Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus
-
Valdovas
- Axel Foley
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta
Nothing is quite what it seems
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy lopettaa koko tarina !
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy lopettaa koko tarina !
Päätin aloittaa alusta.
Päätin aloittaa alusta.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen:
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen:
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo
(samaanaikaanlähetys,joten poistin)
Viimeksi muokannut onnetar, Su Elo 22, 2010 12:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.