Tuonkin lauseen voi ymmärtää väärin. Joko nainen haluaa tulla raskaaksi tai nainen on pedofiili. Tai sitten se biisi oikeasti kertoo toisesta poikaystävästä. Ehkä se nainen myös syö niitä vauvoja.


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 7:01 pm
Kirjoittaja Bird
Barbie kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:26 pm
Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:10 pm Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D
Siitä että se nainen haluaa vain saada toisen lapsen ja dumppaa sut baaripanon jälkeen. :lol: Tuonkin lauseen voi ymmärtää väärin. Joko nainen haluaa tulla raskaaksi tai nainen on pedofiili. Tai sitten se biisi oikeasti kertoo toisesta poikaystävästä. Ehkä se nainen myös syö niitä vauvoja.

Ai hemmetti. 😂
Mä luulin vaan, että on toista miestä hakemassa.

Toi nyt laittamas biisi jää tosi helposti soimaan päähän. Tai no, ainakin mun kohdalla..
Nää on muistaakseni suht samoilta ajoilta (etenkin ekaa on myös tullut antaumuksella laulettuakin sen kaiken tanssimisen ohella :D ):




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 7:10 pm
Kirjoittaja Barbie
Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 7:01 pm

Toi nyt laittamas biisi jää tosi helposti soimaan päähän. Tai no, ainakin mun kohdalla..


Tällä hetkellä noi tuulikoneet olisivat mahtista olla olemassa.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 7:42 pm
Kirjoittaja Bird
Vapaalla assosioinnilla Kim Wildesta tähän:


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 8:08 pm
Kirjoittaja Barbie


74 raipaniskun arvoista musaa. (https://yle.fi/a/74-20232575?origin=rss)

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 8:33 pm
Kirjoittaja Bird
Barbie kirjoitti: La Kesä 20, 2026 8:08 pm

74 raipaniskun arvoista musaa. (https://yle.fi/a/74-20232575?origin=rss)
Taitava laulaja, kaunis kappale.

Nämä sanktiotkin on niin sairaita juttuja, tulee aina yhtä epäuskoinen ja avuton olo.
Mua on pitkään ottanut päähän sekin, että muita uskontoja saa kutakuinkin avoimesti kritisoida, mutta ei islamia. Hyi.

Nyt viime aikoina oon kuitenkin huomannut pieniä viitteitä joistain yhteyksistä, että oliskohan tähän nyt tulossa vihdoin toivottua muutosta. Tähän astihan se on ollut sitä naurettavaa, umpimielistä kriittisten äänien leimaamista. Vaikka rasistiksi, kun ei muuta keksitä.

Nyt kuitenkin varovainen toivo mussa on herännyt. Seurailen tilannetta..

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 8:57 pm
Kirjoittaja Bird




Pidän näistäkin.
Onko nää nyt jotain alternative dance/electronic popia tms.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 9:20 pm
Kirjoittaja Barbie
Ei uskoisi miehen ääneksi.

Rusinat rasahtelee kun ei arvosteta hyvää metallia.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 11:11 pm
Kirjoittaja Bird
Toi vaatiikin jo vähän pidempää kuuntelua. ^

Mulla soi edelleen lähinnä eilisten bileiden biisit (ihania nääkin) päässä:




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 11:15 pm
Kirjoittaja LexVeritas