Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Sajaki kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Haluaisin kehua VoDKaa. Aiemmin nimimerkki ei herättänyt itsessäni tunteita sitten suuntaan eikä toiseen, mutta uppouduin tunneiksi Kolumbian koulusurmaa koskevaan ketjuun ja nyt olen todella vakuuttunut nimimerkistä. Kiitos! :)
Olenko missannut jotain olennaista vai tarkoititko Columbinea?
Siis joo, Columbinen tapausta. Sori..mun moka. :oops: :oops: :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Arlene kirjoitti:Haluan kehua Kyöpeliä. Teit miehen työn bannatessasi viikoksi nikki härän pilipaliviesteineen. :D
No jaa, miehiä on moneen lähtöön ja niin on ilmeisesti miehen töitäkin... 8)

En tiedä, mihin pilipaliin tuossa viitataan, mutta täytyy kyllä todeta, että Härkä on tuonut tälle foorumille kyllä aika paljon muutakin kuin vain pilipalia, mitä ei välttämättä ihan kaikista muista nimimerkeistä pysty sanomaan... :wink:

Härällä on ehkä hiukan eläväisempi ilmaisurekisteri ja monipuolisempi huumorintaju kuin monella muulla täällä kirjoittavalla, mutta mikäli se kovasti ärsyttää, niin kannattaa ehkä ensin vilkaista vähän peiliin ja miettiä, että missähän päässä se ongelma piileekään... :mrgreen:
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että joku voi olla iloinen/onnellinen tms. siitä, että joku palstalainen bannataan. Minä vaan en tajua sitä!
Tällä kertaa kyse on Härästä, oukei, saatan olla sinnepäin kallellaan, mutta myös yleensä ajatellen. Miten joku voi saada kiksit siitä, että joku toinen ei enää kirjoita viikkoon/kahteen tai koskaan? Eihän niitä viestejä ole pakko lukea, jos ei tykkää jostain.
Yleensä olen surullinen siitä, että "voihan perhana, tuotakaan ei sitten näy viikkoon taas! Voihan pumppernikkeli!" - ja samalla mietin, miksi tämä kirjoittaja on saanut bannit ja onko se aiheellista?
Mutta no - meitä on niin moneksi.
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja härkä »

Sain bannit siksi , että reilusti kerroin Kotkassa ollessani paskahädästäni !!!
Kävin paskalla ja thats shit :shock: :D

Tuokaa minulle Arlene Kastanjetin pää :twisted:

PS
Piti muokata viestiä , mutta juuri kun olin alkanut muokkauksen , katkesi nettiyhteys :shock:
En sitten tätä muokkaakaan. Suollan sen mitä aiemminkin.
Totuuden :D
Lukepaaka muuten , mitä kaikkea nautaeläinten sisälmyksistä saakaan ?
http://www.youtube.com/watch?v=iolrxk7XQWk

En muista , mitä tuossa oli , mutta joo.
Se olikin siihen Ulvila ketjuun tarkoitettu. Kun Tara kysyi Annelin ystävistä.
Tai ei kysynyt , vaan kertoi , koska todennäköisesti asiasta tietää.

Kysymus kuuluu :
Ketkä olivat lopulta Annelin ystäviä ??????

Ja Kyöpeli , tämä kaikki oli juoni , etteivät Porin haukat sitä heti huomaa.
Olen ovela kuin the fox :D :shock:
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

INES 7: Sinulla on mahtava avatar aina :D .
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Ailar kirjoitti: Eihän niitä viestejä ole pakko lukea, jos ei tykkää jostain.
En ole härän pilipaliviestejä lukenutkaan, ja kaiken perusteella en ole mitään menettänytkään.
Sain bannit siksi , että reilusti kerroin Kotkassa ollessani paskahädästäni !!!
Kävin paskalla ja thats shit

Mutta Kyöpelin viesti sai nauramaan. Monet muutkin Kyöpelin viestit ovat saaneet nauramaan.
Ja vielä pitää kehua Katajaa. Olet hyvä.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Unohdimpa muuten kiittää kehuista ja samalla kehua nimimerkki Ailaria, mielellään lukisin enemmänkin asiallisia kirjoituksiasi, jos vaan ehdit tänne enemmän kirjoitella?
MTee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Marras 04, 2009 12:17 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja MTee »

Voihan Vittu, mikä ketju :roll:
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

matlockb kirjoitti:Unohdimpa muuten kiittää kehuista ja samalla kehua nimimerkki Ailaria, mielellään lukisin enemmänkin asiallisia kirjoituksiasi, jos vaan ehdit tänne enemmän kirjoitella?
Voi kiitos! Pitää todellakin petrata taas. Viimeaikoina on lipsunut vähän linjasta. :mrgreen:
Itseasiassa löysin erään mukavan jutun, jota olen etsiskellytkin vuosien varrella. Jospa saisin sen kirjoitettua.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

MTee kirjoitti:Voihan Vittu, mikä ketju :roll:
No tolla nyt ei paljoo kehuja kalastella! :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Haluaisin kehua MTee:tä nasevista kommenteista. :mrgreen:
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mielestäni Mäsä-Masa ansaitsee tulla kehutuksi, mm. käytyään Liinaharjan löytöpaikalla ja kadonneen Hilkka Laitisen katoamispaikalla Nastolassa ja luonnollisesti siitä kehut ennen kaikkea että on kuvannut paikat ja laittanut kuvat tänne.
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Haluan antaa kiitoksen kaikille, jotka osaa kirjottaa niin että sitä jaksaa lukea. Ärsyttää lukea viestiä missä ei oo yhtäkään välimerkkiä saati isoa kirjainta. Arvostan myös suuresti kappalejakoa, että koko juttu ei oo pelkkä yks köntti. Ekana tulee mieleen VoDKa (ehkä koska muiden nikit ei oo jääny mieleen), mutta musta on aika hassu idea ruveta nuolemaan kenenkään virtuaalipyllyä erityisesti... Ollaan kaikki anonyymeja, ei ne kehut tai vihat oikeen kosketa henkilökohtasella tasolla; Eli ei niillä kauheasti ole merkitystä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Kumoan tuota sen verran, että saatuasi 2 epämääräistä vihaketjua ja luettuasi sinusta olevaa ruotimista Lautamiehet-osiosta usemman sivun verran arvostat oikeasti vilpittömiä kehuja. Vaikka ne olisivatkin ihan pieniä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Nooruska kirjoitti:^ Kumoan tuota sen verran, että saatuasi 2 epämääräistä vihaketjua ja luettuasi sinusta olevaa ruotimista Lautamiehet-osiosta usemman sivun verran arvostat oikeasti vilpittömiä kehuja. Vaikka ne olisivatkin ihan pieniä.
Toki saa olla ilonen kehuista :) Mä vaan en itte osais olla täällä, koska kukaan ei oikeasti tunne mua, oon vaan kasvoton nettikeskustelija.
Vastaa Viestiin