Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chopper kirjoitti:No en ole merkinnyt kalenteriin milloin vaihdat avaasi tai mikä siinä milloinkin on.
No silloin kai ei kannata keksiä väitteitä jotka kaatuvat itseään vasten? :lol:
Hyvin sie taas vedät, ei siinä...
Chopper kirjoitti:Keskityn enemmän tuohon lukupuoleen ja siihen mitä ihmiset kirjoittaa joka taitaa olla oleellisempaa kuin avatar-kuva.
Ja seuraavaksi siihen että ymmärrät lukemasi?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Damien kirjoitti: Ja seuraavaksi siihen että ymmärrät lukemasi?
Kerro mitä olen ymmärtänyt väärin.
Damien kirjoitti: Todennäköisesti kymmenvuotias ei viettele nelikymppistä muttei se varmaan mahdotontakaan
ole.
Damien kirjoitti: No hyväksikäytetyistä lapsista ja heidän mielenliikkeistään valitettavasti on.
Sinunko mielestäsi aikuisen miehen viettelevä 10-v ei olisi "seksuaalisesti vääristynyt?
Damien kirjoitti:En todellakaan väitä mahdottomaksi sitä että kymmenenvuotias voisi vietellä
pieniin lapsiin mieltyneen aikuisen miehen halutessaan.
Suomalaisen miehen viettelyynhän tunnetusti riittää sopiva hymy, silmänisku tai pelkkä paljaan pinnan
vilautus(tissit och peba toiminee kai parhaimmin).
Todennäköisenä en silti tuollaista skenaariota pidä.
Kyse ei ole siitä että lapsi viettelee vaan siitä että aikuinen ajattelee niin. Kannattaa siis miettiä itse mitä kirjoittaa ja mitä tarkoittaa ja miten haluaa että se ymmärretään. Joten älä puhu niin kuin olisit itse pedofiili vaan puhu niin kuin inhoaisit heitä jos sitä todellisuudessa teet.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Marsalkka kirjoitti:Onko täällä siis joku pitänyt pedofiliaa jollain lailla hyvänä huumorinlähteenä?
Itseäni on naurattanut kovastikin se, että ompelukerholaiset pitävät Pedobearia pedofiilien ikiomana tunnuksena. Mutta se on kovasti eri asia kuin pitää pedofiliaa hyvänä huumorilähteenä.
Siinä vaiheessa, kun Marskin kannattas olla jo hiljaa hän alkaa sössöttämään jostain asian vierestä.
Yritä ymmärtää keskustelu ja siinä esitetyt kommentit ja ihmisille kenties syntyneet mielikuvat kokonaisuutena.
Nuo kaksi viimeistä lausetta ymppäsit yhteen katsomatta/miettimättä yhtään mistä niiden alkuperäinen ajatus juontaa juurensa.
Miksi puhut ompelukerholaisista ikäänkuin muina ihmisinä vaikka itsekin kuulut siihen? Pitsinnyplääjä nro 1. :mrgreen:

Sanon vielä kerran tämän ajatuksen mikä minua kummastuttaa. Oli Pedobear sitten pedofiilien ikioma tunnus tai ei niin miksi sen käyttö on joillekin henkilöille tärkeää? Miksi tykätään viitata siihen suuntaan? Tai antaa ihmisille mielikuvia. Tätä on perusteltu täällä huumorilla ja sanottu, että nämä ketjusilmukoiden tekijät eivät ole jaksaneet sitä ymmärtää.
Miksi tällaista huumoria täytyy ymmärtää? Ei miksikään.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

No HerloCCi sen hienosti tuossa ylempänä ilmaisikin. Luetun ymmärtämiseen kuuluu myös isona osana kokonaisuuden ymmärtäminen. Jos ymmärtää vain lauseen sieltä ja toisen täältä ja nekin tulkitaan mustavalkoisella tyylillä, ei työpaikkana voi haaveilla muusta kuin margariinitehtaasta.
Chopper kirjoitti:Joten älä puhu niin kuin olisit itse pedofiili vaan puhu niin kuin inhoaisit heitä jos sitä todellisuudessa teet.
Juuri näin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko täällä siis joku pitänyt pedofiliaa jollain lailla hyvänä huumorinlähteenä?
Itseäni on naurattanut kovastikin se, että ompelukerholaiset pitävät Pedobearia pedofiilien ikiomana tunnuksena. Mutta se on kovasti eri asia kuin pitää pedofiliaa hyvänä huumorilähteenä.
Siinä vaiheessa, kun Marskin kannattas olla jo hiljaa hän alkaa sössöttämään jostain asian vierestä.
Ovatko kysymykseni liian vaikeita?
Yritä ymmärtää keskustelu ja siinä esitetyt kommentit ja ihmisille kenties syntyneet mielikuvat kokonaisuutena.
En mahda mitään, jos ompelukerholaisille syntyy vääriä mielikuvia. Tämä on sinänsä ymmärrettävää. Hehän kuvittelivat Pedobearin olevan pedofiilien ikioma tunnus.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marsalkka kirjoitti:En mahda mitään, jos ompelukerholaisille syntyy vääriä mielikuvia. Tämä on sinänsä ymmärrettävää. Hehän kuvittelivat Pedobearin olevan pedofiilien ikioma tunnus.
Jotenkin alkaa tuntua siltä että Pedobear onnistuu jujuttamaan paremmin aikuisia kuin lapsia,
mitä nyt vähänkään tätä keskustelua seuraa. :lol:
Kuva
Sneikki nalle...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Stephanie Plum
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Tätäkeskustelua seuratessa on kyllä huomannut, että Damienilla ja Marsalkalla on sellaista sisäpiirin tietämystä pedofiileistä, joka ei voi olla syntynyt googlettamalla.

Netistä löytyy erilaisia sivustoja, mutta ei mitään yhtä varmaa tietoa kun Damienilla ja Marsalkalla on siitä, mitä pedofiilit ajattelevat tai eivät ajattele...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Stephanie Plum kirjoitti:Tätäkeskustelua seuratessa on kyllä huomannut, että Damienilla ja Marsalkalla on sellaista sisäpiirin tietämystä pedofiileistä, joka ei voi olla syntynyt googlettamalla.

Netistä löytyy erilaisia sivustoja, mutta ei mitään yhtä varmaa tietoa kun Damienilla ja Marsalkalla on siitä, mitä pedofiilit ajattelevat tai eivät ajattele...
Tässä näkyy hienosti ompelukerholaisen keinottomuus. Kun ei muuhun pysty, heitetään tällaista.

Ja näin henkilö, joka itse kertoi, että Pedobear on pedofiilien ikioma tunnus...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

:D voi hyvän tähen, eikö teistät kukaan näe että kaiken tämän voi nähdä myös niin että ospauolet keskustelevat ihan eri asioista?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mitä useampi kokki,sitä pahempi soppa... Lopputulos kuitenkin minun osalta se ettei Damienin tuotokset naurata yhtään,päinvastoin.
Tähän ei yhtään hymiötä
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Stephanie Plum kirjoitti:Tätäkeskustelua seuratessa on kyllä huomannut, että Damienilla ja Marsalkalla on sellaista sisäpiirin tietämystä pedofiileistä, joka ei voi olla syntynyt googlettamalla.
Nyt alkaa mennä jo todella säälittäväksi.Vai etkö sinä vain osaa googlettaa? :(
Chopper kirjoitti:Mitä useampi kokki,sitä pahempi soppa... Lopputulos kuitenkin minun osalta se ettei Damienin tuotokset naurata yhtään,päinvastoin.
Tähän ei yhtään hymiötä
Mitäpä minfo olisi ilman että Chopper vähintään kerran päivässä kävisi esittämässä mikä ei ole hauskaa tai mikä ärsyttää. :lol: Siinä missä tarvitaan ompelukerhoja, tarvitaan myös jeesustelijoita ja siveyspoliiseja.Tonttinsa ja saappaansa nämä neitokaiset täyttävät paremmin kuin hyvin.
Nostakaamme heille hattua.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kylli kirjoitti::D voi hyvän tähen, eikö teistät kukaan näe että kaiken tämän voi nähdä myös niin että ospauolet keskustelevat ihan eri asioista?
Näkee toki.Mutta kaikkia yhdistää yksi asia: heitä naurattaa murha infossa. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti::D voi hyvän tähen, eikö teistät kukaan näe että kaiken tämän voi nähdä myös niin että ospauolet keskustelevat ihan eri asioista?
Eikös tämä koko ketju ole täynnä eri asioita, mille itse kukin on legojansa vilautellut?

Sitäpaitsi sä olet liian aikaisessa, se viimeinen joka tähän keskusteluun "viisaana" toteaa; "että taitaa olla pässin hommaa", on vasta monta sivua edempänä, kirjoittamattomien sivujen hämyssä.



*heh heh* Pitäähän sitä toki nauraa päälle, kun tässä ketjussa ollaan.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Damien kirjoitti: Mitäpä minfo olisi ilman että Chopper vähintään kerran päivässä kävisi esittämässä mikä ei ole hauskaa tai mikä ärsyttää. :lol:
Todista väittämäsi että käyn täällä vähintään kerran päivässä kertomassa mikä ei ole hauskaa.
Olen muutaman päivän ajan ilmoittanut että sinä et ole hauska,lähinnä oksettava, mutta se ei tee siitä jokapäiväistä.
Ja mitä tulee pedofiliaan ja pitämistä 10-vuotiaita viettelijöinä ja seksuaalisesti vääristyneinä niin jatkan siveyspoliisina ja tiukkapipona oloa vaikka maailmantappiin asti,ei nimittäin tippaakaan kiinnosta vaikka pitäisit minua sen takia minä hattutätinä (no eipä kiinnosta muutenkaan minä pidät minua).
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Marsalkka kirjoitti:Ovatko kysymykseni liian vaikeita?
Voi eivät :mrgreen: .
Ompelukerhossa ollaan erikoistuttu typeriin kysymyksiin ja vielä typerimpiin vastauksiin.
Lähinnä pohdimme sitä, oletko esittänyt itsellesi liian vaikeita kysymyksiä huumorin valossa vastattavaksi.
Marsalkka kirjoitti:En mahda mitään, jos ompelukerholaisille syntyy vääriä mielikuvia. Tämä on sinänsä ymmärrettävää. Hehän kuvittelivat Pedobearin olevan pedofiilien ikioma tunnus.
Minua ei tässä tämä tunnusasia kiusaa läheskään niin paljon kuin eräiden todella kyseenalainen huumorintaju.
Voit kertoa minulle miljoona kertaa sen, että sinun käsityksesi mukaan Pedobear ei ole pedofiilien tunnus.
Minulle se on lähinnä yks ja sama.
Se taas ei ole sama minulle mitä täällä pidetään huumorina ja hyvänä sellaisena.
Eikä sekään mene jakeluun miksi joku haluaa nimenomaan käyttää ko.tunnusta ja kertoa olevansa ylen hyvä huumorinviljelijä. Ja pitää muita ikäänkuin typerämpänä mikäli heitä ei lapsiin sekaantuminen naurata.

Mutta ehkä me olemme totaalisen kaukana toisistamme. Toinen uneksii 10wee viettelijästä ja toinen yrittää suojella omaa samanikäistään tällaiselta uneksijalta. Voi olla tosiaan ettei huumorintaju kohtaa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Lukittu