Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3263
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ifigeneia kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 2:23 pm Millä ihmeen suojatiellä kun lähin on 3 km päässä? :lol:

Tässä taisi nyt jäädä epäselväksi että kysymys oli perähikiästä eli maaseudusta. Plus katsoin tarkemmin mikä se alueen nopeusrajoitus on. Näemmä 30...
Taisi jäädä sinulta huomaatta "tai niin, ettei autoja tule". Senhän kuulee äänestä, jos joku kaahaa 30-alueella.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1297
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 6:00 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 2:23 pm Millä ihmeen suojatiellä kun lähin on 3 km päässä? :lol:

Tässä taisi nyt jäädä epäselväksi että kysymys oli perähikiästä eli maaseudusta. Plus katsoin tarkemmin mikä se alueen nopeusrajoitus on. Näemmä 30...
Taisi jäädä sinulta huomaatta "tai niin, ettei autoja tule". Senhän kuulee äänestä, jos joku kaahaa 30-alueella.
Täällä asuu paljon huonokuuloisia vanhuksia, joten heidät sitten saa ajaa tuosta noin vaan kumoon, jos sattuu huvittamaan kiihdyttää sataseen 30 alueella? Itse en vielä vanhus ole, mutta tuskinpa se torvea soittanut porukka sellaista ehti nähdä että minkä sortin ihminen se siinä oli jo lähtenyt ylittämään tietä. Että siinä vaiheessa kun heidät millään aistilla havainnoin, olin jo ehtinyt sen verran pitkälle että jompaankumpaan suuntaan oli juostava.

Minä en muista mitään kuulleeni. Maaseutu toisaalta ei ole mikään sellainen paratiisi että linnut ne vaan ilmassa leikkiä lyö. Sitä on kaikenlaista sirkkeliä, puunpätkimishässäkkää ja turhan usein lehtipuhallin (joka ilmeisesti jotain vanhaa paskaa mallia siitä mekkalasta päätellen mikä siitä lähtee), ettei sitä nyt välttämättä kuule että kilometrin päässä on startannut risteilyohjus.

Mitenkähän muuten, tuleekohan kellekään mieleen lapsille opettaa että se ei riitä että katsoo vasemmalle, oikealle ja taas vasemmalle (vai opetetaanko enää edes noin) että näkeekö että onko joku tulossa... Lapsethan ovat päässään jossain jukujukumaailmassa enimmän aikaa muutenkin, että ehkä pitää sitten alkaa levittämään sanaa että täällä ei kannata tietä ylittää ollenkaan jos on mitä tahansa ääntä yhtään missään mitenkään. Kun esim. se sirkkeli voi tosiaan peittää sen helvetin kaukana olevan auton. Joka sitten yhtäkkiä onkin helvetin lähellä.

Itseasiassa se metsä taisi peittää äänen, jonka takaa se suhari sitten suhautti. (pohdiskeluhymiö)

Oleellistahan tässä keississä tässä ketjussa toki oli se, että minkämoiset kuskit ovat murhahimoisia. Ei se että meidän pitäisi kaikkien olla yli-ihmisen aisteilla varustettuja.

Vaikeahan se on nyt enää vuosien päästä tilannetta rekonstruoida, mutta luulenpa tosiaan ettei autosta ole ollut aistittavissa yhtikäs mitään ennen kuin olen jo ollut puolivälissä tietä ylittämässä. Tämä on minulla se keskeinen pointti. Miten tässä voi vedota että pitäisi sitä ja pitäisi tätä, jos tilanne on se että siinä vaiheessa kun auton havaitsee, se on jo melkein päällä?
Klorikiini
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 3:15 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Klorikiini »

Veikkaan, että nämä paskanaamat kyyditään Pinsiön soramontulle ja survotaan rautakangella perseeseen henkihieveriin asti. Niin on pitäjässä ennenkin kusihousuille tehty...
Muovipussi päähän ja ruumis suohon :evil:
CGCCL
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Syys 14, 2022 3:05 pm

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja CGCCL »

Voi jumalauta mitä raukkoja idiootteja! Saunan taakse joutais tuommoset. Onneks itellä on amstaffi ja suojelee tarvittaessa. Ei edes houkuttele ulkonäöllään ketään epämääräistä lähelle. Jos törmään omalla kylällä mustalaisiin ni kauheesti tuijottaa mun koiraa ja oon ajatellu vaa et saapi tulla koittaa pöllii tms :D kyl mun koira tarvittaessa käy leuoilla kii jos jokin uhkaa mua jollain tavalla
AtteKumiorava
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: La Huhti 24, 2021 9:53 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja AtteKumiorava »

Rinolla jo vanhamese hyytyny keskelle murtomäentietä, et vissiin pari päivää ollu kopissa. Nää muuthan Epilä ja Lielahti .

Varmaankin siis ehdollista tulossa
VaroimukettA
Stonedar
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2023 9:45 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Klorikiini kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 12:14 am Veikkaan, että nämä paskanaamat kyyditään Pinsiön soramontulle ja survotaan rautakangella perseeseen henkihieveriin asti. Niin on pitäjässä ennenkin kusihousuille tehty...
Jotain näyttöä tästä toiminnasta, vaiko iänikuisia kuulopuheita?
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Stonedar kirjoitti: To Tammi 18, 2024 9:09 am
Klorikiini kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 12:14 am Veikkaan, että nämä paskanaamat kyyditään Pinsiön soramontulle ja survotaan rautakangella perseeseen henkihieveriin asti. Niin on pitäjässä ennenkin kusihousuille tehty...
Jotain näyttöä tästä toiminnasta, vaiko iänikuisia kuulopuheita?
Ei kuulopuheita vaan fantasioita. Totuus on että suomessa mustalaiset saa hakata, tappaa ja kusta ihmisten päälle mielinmäärin ilman, että kukaan tekee asialle mitään.

Ne on itse niitä ketkä ovat kiinnostuneita tunkemaan esineitä toisten persereikään. esim. Sotilas potki dildon kahvaa myöten peräsuoleen kun kidutti uhrin hengiltä ja Svart tunki onkivavan eläkeläisen anukseen. Myös mieltymys ihmiseritteisiin ollu tiedossa vessanpöntön nuolemisena vuosaaressa.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Näin se vain on
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:18 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Näin se vain on »

Mitä veikkaatte, millaisen tuomion saavat jos/kun tuomio tulee törkeästä pahoinpitelystä? Oma veikkaus on pari vuotta, ehkä muutama kuukausi päälle. Vähällä pääsevät.
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

^
Onko aiempia tuomioita vai saako neitsyt-alennuksen
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1760
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Koiran ulkoiluttaja hakattu henkihieveriin ja kustu päälle Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Eihän tuollaisesta nyt istumaan joudu. 1v 10kk ehdollista ja ehkä muutama kuuden euron päiväsakko päälle. Vielä jos pari vuotta tohtii olla sivullisia muiluttamatta tai ainakin jäämättä kiinni, saa seuraavasta vastaavasta uudelleen tuomion ensikertalaisena.
Vastaa Viestiin