Ruokaa seksin jalkeen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Retku
Poliisikoira Rex

Re: Ruokaa seksin jalkeen

Viesti Kirjoittaja Retku »

rapier kirjoitti:Festareilla, selkä koivua vasten silmät kiinni? :lol:
Toivottavasti kantapäät ei oo metriä kauempana koivusta :roll:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Retku kirjoitti:
Niin että ei esim. käy näin?
http://www.riemurasia.net/jylppy/27355/Obey_your_thirst
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Retku
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Retku »

Mike Manner kirjoitti:
Retku kirjoitti:
Niin että ei esim. käy näin?
http://www.riemurasia.net/jylppy/27355/Obey_your_thirst
Joka jannu ei muuten tohon pysty. :D :D Ei muutaku pilatesi kaupasta ja reenaamaa. Kesällä semmonen näytös, ettei joka festareilla vastaan tuu, ja julkisuus on taattu.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

No jopas rönsyilee.
Niin pitääkin.
Te naiset jotka tiedätte että olette te: Nukun vieressänne, aistien kainaloitanne.
Noku naiset vaan on ihania. 8)
Paskanen tukka
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Uppia. Nyt on chili taas niin in ja poppia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Antarktis
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

esmes- kirjoitti:no ois se paikkojen pesu miehelläkin paikallaan ennen suuhun tarjoomista.. suurinosa naisista varmaan pyyhkäisee pissillä käytyään paperilla, miehillä taas tapana ainoastaan ravistaa :?
Tähän on pakko kertoa oma kokemukseni tuosta miehisen elimen mausta... Nimittäin; Olen ihan henkilökohtaisesti tavannut kikkelin, joka maistuu ja haisee KUVOTTAVALTA vaikka sen kuinka koittaisi pestä. Itseasiassa, pesin sen kerran ihan omin käsin ja ei, se ei auttanut. Kerrassaan kamalaa. Ja onpa noita haisukikkeleitä tullut pari muutakin vastaan, tosi inhottavaa kun kiihkoissa saa alkkarit toisen päältä pois lehahtaa sellanen kananmuna-aromi ilmoille ja latistaa tunnelman :mrgreen: Ja mulla ei kyllä riitä sisu hoitaa juttua sillon edes käsin, oksettaa liikaa. Mainittakoon myös että nämä miehet on olleet ihan tavallisia nuoria miehiä, en etsi pk-seuraa veneiden alta tai Alkon nurkilta... :lol:
tapparanmiäs
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

antarktiksellä on käyny vaan huono flaksi kun on sattunu hirveitä luolamiehiä kohdille tuskin itsekkään ruusu oot :wink: kunnon panon jälkeen nukahdan aina laitan kaikki peliin :oops:
Antarktis
Remington Steele

tapparanmiäs kirjoitti:antarktiksellä on käyny vaan huono flaksi kun on sattunu hirveitä luolamiehiä kohdille tuskin itsekkään ruusu oot :wink:
Tais osua tapparanmiähelle arkaan kohtaan :mrgreen: Ripusta siihen Wunderbaum?
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Antarktis kirjoitti: Tähän on pakko kertoa oma kokemukseni tuosta miehisen elimen mausta... Nimittäin; Olen ihan henkilökohtaisesti tavannut kikkelin, joka maistuu ja haisee KUVOTTAVALTA vaikka sen kuinka koittaisi pestä. Itseasiassa, pesin sen kerran ihan omin käsin ja ei, se ei auttanut. Kerrassaan kamalaa. Ja onpa noita haisukikkeleitä tullut pari muutakin vastaan, tosi inhottavaa kun kiihkoissa saa alkkarit toisen päältä pois lehahtaa sellanen kananmuna-aromi ilmoille ja latistaa tunnelman :mrgreen: Ja mulla ei kyllä riitä sisu hoitaa juttua sillon edes käsin, oksettaa liikaa. Mainittakoon myös että nämä miehet on olleet ihan tavallisia nuoria miehiä, en etsi pk-seuraa veneiden alta tai Alkon nurkilta... :lol:
Hm, olisikohan kyseessä sitten joku tulehdus tai häiriintynyt hormonitoiminta, sillä kyllä kunnon jynssäyksellä nuo erityiset aromit ja odoorit tuottava smegma eli kotoisesti sissijuusto pitäisi irrota erinäisistä paikoista. Tai olisivatko omat aistimesi sitten erityisen herkkiä...?? :?

Miten tarina muuten jatkui? Muuttuiko ko. kohteen maku ja tuoksu jatkossa vai vaihdoitko ruokalajia...?? :)
tapparanmiäs
Nikke Knatterton

antarktis meillä ei tartte niin hirveesti poskitangoo harrastaa muutenkin vehkeet pelaa ja toimii katos emäntä sen näköinen :mrgreen: sä se vaan joudut puhdistelemaan poikien kalleuksia...ps laita vaikka sinappia ripaus mausteeksi ensi kerralla :mrgreen:
Antarktis
Remington Steele

En tiedä mistä johtui, enkä luonnollisesti alkanut kyselemäänkään... Jotain hormonaalista ehkä? Jokatapauksessa ei normaali "tuoksu", vaan jotain ihan muuta. Ja mulla on kroonisesti nenä tukossa ja sairauden takia hajuaisti lähes kadonnut, joten jos jopa mä haistan sen niin... :roll: No, vaivansa kullakin, ei sille vaan mitään voi... Tai ehkä se oli jotain ruokavalioperäistä? En tiedä koska me ei illallistettu romanttisesti yhdessä vaan käytiin suoraan asiaan :mrgreen:

Ja Tapparanmiäs; Ei kai sitä poskihoitoa sen takia anneta ettei se toimisi jo valmiiksi... Ei meillä ainakaan 8)
tapparanmiäs
Nikke Knatterton

meillä ei sellasta harrasteta useinkaan se on niin ykspuolista hyvän tekoo :wink: jos nuoruuttani muistelen niin ei ne tyttöjenkään vehkeet niin ruususelle maistunu tai tuoksunut :mrgreen: mutta en ole siitä mihinkään kirjotellu ei ole ollut tarvetta :mrgreen:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Syötyäni maustamatonta jogurthia ja mentyäni nukkumaan näen (Veikko Huovista lainaten) unta kauniista klitoriksesta joka laulaa ranskalaisen laulajattaren äänellä. 8)
Paskanen tukka
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Se on kyl et pylsimisen jälkee alkaa tekemään ruokaa mieli ja helvetisti maitoa :P
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

"tarjoan" seksiä yleensä suihkun jälkeen ja seksin jälkeen tupakkaa! :D
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
Vastaa Viestiin