Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6587
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Hieman huvittaa nää Helsingin päättäjien lasunnot tästä asiasta, kieli keskellä suuta ja tosi tarkkaan keskellä. :mrgreen: :mrgreen:
ASierra
Remington Steele
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2022 12:15 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Yksi tärkeimmistä kysymysmerkeistä on, miksi Mannerheimin lastensuojeluliitto myi tilan islamisteille?

Mitta kun rasismi, mutta kun rauhan uskonto, mutta kun muslimimies.

Mikä on tuon organisaation puoluesuunta, minkä puolueen edustajia on eniten?
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Mielestäni tuo kertoo jo ihmisen realiteetti tajusta kaiken, kun pyllistelee useasti päivässä lattialla. Ihan helvetin sekaisin pitää olla.
Silloin kun pää on noin jumissa, en ihmettele yhtään jos tekee jotain täysin järjetöntä muutakin.
Kyllä naurattaa lukea noita päättäjien kommentteja tästäkin keissistä, kun ketään ei uskalla yhtikäs mitään. Ollaan kusisukassa ja myötäillään vaan.
Avatar
Wildchild79
Frank Drebin
Viestit: 380
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Mites nämä muslimit suhtautuikaan sikoihin? Käyvätkö suoraan päälle jos joku ulkoiluttaisi lemmikkipossua moskeijan kulmilla? Entäs jos possulla on pieni verta vuotava haava ja se pääsee karkuun? Pitääkö possun verellä saastuneet vaatteet yms polttaa?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1469
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Ghost hunting kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 6:38 pm Hieman huvittaa nää Helsingin päättäjien lasunnot tästä asiasta, kieli keskellä suuta ja tosi tarkkaan keskellä. :mrgreen: :mrgreen:
Samoin, mutta vielä enemmän huvittaa palstan feministit ja wokettajat, jotka eivät yhtäkkiä haluakaan kommentoida ihmisarvosta, translaista tai rasismista 🤣🤣 vaikenevat täysin
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Paikalla
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1637
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Tiinas kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 7:53 pm
Ghost hunting kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 6:38 pm Hieman huvittaa nää Helsingin päättäjien lasunnot tästä asiasta, kieli keskellä suuta ja tosi tarkkaan keskellä. :mrgreen: :mrgreen:
Samoin, mutta vielä enemmän huvittaa palstan feministit ja wokettajat, jotka eivät yhtäkkiä haluakaan kommentoida ihmisarvosta, translaista tai rasismista 🤣🤣 vaikenevat täysin
Sangen tyypillistä.
Silmät ja korvat kämmenillä peitettynä hokevat kuin pikkutytöt:
- ""Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mönn mönn mönn.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Ja kukaan ei saa mua näkemään.!! Kukaan ei saa mua kuulemaan.!! Mönn mönn mönn.!! Mönn mönn mönn.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mönn mönn mönn.!!""
Silakkanuotta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Helmi 26, 2020 12:42 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Silakkanuotta »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 7:44 pm Mites nämä muslimit suhtautuikaan sikoihin? Käyvätkö suoraan päälle jos joku ulkoiluttaisi lemmikkipossua moskeijan kulmilla? Entäs jos possulla on pieni verta vuotava haava ja se pääsee karkuun? Pitääkö possun verellä saastuneet vaatteet yms polttaa?
Eivät pidä sioista koska tietävät että normaaleilla elämänarvoilla varustetun länsi-ihmisen silmissä sika on arvoasteikolla huomattavasti korkeammalla kuin muslimit.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1438
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 8:17 pm
Tiinas kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 7:53 pm
Ghost hunting kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 6:38 pm Hieman huvittaa nää Helsingin päättäjien lasunnot tästä asiasta, kieli keskellä suuta ja tosi tarkkaan keskellä. :mrgreen: :mrgreen:
Samoin, mutta vielä enemmän huvittaa palstan feministit ja wokettajat, jotka eivät yhtäkkiä haluakaan kommentoida ihmisarvosta, translaista tai rasismista 🤣🤣 vaikenevat täysin
Sangen tyypillistä.
Silmät ja korvat kämmenillä peitettynä hokevat kuin pikkutytöt:
- ""Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mönn mönn mönn.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Ja kukaan ei saa mua näkemään.!! Kukaan ei saa mua kuulemaan.!! Mönn mönn mönn.!! Mönn mönn mönn.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mä en nää mitään.!! Mä en kuule mitään.!! Mönn mönn mönn.!!""
Sen sijaan huutelevat kiihkoissaan jossain oikeistoketjussa:

"Kuitenkin ovat rikosvastuussa, eivät syyntakeettomia. Ovat luultavasti kiihottuneet näiden Sisulaisten kirjoituksista ja kehitelleet itselleen railakkaan radikalisoitumisen. Kansallismielisiä tekoja nämä isänmaanystävät ovat parhaansa mukaan toteuttaneet. Kun on niitä kaapuakkoja, juutalaisia, rumaählämeitä ja väestönvaihtoa"

Mutta kun pitäisi ottaa kantaa oikeasti tärkeisiin asioihin, kuten naisten asemaan islamissa- säkitykseen ja umpeenompeluun, homojen asemaan tai shariaaan, niin täysi hiljaisuus. Mutta KUN MUSLIMIMIES
Anoteus
Jack Bauer
Viestit: 981
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Ja kaikki mukaan.. pää, olkapää, polvet, varpaat
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1331
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Usuttaisipa tosiaan joku farmari sikalaumansa suoraan "moskeijan" tiloihin.

Haave ja toive. Pois se minusta että yllyttäisin MIELENOSOITUKSEEN.
SamuliS
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 10:08 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Tämä ei muulla parane, kuin sillä että jokaikinen kamelikuski, mekkosetä ja hiekkahiippari lähetetään kotimaahansa piereskelemään ja lampaista fantasioimaan ja vähän äkkiä.
Olen kyllästynyt näihin hahmoihin, ihan sama vaikka irl sanottaisiinkin rasistiksi tai vaikka natsiksi, en välitä enää.
canis lupus
Vic Mackey
Viestit: 1934
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

SamuliS kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 9:55 pm Tämä ei muulla parane, kuin sillä että jokaikinen kamelikuski, mekkosetä ja hiekkahiippari lähetetään kotimaahansa piereskelemään ja lampaista fantasioimaan ja vähän äkkiä.
Olen kyllästynyt näihin hahmoihin, ihan sama vaikka irl sanottaisiinkin rasistiksi tai vaikka natsiksi, en välitä enää.
Ensiksi voisi aloittaa näistä salafisteistä ("partasetä pitää nyt kuulustelun ajan kädet näkyvissä!") ja wahhabisteista, kerätä nimet ketkä näissä moskeijoissa käyvät. Kokoontuessaan näihin antavat todisteen osallistumisestaan ääri-islamointiin. Jotka siis, nämä kaksi mainittua, ovat selkeästi kumouksellisia, demokratian vastaisia uskonnollisia suuntauksia. Ja siten täydellisen yhteensaattamattomia länsimaisen yhteiskuntajärjestelmän kanssa. Eli hittoon täältä. Ihan sama millä keinoilla.

Toki on näitä sekä sunnilaisissa että shialaisissa suunnissa ihan samalla tavalla tänne ikuisesti sopeutumattomia näkemyksiä. Nämä pitäisi ottaa suurennuslasin alle, koko islam ei ole samaa kamelinkakkaa ihan läpikotaisin. Joidenkin, varsinkin maallistuneiden kanssa voi tulla ihan hyvin toimeenkin, hyvänä esimerkkinä aikoinaan tänne tulleet tataarit.
Mens malus in corpore sano
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1887
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 7:44 pm Mites nämä muslimit suhtautuikaan sikoihin? Käyvätkö suoraan päälle jos joku ulkoiluttaisi lemmikkipossua moskeijan kulmilla? Entäs jos possulla on pieni verta vuotava haava ja se pääsee karkuun? Pitääkö possun verellä saastuneet vaatteet yms polttaa?
Se nyt katos hiukan riippuu. Olisikohan se ollut Englanti, jossa muslimit vetivät herneet neniinsä, koska oli jonkin sortin lihanjalostamo liian lähellä. En nyt muista oliko etäisyys muslimiyhteisöön kilometri vai sata, mutta liian lähellä oli. Satoi näiden ruudinkeksijöiden mukaan jalostamolta peräisin olevia sikapartikkeleja niskaan, sateen mukana.

Toisaalta taas ei se niin tarkkaa ole. Hyvin sitä voi kaupasta ostaa palvelutiskiltä, vaikka ihan takuuvarmasti tiskin takana lentelee ziljoonia sikapartikkeleita. Ja Alla Pollon voi ostaa pizzeriassa, vaikka pizzan tekevä heppu on juuri sitä ennen valmistanut kinkkupizzan.

Itse asiassa olen jutellutkin tuosta parin tuntemani muslimin kanssa. Eli että miksi on toisaalta niin tarkkaa, mutta toisaalta taas ei. Oikein tyhjentävää vastausta en ole saanut.

Hommahan menee niin, että nuo riehaantuu mistä milloinkin, logiikka ja järki usein ikäänkuin loistaa poissaolollaan.
#FreePlato
Paikalla
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1637
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 19, 2023 10:34 pm Olisikohan se ollut Englanti, jossa muslimit vetivät herneet neniinsä, koska oli jonkin sortin lihanjalostamo liian lähellä. En nyt muista oliko etäisyys muslimiyhteisöön kilometri vai sata, mutta liian lähellä oli. Satoi näiden ruudinkeksijöiden mukaan jalostamolta peräisin olevia sikapartikkeleja niskaan, sateen mukana.
▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎
Hommahan menee niin, että nuo riehaantuu mistä milloinkin, logiikka ja järki usein ikäänkuin loistaa poissaolollaan.
Ja kun hommaa katsoo laajemman perspektiivin kautta, niin huomaa, että kysehän ei itse asiassa ole niinkään sioista. Ne ovat vain uskonnon käyttöväline, jolla osoitetaan kunkin paikka.

Kysymys on vallan hakemisesta, määräilynhalusta eli siitä, että me muslimit tässä olemme he, joilla on valta määrätä se, kuinka tässä meidän ympäristössä pitää muiden olla.

Samaan päämäärään pyritään myös sillä kaikella muullakin pikkuasioista riehumisella, joka näyttää spontaanilta ja "tulevan sydämestä", vaan onkin jo moskeijassa valmiiksi suunniteltu pelikuvio, kuin jenkkijalkapallossa.
ManHalen
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 11:19 am

Re: Helsinkiläisestä ”päivä­kodista” paljastui saudi­rahalla pyörivä moskeija

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

Tulee mieleen miten mahtaisi onnistua jossain muslimimaassa moinen vaatimusten esittäminen jos kysessä on kristinusko?
Tänne tulee hampaattomat vanhat ukkelit (usein luku- ja kirjoitustaidottomat) egolemaan ja panos tähän yhteiskuntaan on vaan saavana osapuolena.
Täällä kaikki suvaitsevaiset on pöksyt märkänä ja kuvitellaan että tästä tulee joku värikäs maustebasaari ja kaikki hyräilee vanhaa Cocis mainoslaulua: "I'd Like To Teach The World To Sing (In Perfect Harmony)".
Kaikki hiukankin realismilla kykenevät ihmiset näkee sen todellisuuden mikä häämöttää kulman takana ja mieleen tulee esim. Kabul.
Vastaa Viestiin