Marsalkka kirjoitti:Eikö sinunkaan mielestäsi Anneli ole tuollaista lausunut? Minä en ainakaan lehdissä nimittäin ole tuollaista lausumaa nähnyt.
En tosiaan minäkään ole tuollaista kommenttia nähnyt lehdissä. Täällähän se kuitenkin tuntuu muuttuvan todeksi viimeistään sitten, kun se on oikein
alleviivattu.
Kivoja nämä kyssärit! Ehkäpä minäkin polkaisen tässä spontaanisti pienen gallupin pystyyn? Mikä alla olevista on mielestänne lähinnä totuutta:
1) Anneli Auer on syyllinen, koska hän ei kertaakaan kuulustelujen ja oikeudenkäynnin aikana ole sanonut "Olen syytön". Tämä tiedetään siitä, että kaikki Auerin sanomiset on tarkkaan ja yksityiskohtaisesti dokumentoitu ja julki tuotu.
2) Anneli Auer on syyllinen, koska hän luulee, että oikeudenkäynnissä ollaan kiinnostuneita tosiasioista, jotka voidaan sellaisiksi todistaa. Niitä hän sitten harhaisesti yritti tuoda esille. Oikeasti oikeudessa kuuluu itkeä ja hokea autistisesti "Olen syytön, olen syytön, olen syytön, olen syytön..."
3) Anneli Auer on syyllinen, koska ketään muutakaan ei ole saatu murhasta kiinni. Pakko sen häkin on jollekin heilahtaa.
4) Anneli Auer on syyllinen, koska hän on tunnustanut murhan. Tosin senkin hän teki ihan väärin, mutta tässä tapauksessa ei nyt takerruta lillukanvarsiin.
5) Anneli Auer nyt vaan on syyllinen ja PISTE.