Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Piri tehny tehtävänsä :D
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

kakojootti kirjoitti:Piri tehny tehtävänsä :D
Näinhän se varmaan on.
Naamakin näyttää siltä niissä kuvissa.
Mitähän se Jarna miettii kun kirjoittaa, tai oikeastaan mitä se jättää miettimättä? Entäs kun hän lukee mitä tuli kirjoitettua. Eikö edes silloin raksuta että teksti muistuttaa etäisesti suomen kieltä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jarna kirjoitti: Keskiviikko 29.10.2008 klo 19:46 - -Jarna-

---

Etsikäähän totuus sitten kun on noinkin ajan puutetta!
Mitä saatanan etsimistä siinä totuudessa enää on?
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Pitäsköhän Jarnalle paljastaa kuka antoi vinkin is:lle, niin sais uutta pointta tähän juttuun? :)
What's up, fuckers?
potnapekka
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja potnapekka »

Mites tälle pariskunnalle kävi vaaleissa saivatko enempää ääniä kuin yhden
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

miinushka kirjoitti:Lopullinen tilanne:
Sija Ehdokas Uusi ehdokas Puolue/ryhmä Ääniä Vertausluku Valinta
192. Juha Leskelä uusi KESK 16 79,629 ei valita
212. Jarna Leskelä uusi KESK 6 66,716 ei valita
Jarna on neljänneksi viimeisellä sijalla...
http://www.yle.fi/vaalit2008/tulospalve ... no543.html

Saas nähdä tuleeko Jarna meitä kiittelemään ilmaisesta mainoksesta! ;)

edit: hieman koitettu selkeyttää tuota "taulukkoa"
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Selittäkää minulle, miksi Jarna on hävittänyt sivujensa normaalin ulkoasun, kuvat, tekstit ja kaiken muun, paitsi yhteystietonsa? Tai miksei hävittänyt koko nettisivua, jos noin häiritsee?
Pässi 73
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Howler kirjoitti:Selittäkää minulle, miksi Jarna on hävittänyt sivujensa normaalin ulkoasun, kuvat, tekstit ja kaiken muun, paitsi yhteystietonsa? Tai miksei hävittänyt koko nettisivua, jos noin häiritsee?
Ei varmaankaan osannut :roll:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

Kuka tää Jarna on ? Keskustelu on ny menny ihan offtopiciksi, jatkan samaa linjaa.
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Pässi 73 kirjoitti:
Howler kirjoitti:Selittäkää minulle, miksi Jarna on hävittänyt sivujensa normaalin ulkoasun, kuvat, tekstit ja kaiken muun, paitsi yhteystietonsa? Tai miksei hävittänyt koko nettisivua, jos noin häiritsee?
Ei varmaankaan osannut :roll:
Tai sitten huomasi että tulee kaikki hänen yhteystietoja myöten kun copy pasteaa tekstiä.

EDIT:
ei näemmä huomannutkaan..
Quis custodiet ipsos custodes?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

ninjalisko kirjoitti:Kuka tää Jarna on ? Keskustelu on ny menny ihan offtopiciksi, jatkan samaa linjaa.
Lues ketjua ihan pikkaisen, niin tiedät :) Eikä minusta tämä nyt kovin pahaa offtopicia ole, Jarna liittyy naisten perustamaan rikollisjengiin (vaikka koittaakin sen kieltää) ja kai osa odottaa tietoa miksi Jarna kävi poliisin juttusilla.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

ninjalisko kirjoitti:Kuka tää Jarna on ? Keskustelu on ny menny ihan offtopiciksi, jatkan samaa linjaa.
Jarnahan on yksi tämän pelätyn woman`s mc perustajajäsen. Että ei tää nyt ihan ot:eeksi ole mennyt ja ymmärrän hyvin, että et ole viitsinyt lukea kaikkia 55 sivua saadaksesi selville minkätakia täällä jarnasta keskustellaan. Suosittelen kyllä ketjun lukemista jos sopivasti on aikaa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

jamppa kirjoitti: Jarnahan on yksi tämän pelätyn woman`s mc perustajajäsen.
Voi mikä hirvittävä virhetieto! Eikös Jarna ole nimenomaan koko roskan pääjehu? :roll:
SILVIA666
Alokas

tosi naiset ja naiset lain edessä?

Viesti Kirjoittaja SILVIA666 »

:twisted: Joo, ottakaa nyt se Leskisen likka oikeen kunniajäseneks, kun ei se muuten tuomioo saa millään. Sais ainaki liivilisän , jos nyt sellaisia käytelee... minä en näistä järjestöistä piittaa, koska olen enemmän polittinen tyyppi. Niin, että Leskinen velkoja perimää, väkivalta ym. mitä neito nyt puuhaileekin, niin tässä en voi muuta todeta kuin, että "niminaisia". Eihän täällä kukaan ole lain edessä samalla viivalla. se on nähty mitä kiinnostaa tutkia ja mitä ei. P.S. Tappo vai kuolemantuottamus? Kuka tietää, tai kertoo?!
Tulkitaan miten vaan, eikä sitä kaikkia jakseta edes kaipailla... ne on niitä poliisin vanhoja tuttuja. Luulis tuttuja tulevan ikävä, mut toisin on.
T:K1
FEAR OF THE DARK.
I know that there is someone always there.
miinushka
Agentti Scully

Re: tosi naiset ja naiset lain edessä?

Viesti Kirjoittaja miinushka »

SILVIA666 kirjoitti::twisted: Joo, ottakaa nyt se Leskisen likka oikeen kunniajäseneks, kun ei se muuten tuomioo saa millään. Sais ainaki liivilisän , jos nyt sellaisia käytelee... minä en näistä järjestöistä piittaa, koska olen enemmän polittinen tyyppi. Niin, että Leskinen velkoja perimää, väkivalta ym. mitä neito nyt puuhaileekin, niin tässä en voi muuta todeta kuin, että "niminaisia". Eihän täällä kukaan ole lain edessä samalla viivalla. se on nähty mitä kiinnostaa tutkia ja mitä ei. P.S. Tappo vai kuolemantuottamus? Kuka tietää, tai kertoo?!
Tulkitaan miten vaan, eikä sitä kaikkia jakseta edes kaipailla... ne on niitä poliisin vanhoja tuttuja. Luulis tuttuja tulevan ikävä, mut toisin on.
T:K1
häh. Mä en nyt ymmärtänyt tästä päätä enkä häntää. Eli siis mitähän oikein tarkoitat?? :o
Quis custodiet ipsos custodes?
Lukittu