Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja Tupla »

ASierra kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 9:09 pm Muslimien mielestä homous on syntiä, väärin ja sairaus ja sinut pudotetaan katolta sen takia.

Silti mutakyrpiä lappaa päivittäin kumiveneillä loisimaan Englantiin. Mutta eri asia?

Koraanin mukaan homon saa tappaa.
Miten tähän Päivin täysin viattomaan ja huomiohuoraamista välttelevään julkisuustemppuun asiasta, joka tapahtui, koska " - Britanniaan matkustava tarvitsee tätä nykyä matkalleen sähköisen matkustuslupakirjan eli ETA:n. Sen säännöissä sanotaan, että lupakirja on evättävä, jos hakija on tehnyt rikoksen, josta on ollut merkittävää harmia."
liittyvät synnit, muslimit, , mutakyrvät, katolta pudotukset ja Englannin kumiveneet ynnä sun Koraanin omaperäiset tulkinnat liittyvät :shock: ?
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

*Poistettu pohdintaa toisesta kirjoittajasta. Sellaisen paikka on Lautamiehet*tm
Kaikella on aikansa.
Perilla
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Perilla »

*pltmtxtvp*tm
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

*Poistettu Lautamies-chatilla kuitattu ylipitkä lainaus*tm
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Tupla kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 10:02 pm
Varmaan kannattaisi molempien lukea edes eka viesti.
Räsänen kertoo IS:lle, että matkustuslupa hyväksyttiin alun perin, mutta vain päiviä ennen varattuja lentoja Britanniasta ilmoitettiinkin, ettei maahan tuleminen onnistu. Hän oli matkaamassa Yhdysvalloista Suomeen Lontoon-välilaskun kautta.
Mietin että mahtaako edes koneenvaihtoa varten tuota ETA lupaa tarvita, ja tekoälyn mukaan ei!

No, you do not need a UK ETA for a typical airside connection at Heathrow when flying from the USA to an EU destination (or vice versa), as long as you stay in the secure international transit area and do not pass through UK border control/immigration.

homeofficemedia.blog.gov.uk
Mutta ehkä tuo reissu ei sitten mahtunut noihin raameihin?

Joka tapauksessa, maahan jossa ilkeistä twiiteistä joutuu putkaan, matut riehuu ilman mitään kontrollia, aivopesty poliisi pidättää valkoisia henkirikoksen ja päällekarkauksen uhreja EI EHKÄ KANNATA MATKUSTAA!
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

Marokon Kauhu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 11:14 pm EI EHKÄ KANNATA MATKUSTAA!
Sano se Päiville. Kova hinku sillä on päästä britteihin, kun pitäisi päästä taas kohta öyhöttämään ihmisvihaa johonkin tilaisuuteen sinne.
SatuSetä
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

Vittuako väliä on millään näillä argumenteilla?
Päivihän oli vain tulossa transit lennolla USA-Suomi, jossa oli välilento Heathrown (Lontoo, jotka ei ymmärrä) kautta.

Aiotteko sanoa, että sakkorikoksen tekijä joutuu aina reitittämään lentonsa eri maan lentokentiltä?
Kuinka monta vuotta? Mikä muu maa voisi tehdä reitityksen?

Mä olen Päivin kanssa suuresta osasta asioita eri mieltä, mutta olen varma siitä, että jos en tee tätä nyt, niin kukaan ei hieman myöhemmin ole eri mieltä, koska niillä ei ole oikeutta olla eri mieltä.

Miettikääpä hetki!
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:34 am Vittuako väliä on millään näillä argumenteilla?
Päivihän oli vain tulossa transit lennolla USA-Suomi, jossa oli välilento Heathrown (Lontoo, jotka ei ymmärrä) kautta.

Aiotteko sanoa, että sakkorikoksen tekijä joutuu aina reitittämään lentonsa eri maan lentokentiltä?

Mä olen Päivin kanssa suuresta osasta asioita eri mieltä, mutta olen varma siitä, että jos en tee tätä nyt, niin kukaan ei hieman myöhemmin ole eri mieltä, koska niillä ei ole oikeutta olla eri mieltä.

Miettikääpä hetki!
Päivi Räsänen on rikoksesta tuomittu. Pitäisikö niitä rikoksesta tuomittuja päästää maahan, vai ei? Britanniaan ei pääse.
SatuSetä
Jane Marple

Syanidi-Simo kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:45 am
SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:34 am Vittuako väliä on millään näillä argumenteilla?

Miettikääpä hetki!
Päivi Räsänen on rikoksesta tuomittu. Pitäisikö niitä rikoksesta tuomittuja päästää maahan, vai ei? Britanniaan ei pääse.
Eihän Päivi britteihin ollut menossakaan?
Oli vain transit-lento, jolloin olisi voinut hengailla lentokentällä.

Onko tämä sinun näkemyksesi?
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:57 am
Syanidi-Simo kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:45 am

Miettikääpä hetki!
Eihän Päivi britteihin ollut menossakaan?

Onko tämä sinun näkemyksesi?
Minkä maan maaperällä tämä hengailu olisi tapahtunut?

Sinne se on hinkuamassa öyhöttämään.
Räsäsen on tarkoitus matkustaa elokuussa Yhdistyneen kuningaskunnan alueelle Pohjois-Irlantiin. Hän kertoo, että on menossa konferenssiin puhumaan sanan- ja uskonnonvapaudesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7 ... 3e894e8660
SatuSetä
Jane Marple

Syanidi-Simo kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 2:24 am
Räsäsen on tarkoitus matkustaa elokuussa Yhdistyneen kuningaskunnan alueelle Pohjois-Irlantiin. Hän kertoo, että on menossa konferenssiin puhumaan sanan- ja uskonnonvapaudesta.
Olisi kivaa, jos kerrankin laudan tyyppi olisi rehellinen näissä.
Oliko matka siis sama?
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:57 am Eihän Päivi britteihin ollut menossakaan?
Jos vaihto tapahtuu samassa terminaalissa, niin silloin ei ETAa tarvita. Heathrowilla yleensä terminaalia joutuu vaihtamaan, niin silloin tuo ETA tarvitaan.
SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 2:41 am
Syanidi-Simo kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 2:24 am
Oliko matka siis sama?
Ei ole, eikä tuolla nyt evätyllä ETAlla edes voisi osallistua konferenssiin puhujana. Siihen vaadittavan viisumin saamiseen sakkotuomio ei vaikuta, ETA taas menee automaattisesti hylätyksi jos on yli 12 kk vankeustuomio tai alle 12 kk aikaisemmin annettu mikä tahansa tuomio.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
SatuSetä
Jane Marple

Rescuer kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:11 am
SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 12:57 am Eihän Päivi britteihin ollut menossakaan?
Jos vaihto tapahtuu samassa terminaalissa, niin silloin ei ETAa tarvita. Heathrowilla yleensä terminaalia joutuu vaihtamaan, niin silloin tuo ETA tarvitaan.
SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 2:41 am
Oliko matka siis sama?
Ei ole, eikä tuolla nyt evätyllä ETAlla edes voisi osallistua konferenssiin puhujana. Siihen vaadittavan viisumin saamiseen sakkotuomio ei vaikuta, ETA taas menee automaattisesti hylätyksi jos on yli 12 kk vankeustuomio tai alle 12 kk aikaisemmin annettu mikä tahansa tuomio.
Oletko lukenut sen uutisen?

Päivi oli transit lennolla Jenkeistä Suomeen Heathrown kautta. Aluksi ETA hyväksyttiin, mutta parin päivän päästä hylättiin ja hän kysyi asiaa tietävämmältä, joka totesi, että ei ehkä kannata yrittää.

Tämä on siis se asia, jota tässä ketjussa öyhötetään.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:14 am Oletko lukenut sen uutisen?

Päivi oli transit lennolla Jenkeistä Suomeen Heathrown kautta. Aluksi ETA hyväksyttiin, mutta parin päivän päästä hylättiin ja hän kysyi asiaa tietävämmältä, joka totesi, että ei ehkä kannata yrittää.

Olen lukenut.
Se ensimmäinen viesti hyväksynnästä tulee, kunhan on sellaisen maan kansalainen joka sen voi saada, järjestelmässä ei ole aikaisempaa maahantulokieltoa ja maksaa sen 20£.

Sen jälkeen menee käsittelyyn, jossa hylätään kaikki joilla ei ole edellytystä saada ETAa. Niihin kuuluu kaikki, joilla on alle 12kk sisällä tullut rikostuomio mistä tahansa rikoksesta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
SatuSetä
Jane Marple

Rescuer kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:48 am
SatuSetä kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:14 am Oletko lukenut sen uutisen?

Olen lukenut.
Se ensimmäinen viesti hyväksynnästä tulee, kunhan on sellaisen maan kansalainen joka sen voi saada, järjestelmässä ei ole aikaisempaa maahantulokieltoa ja maksaa sen 20£.

Sen jälkeen menee käsittelyyn, jossa hylätään kaikki joilla ei ole edellytystä saada ETAa. Niihin kuuluu kaikki, joilla on alle 12kk sisällä tullut rikostuomio mistä tahansa rikoksesta.
Eli automaattihylkäys ei siis koske tilanteita, joissa jo hakemusta tehdessä täpätään se tuomiotäppä? Miksi?

Vai koskeeko tämä vain sotarikoksia?
Vastaa Viestiin