Sivu 46/46

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 1:44 am
Kirjoittaja Bird
JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 12:58 am
JasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan
Exä kexi enää mitään omaa?

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:52 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Kuva

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 10:41 am
Kirjoittaja vastarannansääski
Omakuva?

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 2:29 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
vastarannansääski kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 10:41 am Omakuva?
oon entine malli eli ei.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:08 am
Kirjoittaja Perilla
Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 10:13 am
Kirjoittaja Salmari
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 2:56 pm
Kirjoittaja Perilla
Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 am
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuo selittääkin kaiken.

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 1:51 am
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 2:56 pm
Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 am
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuo selittääkin kaiken.
Knobsterin kommentti on mennyt myös Tiinas:n aliaksille ihon alle. :mrgreen: