Toivottavasti kantapäät ei oo metriä kauempana koivustarapier kirjoitti:Festareilla, selkä koivua vasten silmät kiinni?
Ruokaa seksin jalkeen
Re: Ruokaa seksin jalkeen
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Niin että ei esim. käy näin?Retku kirjoitti:Toivottavasti kantapäät ei oo metriä kauempana koivustarapier kirjoitti:Festareilla, selkä koivua vasten silmät kiinni?
http://www.riemurasia.net/jylppy/27355/Obey_your_thirst
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Joka jannu ei muuten tohon pysty.Mike Manner kirjoitti:Niin että ei esim. käy näin?Retku kirjoitti:Toivottavasti kantapäät ei oo metriä kauempana koivustarapier kirjoitti:Festareilla, selkä koivua vasten silmät kiinni?
http://www.riemurasia.net/jylppy/27355/Obey_your_thirst
No jopas rönsyilee.
Niin pitääkin.
Te naiset jotka tiedätte että olette te: Nukun vieressänne, aistien kainaloitanne.
Noku naiset vaan on ihania.
Niin pitääkin.
Te naiset jotka tiedätte että olette te: Nukun vieressänne, aistien kainaloitanne.
Noku naiset vaan on ihania.
Paskanen tukka
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Uppia. Nyt on chili taas niin in ja poppia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Antarktis
- Remington Steele
Tähän on pakko kertoa oma kokemukseni tuosta miehisen elimen mausta... Nimittäin; Olen ihan henkilökohtaisesti tavannut kikkelin, joka maistuu ja haisee KUVOTTAVALTA vaikka sen kuinka koittaisi pestä. Itseasiassa, pesin sen kerran ihan omin käsin ja ei, se ei auttanut. Kerrassaan kamalaa. Ja onpa noita haisukikkeleitä tullut pari muutakin vastaan, tosi inhottavaa kun kiihkoissa saa alkkarit toisen päältä pois lehahtaa sellanen kananmuna-aromi ilmoille ja latistaa tunnelmanesmes- kirjoitti:no ois se paikkojen pesu miehelläkin paikallaan ennen suuhun tarjoomista.. suurinosa naisista varmaan pyyhkäisee pissillä käytyään paperilla, miehillä taas tapana ainoastaan ravistaa
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
antarktiksellä on käyny vaan huono flaksi kun on sattunu hirveitä luolamiehiä kohdille tuskin itsekkään ruusu oot
kunnon panon jälkeen nukahdan aina laitan kaikki peliin 
-
Antarktis
- Remington Steele
Tais osua tapparanmiähelle arkaan kohtaantapparanmiäs kirjoitti:antarktiksellä on käyny vaan huono flaksi kun on sattunu hirveitä luolamiehiä kohdille tuskin itsekkään ruusu oot![]()
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, olisikohan kyseessä sitten joku tulehdus tai häiriintynyt hormonitoiminta, sillä kyllä kunnon jynssäyksellä nuo erityiset aromit ja odoorit tuottava smegma eli kotoisesti sissijuusto pitäisi irrota erinäisistä paikoista. Tai olisivatko omat aistimesi sitten erityisen herkkiä...??Antarktis kirjoitti: Tähän on pakko kertoa oma kokemukseni tuosta miehisen elimen mausta... Nimittäin; Olen ihan henkilökohtaisesti tavannut kikkelin, joka maistuu ja haisee KUVOTTAVALTA vaikka sen kuinka koittaisi pestä. Itseasiassa, pesin sen kerran ihan omin käsin ja ei, se ei auttanut. Kerrassaan kamalaa. Ja onpa noita haisukikkeleitä tullut pari muutakin vastaan, tosi inhottavaa kun kiihkoissa saa alkkarit toisen päältä pois lehahtaa sellanen kananmuna-aromi ilmoille ja latistaa tunnelmanJa mulla ei kyllä riitä sisu hoitaa juttua sillon edes käsin, oksettaa liikaa. Mainittakoon myös että nämä miehet on olleet ihan tavallisia nuoria miehiä, en etsi pk-seuraa veneiden alta tai Alkon nurkilta...
![]()
Miten tarina muuten jatkui? Muuttuiko ko. kohteen maku ja tuoksu jatkossa vai vaihdoitko ruokalajia...??
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
antarktis meillä ei tartte niin hirveesti poskitangoo harrastaa muutenkin vehkeet pelaa ja toimii katos emäntä sen näköinen
sä se vaan joudut puhdistelemaan poikien kalleuksia...ps laita vaikka sinappia ripaus mausteeksi ensi kerralla 
-
Antarktis
- Remington Steele
En tiedä mistä johtui, enkä luonnollisesti alkanut kyselemäänkään... Jotain hormonaalista ehkä? Jokatapauksessa ei normaali "tuoksu", vaan jotain ihan muuta. Ja mulla on kroonisesti nenä tukossa ja sairauden takia hajuaisti lähes kadonnut, joten jos jopa mä haistan sen niin...
No, vaivansa kullakin, ei sille vaan mitään voi... Tai ehkä se oli jotain ruokavalioperäistä? En tiedä koska me ei illallistettu romanttisesti yhdessä vaan käytiin suoraan asiaan
Ja Tapparanmiäs; Ei kai sitä poskihoitoa sen takia anneta ettei se toimisi jo valmiiksi... Ei meillä ainakaan
Ja Tapparanmiäs; Ei kai sitä poskihoitoa sen takia anneta ettei se toimisi jo valmiiksi... Ei meillä ainakaan
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
meillä ei sellasta harrasteta useinkaan se on niin ykspuolista hyvän tekoo
jos nuoruuttani muistelen niin ei ne tyttöjenkään vehkeet niin ruususelle maistunu tai tuoksunut
mutta en ole siitä mihinkään kirjotellu ei ole ollut tarvetta 
Syötyäni maustamatonta jogurthia ja mentyäni nukkumaan näen (Veikko Huovista lainaten) unta kauniista klitoriksesta joka laulaa ranskalaisen laulajattaren äänellä. 
Paskanen tukka
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Se on kyl et pylsimisen jälkee alkaa tekemään ruokaa mieli ja helvetisti maitoa 
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
"tarjoan" seksiä yleensä suihkun jälkeen ja seksin jälkeen tupakkaa! 
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."