Sivu 45/46

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Kirjoittaja Bird
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Kirjoittaja Bird
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 10:41 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
Todistaa, että roska-Kosti on sen lisäksi, että valehtelija niin säälittävä multinikkeilijä.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 11:04 pm
Kirjoittaja Rescuer
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:41 pm Todistaa, että roska-Kosti on sen lisäksi, että valehtelija niin säälittävä multinikkeilijä.
Lista valehtelevista venäjämielisistä multinikkeilijöistä löytyy tuolta:
viewtopic.php?p=1983731#p1983731

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 7:14 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Heh, joskus sitä onnistuu lohkaisuissa!

Vaikka välttäisin liikaa analysoimista pelkkien kirjoitusten perusteella, niin kyllä jossain tapauksissa ne digitaaliset viestitkin tuoksuvat putkalta, sätkötupakalta ja halvalta oluelta. :D

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 12:45 pm
Kirjoittaja Bird
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:14 pm Vaikka välttäisin liikaa analysoimista pelkkien kirjoitusten perusteella, niin kyllä jossain tapauksissa ne digitaaliset viestitkin tuoksuvat putkalta, sätkötupakalta ja halvalta oluelta. :D
(Lainausta lyhennetty)

:lol:

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
roska-Kosti pitää monologia. hilpeää. meno kuin Maikkulassa. :lol:

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm

Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm




Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 9:39 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm

Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 10:00 pm
Kirjoittaja Salmari
Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:39 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm

Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?
Työttömät alkoholistit valvovat kaikki yöt öyhöttämässä netissä. Säälin.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 7:15 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Salmari kirjoitti: To Kesä 18, 2026 10:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:39 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?
Työttömät alkoholistit valvovat kaikki yöt öyhöttämässä netissä. Säälin.
Oon entinen malli, käyx kateex? En käy salilla vaan lenkkeilen. Aamu on ihmisen parasta aikaa, paitsi Hiiva-Tiinan kaltaisille alkkiksille.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: La Kesä 20, 2026 4:24 pm
Kirjoittaja Bird
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
Voi toista.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 12:58 am
Kirjoittaja JanitaSlim
JasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan