YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Bird kirjoitti: La Marras 06, 2021 12:26 am
Suosittelen vammaisuudenhallintakurssia sinulle.
it's my car !
Reinchaos
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Marras 04, 2021 11:30 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Reinchaos »

Bird kirjoitti: La Marras 06, 2021 12:26 am
Karhere kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:19 pm
Reinchaos kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 4:35 pm

Uskoisin että mies/-naisviha johtuu vähäisistä kokemuksesta vastakkaiseen sukupuoleen ehkä juuri siksi on alettu määrittelemään mitä mielikuvituksellisimpia sukupuolirooleja.
Ymmärtämättömyyttään sitten hyökätään kun luullaan että toinen mitätöi asiaa mitä itse pitää äärimmäisen tärkeänä.
Asia jota ei tunne pelottaa näin tiivistettynä.
Joo minulla on tyttäriä, siskoja, äiti, naispuolisia serkkuja, oli isoäiteja ja on naispuolisia serkkuja, sekä naisia työkavereita, ja naapureina kaikkien kanssa olen tullut hyvin toimeen ja arvostan heitä. Naapurienkin äidit olivat kiitollisia, kun kuskasin heidän tyttäriään, tyttärieni kavereita tyttärieni mukana museoihin, retkille jne. Tyttärieni kaverit muistelevat niitä reissuja vieläkin lämmöllä, kun nähdään. Olen hoitanut tarvittaessa sisarusteni lapsia, ja heihinkin minulla on hyvät välit, minut kutsutaan heidän lastensa synttäreille tai muihin juhliin. Eihän tämä ketjun asiaan kuulu, mutta pitää vastata birdin valehteluun ja henkilökohtaisuuksiin.

Sitten tänne tulee joku bird valehtelemaan naisvihasta ja naisten mielipiteiden mitätöinnistä ja kertomaan mutuaan ja vääristelemään mielipiteitäni.
Onkohan bird itse ollut töissä tai mitenkään tekemisissä pelastuslaitoksella ja pelastutoimeen liittyvien henkilöiden kanssa, tuntuu esittävän omia mielipiteitään ja ennakkoluulojaan totena. Tuskin bird itse tulee yhtä hyvin toimeen naisten ja tyttöjen kanssa kuin minä. Bird on hyvä esmerkki Sanna Ukkolan kirjoituksessa mainitusta koohkoilevista uhriutuja, miesvihaaja feminesteistä.
Nyt Karhere, rauhoitu. Miten sä noin pahasti järkytyit ja loukkaannuit? Helpottaako jos totean, kuten aiemmasta yhteenvedostanikin huomasi, että ethän sä ollut edes lainkaan pahin, kun vertaa noihin irvileukoihin. Ihan pikkusen vaan mitätöit, kun Suomessa on täydellinen tasa-arvo ja naisilla täydellisen hyvä olla. Ota ihan iisisti nyt vaan.

Luitko ketjusta, muiden kommenteista koostamani yhteenvedon? Siinähän oli monta ketjusta kopioitua kommenttia, monelta eri mieheltä. Rubiskreebeli jo myönsikin avoimesti mitätöineensä. Nyt siis pitäisi jo tietää, että kyse ei ole mistään mun mielipiteistä saati valehtelusta. :D
Eli kun minä väitän kaikkia poliiseja raiskareiksi ja huumerikollisiksi ja sitä ei uskota parit tapauksen perusteella on se mitätöintiä?
Tämä selvä, jatketaan jokaisen ammattikunnan demonisointia yhden tapauksen perusteella, naisvihaajia siis kaikilla aloilla.
"There is nothing wrong with violence in itself. In any particular case, whether violence is good or bad depends on how it is used and the purpose for which it is used."
-Theodore Kaczynski-
Avatar
Pad
Remington Steele
Viestit: 205
Liittynyt: To Joulu 27, 2018 2:47 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Pad »

Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 9:20 pm Huomiosi siitä, että toiset suhtautuvat caseen negatiivisesti ja toiset myönteisesti ei pidä paikkaansa. Tosiasiassa kyse on siitä mikä se case ylipäätään on. Toisten mielestä seksuaalinen ahdistelu ja toisten mielestä surkea uutisointi. Ensimmäinen on juoruilua, toinen juuri sen takia faktaa.

"Perustelut ei täysin kestä tarkastelua" sanoo kirjoittaja joka ei perustele väittämäänsä lainkaan...
Huomiosi ei pidä paikkaansa. Kyllä täällä on ollut tässä casessa mielipiteitä puolesta ja vastaan. Lisäksi, seksuaalista ahdistelua on ollut. Se on juuri sitä faktaa. Siellä on haastateltu näitä henkilöitä. Se ei tietenkään tarkoita ettei kaikki sitä tekisi mutta täysi 100% fakta on että sitä on tapahtunut. Jos muuta väittää, joko valehtelee tai pakoilee totuutta ehkä juuri siksi koska sitä totuutta ei halua itselleen myöntää.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Bird »

Reinchaos kirjoitti: Su Marras 07, 2021 5:01 pm Eli kun minä väitän kaikkia poliiseja raiskareiksi ja huumerikollisiksi ja sitä ei uskota parit tapauksen perusteella on se mitätöintiä?
Tämä selvä, jatketaan jokaisen ammattikunnan demonisointia yhden tapauksen perusteella, naisvihaajia siis kaikilla aloilla.
Kannattaisi lukea kunnolla vähintään ne kommentit, joihin ottaa kantaa; Ylen juttua mukaillen kirjoitin useamman kerran, että on todettu, että "ei kaikki eikä kaikissa vuoroissa".

Meni toistamiseen puihin lainaukset, pahoittelen, mutta ehkä tuosta saa selvää.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Reinchaos
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Marras 04, 2021 11:30 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Reinchaos »

Bird kirjoitti: Su Marras 07, 2021 10:24 pm
Reinchaos kirjoitti: Su Marras 07, 2021 5:01 pm
Eli kun minä väitän kaikkia poliiseja raiskareiksi ja huumerikollisiksi ja sitä ei uskota parit tapauksen perusteella on se mitätöintiä?
Tämä selvä, jatketaan jokaisen ammattikunnan demonisointia yhden tapauksen perusteella, naisvihaajia siis kaikilla aloilla.
Kannattaisi lukea kunnolla vähintään ne kommentit, joihin ottaa kantaa; Ylen juttua mukaillen kirjoitin useamman kerran, että on todettu, että "ei kaikki eikä kaikissa vuoroissa".

Meni toistamiseen puihin lainaukset, pahoittelen, mutta ehkä tuosta saa selvää.
Kyllästyin jo aiheeseen. Mikään ei muuta kunnioitustani ensihoitoa ja palolaitoksia kohtaan kerran olen tarvinnut kiirellistä apua ja pelastivat henkeni, joten metoo jutuilla voi puolestani pyyhkiä persettä.Tosielämän sankareita arvostetaan liian vähän ilman äärifeministien satujakin ja yksi mätä omena ei koko ammattikuntaa mustaa vaikka miestenvihaajat sitä kuinka toivoisivat.Onneksi olen miesvaltaisella alalla niin ei tarvitse miettiä että mistä perkele sitä seuraavaksi joku loukkaantuu.
Mitäpä lottoat kumpaa arvostan enemmän? Kaikesta loukkantuvia miesvihaajia vaiko pelastusalan ammattilaisia?
"There is nothing wrong with violence in itself. In any particular case, whether violence is good or bad depends on how it is used and the purpose for which it is used."
-Theodore Kaczynski-
Vastaa Viestiin