Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
126
82%
Ei
16
10%
En voi sietää hinttejä
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 153

Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Sadie_Manson kirjoitti:Ja kun näiden sateenkaariperheiden lastensaanti yleistyy, niiden perheiden lapsia ei enää kiusata tai pidetä millään tavalla erilaisina, ja sitten ne saattavat jopa olla henkisesti terveempiä, kuin juopottelevan hetero pariskunnan lapsi.
Ajattelisin sen näin, että kun homot eivät keskenään niitä lapsia voi saada, ja kun sen viimein saa, sitä osataan arvostaa enemmän, ja silloin ollaan täysin valmiita siihen lapseen. Ei tule ns. vahinkolapsia, joita jätetään oman onnensa nojaan, kun ennemmin mennään bariin tai pidetään hauskaa kavereiden kanssa.
Sitäpaitsi, se on aika pitkälti näista heteropariskunnista kiinni, että kiusaako niiden pikku-kullanmurut niitä erilaisista perheistä tulevia, vai onko kotona opetettu, että jokainen ihminen on samanarvoinen, taustasta tai muusta huolimatta.
Puheestasi saa jo melkein kuvan, että kaikki homot on huippu, melkein jopa super ihmisiä. Ja tavalliset heterot ovat juoppoja lasten heitteillejättäjiä. Sori kun hyökkään näin, mutta sinun seksuaalisuuttasi ei tarvitse enään arvailla :lol:
"When diplomacy ends, war begins"
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Gear777 kirjoitti:Puheestasi saa jo melkein kuvan, että kaikki homot on huippu, melkein jopa super ihmisiä. Ja tavalliset heterot ovat juoppoja lasten heitteillejättäjiä. Sori kun hyökkään näin, mutta sinun seksuaalisuuttasi ei tarvitse enään arvailla :lol:
En tarkoittanut, että kaikki heteroparit olisivat alkoholisteja, koska näin ei todellakaan ole, mutta vertaan sitä homo-perhettä siihen huonoon hetero perheeseen, koska jotkut kuvittelevat, että homo-perhe on pahempi kuin huono heteroperhe.

Ja toisaalta, asia ei sinulle millään tavalla kuulu, mutta elän heterosuhteessa, ja tarkoituksena olisi ihan naimisiin asti mennä, että se niistä gay-jutuista. Voisin heittää tästä hyvästä ilmoille omia arvailujani sinusta, mutta sehän taas menisi täysin off-topiciksi.

//edit. Pakko painottaa vielä lasten kasvatusta, koska jos meistä heteroista jokainen kasvattaisi lapsensa hyväksymään erilaisia ihmisiä, sateenkaariperheiden muksuja ei kiusattaisi.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Mutta sinulla kuten monella muulla tuntuu olevan asenne, että se gay perhe on melkein väkisin parempi kuin hetero perhe. hyvin on uponnut amerikkalaisten aivopesu-operaatio länsimaihin. Hävettää ihan teidänkin puolesta.
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
joojoo. Mutta voitko vastata kysymykseeni? Ihan mielenkiinnosta olisi hyvä tietää, että millä tapaa tarkalleen kahden isän kasvattaman lapsen henkinen kehitys poikkeaa "normaalin" perheen lapsen henkisestä kehityksestä.
Gear777 kirjoitti:Mutta sinulla kuten monella muulla tuntuu olevan asenne, että se gay perhe on melkein väkisin parempi kuin hetero perhe. hyvin on uponnut amerikkalaisten aivopesu-operaatio länsimaihin. Hävettää ihan teidänkin puolesta.
Kenellä siis tarkalleen on tuollainen asenne? Voitko näyttää ne viestit jossa tämä asenne ilmenee (olettaen että tarkoitat tätä palstaa..)? Miten tähän liittyy nyt amerikkalaiset? Hyvin hämmentävää.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Bombay kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
joojoo. Mutta voitko vastata kysymykseeni? Ihan mielenkiinnosta olisi hyvä tietää, että millä tapaa tarkalleen kahden isän kasvattaman lapsen henkinen kehitys poikkeaa "normaalin" perheen lapsen henkisestä kehityksestä.
Huoh, en ole aiheesta tehnyt tutkielmaa ja jos lainaan jostain muualat kitiset, ettei ole luotettavia lähteitä. Vaan juuri pohdiskelin, että se EI voi olla näkymättä kehityksessä. Got it?
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
joojoo. Mutta voitko vastata kysymykseeni? Ihan mielenkiinnosta olisi hyvä tietää, että millä tapaa tarkalleen kahden isän kasvattaman lapsen henkinen kehitys poikkeaa "normaalin" perheen lapsen henkisestä kehityksestä.
Huoh, en ole aiheesta tehnyt tutkielmaa ja jos lainaan jostain muualat kitiset, ettei ole luotettavia lähteitä. Vaan juuri pohdiskelin, että se EI voi olla näkymättä kehityksessä. Got it?
kyllä minä sen ymmärsin mutta jos kerran se ei voi olla näkymättä kehityksessä niin MILLÄ TAVALLA SE EI VOI OLLA NÄKYMÄTTÄ? Aaa, siis tässä on jossain muualla tehty ihan tutkielmaa vai mihin viittasit noilla lähteillä, laita ihmeessä linkkiä kyllä minua ne kiinnostaa.

Vai siis tarkoitatko, että se vaan nyt näkyy jollain tapaa lapsen kehityksessä mutta et itsekkään osaa sen tarkemmin sitä eritellä millä tavalla kahden miehen kasvatus vaikuttaa lapsen henkiseen kehitykseen mut se vaan silti itsepintaisesti jotenkin näkyy?
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Tähän leikkiin en lähde, ensin jankkaat samaa asiaa, ja sitten kun vastaan siihen, etten ole tutkielmaa asiasta tehnyt niin laitat uusia kysymyksiä monta lisää. itse et ole vastannut mihinkään ja listaat vaan lisää kysymyksiä.
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:Tähän leikkiin en lähde, ensin jankkaat samaa asiaa, ja sitten kun vastaan siihen, etten ole tutkielmaa asiasta tehnyt niin laitat uusia kysymyksiä monta lisää. itse et ole vastannut mihinkään ja listaat vaan lisää kysymyksiä.
haha, no ehkä siksi en ole mihinkään vastannu kun en ole mitään väittänytkään :D Ja et sinä ole vastannu kysymykseeni, yhteenkään niistä itseasiassa ja se tärkein kysymys oli:
Henkinen kehitys poikkeaa "Normaalista" homojen kasvattamilla lapsilla? Voitko eritellä millä tavalla tämä henkinen kehitys poikkeaa?
Juu, älä ala "leikkii". Antaahan olla munkin puolesta, ihan tarpeeksi toi kiertely kertoi :)
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
Esim. tässä mielestäni en kierrellyt vaan vastasin toteamalla. ettei tuollainen VOI olla näkymättä. Alkaa oleen aivan sama mitä suustasi päästät kun et edes halua ymmärtää pointtiani. heitäs taas vaik miljoona kysymystä?
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
Esim. tässä mielestäni en kierrellyt vaan vastasin toteamalla. ettei tuollainen VOI olla näkymättä. Alkaa oleen aivan sama mitä suustasi päästät kun et edes halua ymmärtää pointtiani. heitäs taas vaik miljoona kysymystä?
Haha, oikeesti! Jos kysyn "Voitko eritellä millä tavalla tämä henkinen kehitys poikkeaa?" niin ei siihen vastaus voi olla kumpikaan näistä:

1."Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä."

2. "Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa."

Kokeileppa vaikka ääneen sanoa noi, ei oikein loogiselta vastaukselta kuulosta :D Antaapa olla, en jaksa jankata. Vastaa oikeasti jos vastaat.

Kyllä edelleenkin ymmärrän sen, että mielestäsi se ei voi olla näkymättä henkisessä kehityksessä mutta MILLÄ TAVALLA? Autan vähän, tuohon voisi vastata vaikka "Homojen lapsista kehittyy henkisesti patologisia valehtelijoita" tms.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
Juuri kuten sanoin minäkuvaan, eli itsetuntoon. oletko itse hieman ns. vajaa?
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
Juuri kuten sanoin minäkuvaan, eli itsetuntoon. oletko itse hieman ns. vajaa?
minäkuva=itsetunto, oho. Aina sitä jotain uutta oppii. Joo, ymmärretty. Hyvät perustelut, asia tällä mun osalta selvä :) Juu, toki olen vajaa, pyörin omissa ulosteissa ja jokellan.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Bombay kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Ihmiset joilla ei ole isää/äitiä ovat jääneet paljosta paitsi, eikä tämä VOI olla näkymättä ihmisen henkisessä kehityksessä. Vielä epänormaalimpaa on, että on 2 isää (joista toinen leikkii äiskää) tämän jos jonkun on vaikutettava lapsen minäkuvaan, koska lapset (kuin aikuisetkin) vertaavat itseään toisiinsa.
Juuri kuten sanoin minäkuvaan, eli itsetuntoon. oletko itse hieman ns. vajaa?
minäkuva=itsetunto, oho. Aina sitä jotain uutta oppii. Joo, ymmärretty. Hyvät perustelut, asia tällä mun osalta selvä :) Juu, toki olen vajaa, pyörin omissa ulosteissa ja jokellan.
Älä nyt toki vielä lopeta, sinähän se tässä olet ollut se kenellä kysymyksiä piisaa. Eli tätähän sinä hait?
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Gear777 kirjoitti: Juuri kuten sanoin minäkuvaan, eli itsetuntoon. oletko itse hieman ns. vajaa?
minäkuva=itsetunto, oho. Aina sitä jotain uutta oppii. Joo, ymmärretty. Hyvät perustelut, asia tällä mun osalta selvä :) Juu, toki olen vajaa, pyörin omissa ulosteissa ja jokellan.
Älä nyt toki vielä lopeta, sinähän se tässä olet ollut se kenellä kysymyksiä piisaa. Eli tätähän sinä hait?
No toki :D Kyllä mulle riitti vastaus, Tiivistetysti; "homot pahoja vanhempia" koska? "Niiden lapset ei kehity henkisesti kuin normaalit" Ai siis millä tavalla ei kehity-> "Niiden minäkuvaan eli itsetuntoon se vaikuttaa jotenkin, en tiedä kyllä miten mutta vaikuttaa eikä mulla tietysti ole esittää mitään lähdemateriaalia tälle mutta asia on nyt näin" Todellakin riitti :) Sinä voitit, minä pyörin vajaavaisuuteni kanssa ulosteissa :/
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Jooh, nyt alkaa jo pikkuhiljaa riittämään...

Minun tuttuni eli aikoinaan avioliitossa miehensä kanssa. Heillä oli yhteinen lapsi. Avioliittoa kesti kymmenisen vuotta, kunnes mies ei voinut enää luonnolleen mitään ja tuli kaapista ulos. Heidän lapsensa oli tuolloin kolmevuotias. Mies muutti toiselle paikkakunnalle uuden avopuolison (miehen) kanssa ja elivät normaalia parisuhde-elämää. Tuttuni halusi kuitenkin lapselleen yhteishuoltajuuden ja se ratkaisu kelpasi myös ex-miehelle loistavasti.

Sopuisaa eloa kesti jotain vuoden, kunnes kohtalo puuttui peliin ja tuttuni sairastui vakavasti. Hän keskusteli tilanteesta ex-miehensä kanssa ja vaati, että ex kasvattaisi heidän yhteisen lapsen täysi-ikäiseksi asti. Toive toteutui ja lapsi (siihen aikaan muistaakseni 5v.) muutti isänsä ja hänen miesystävänsä luokse asumaan.

Tänä päivänä kyseinen lapsi on viime keväänä kirjoittanut ylioppilaaksi ja pitää opiskelusta välivuotta tienaten hieman rahaa syksyä varten kaupan kassalla. Hän on seurustellut nykyisen avopuolisonsa kanssa noin pari vuotta ja yhteen muuttivat kirjoitusten jälkeen. Ai niin - kyseinen "lapsi" on hetero. Ja sekä fyysisesti että psyykkisesti "normaali".


Kiitos - ja anteeksi.
Vastaa Viestiin