Sivu 52/52

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:47 pm
Kirjoittaja Rescuer
Antoi taas parastaan yhdessä ketjussa:
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:20 pm *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:30 pm *pltmtxtvp*tm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 5:18 am
Kirjoittaja Salmari
Jahas. Syanidi-simo toistelee samoja maneereita! Ylläpito jumalauta, 10.s nikki.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 7:45 am
Kirjoittaja Perilla
Salmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 5:18 am Jahas. Syanidi-simo toistelee samoja maneereita! Ylläpito jumalauta, 10.s nikki.
no vittu älä.

Uusi nikki ja 7 viestiä, näitä 6.ssa kerrotaan että suomalaisista naisista 56 % kokenut väkivaltaa :roll: :roll:
.
.
.
14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely

15. Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"

16. on kiimakiintynyt valetutkimukseen, jonka mukaan 57% suomalaisista naisista on kokenut väkivaltaa. Kyseisestä tutkimuksesta on oma ketju faktoineen ja väite on todettu usean asiantuntijan mukaankin ns. valeuutiseksi, tukimus on tehty nettikyselynä väkivaltaa kokeneille. Sili jakaa tätä valetietoa kymmeniä kertoja päivässä

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 12:35 pm
Kirjoittaja Salmari
Noh-juuh haiskahtaa pahasti kyrvänvirkkaajalle. Vinkkinä ylläpidolle.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 12:58 pm
Kirjoittaja Salmari
Tuulenvire – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-23 19:04:03

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 1:26 pm
Kirjoittaja vastarannansääski
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:11 pm
vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am

Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Normaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.
Katos vaan. Arvaus osui oikeaan. Kuukauden bänni.

Älä masennu, ota seuraava nikki käyttöön ja jatka ketjujen paskomista.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 3:43 pm
Kirjoittaja Salmari
vastarannansääski kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:26 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:11 pm
vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am

Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Normaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.
Katos vaan. Arvaus osui oikeaan. Kuukauden bänni.

Älä masennu, ota seuraava nikki käyttöön ja jatka ketjujen paskomista.
Ai saatan, niin vitun noloa

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 4:40 pm
Kirjoittaja ASierra
Salmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:35 pm Noh-juuh haiskahtaa pahasti kyrvänvirkkaajalle. Vinkkinä ylläpidolle.
Näköjään poistettu eli oli impotenttirutsari

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pm
Kirjoittaja WalkingDisaster
ASierra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 4:40 pm
Salmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:35 pm Noh-juuh haiskahtaa pahasti kyrvänvirkkaajalle. Vinkkinä ylläpidolle.
Näköjään poistettu eli oli impotenttirutsari
Minusta se ei ole poistettu. Voin toki olla väärässäkin, toivottavasti. Joku toinenkin uusi näyttää olevan, mutten aiemmin selatessa huomannut painaa tarkemmin mieleen.
Mutta säälittävintä on se, että tämä mieleltään huolestuttavan sairas persoona on nyt alkanut tykittämään, että jotkut muut vakiokirjoittajat ovat multinikki. Varmaan tämän jälkeen minäkin yksi heistä :wink:
Monet ovat jo nähtävästi näin tehneetkin, mutta suosittelen suuresti, ettei kukaan enää kommentoisi hänen viesteihinsä. Näyttäisi jo siltä, että mitä enemmän saa puhua yksin, sitä säälittävimmiksi kommenttinsa käyvät. Tai no, en enää edes säälistä puhuisi... Järkevämmät teistä tajuavat, mitä tarkoitan.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:06 am
Kirjoittaja Perilla
WalkingDisaster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pm
ASierra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 4:40 pm
Salmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:35 pm Noh-juuh haiskahtaa pahasti kyrvänvirkkaajalle. Vinkkinä ylläpidolle.
Näköjään poistettu eli oli impotenttirutsari
Minusta se ei ole poistettu. Voin toki olla väärässäkin, toivottavasti. Joku toinenkin uusi näyttää olevan, mutten aiemmin selatessa huomannut painaa tarkemmin mieleen.
Mutta säälittävintä on se, että tämä mieleltään huolestuttavan sairas persoona on nyt alkanut tykittämään, että jotkut muut vakiokirjoittajat ovat multinikki. Varmaan tämän jälkeen minäkin yksi heistä :wink:
Monet ovat jo nähtävästi näin tehneetkin, mutta suosittelen suuresti, ettei kukaan enää kommentoisi hänen viesteihinsä. Näyttäisi jo siltä, että mitä enemmän saa puhua yksin, sitä säälittävimmiksi kommenttinsa käyvät. Tai no, en enää edes säälistä puhuisi... Järkevämmät teistä tajuavat, mitä tarkoitan.
Syanidi-simo on ihan selvä, joka ikisessä viestissä hokee samaa. Paljastaa putsarin maneerit välittämästi:


1. Setämies sitä, setämies tätä, setämies pelkää neekeriä, setämies ottaa pataan neekeriltä, pelkääkö setämies tai *joku muu* neekeriä/ ulkomaalaista.

2. Oli asia mikä hyvänsä suomalaisista jankkaminen: kyllähän suomalaisetkin, suomalaiset eniten, sompanssit ovat suomalaisia, suomalaiset raiskaavat eniten, somali/ muu matu on suomessa syntynyt suomalainen, kaikki suomalaiset neekerin jälkeläisiä jne Suomalainen mies kadehtii ulkomaalaisia

3. Ylläolevaan liittyen keksittyjä lukuja: vangeista 89% suomalaisia, raiskauksista suomalaisten tekemiä 99%, suomalaiset raiskaavat eniten, varsinki tämä trendaa: suomalainen mies on euroopan vaarallisin.

4. Vähintään kolmannessa viestissä: pitäisikö sinun pysyä kotona, jos ulkomaalaiset niin pelottaa, värähtääkö viisari matuista. Pysy kotona jos niin pelottaa, pelottaako erilaisuus

5. Asiaan kuulumatonta jankkausta persuista, kokoomuksesta, sinisistä ja Odineista jne Erityisesti Rydman mene tunteisiin kun jokaiseen ot viestiin vetää Rydmanin oli asia mikä tahansa. Toinen kiinnostuksen kohde on Tynkkynen ja varsinkin hänen homoseksuaalisuus

6. Muistuttaa aina, että persut kutsuivat 20.000 laitonta siirtolaista Suomeen vuonna 1995.

7. Itse keksitty "arvokartta" jossa Ps on vihervasemmistoa. Tämän ja muutamien muiden valetutkimusten tuputus alkaa kun vaalit lähestyvät.

8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminen.

9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)

9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"

10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa


11. Kertoo mielellään, miten "Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa. Enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät käy töissä"

12. Autistin hokeminen joka paikassa, uusin on vitu autisti

13.Kertoo mielellään käyneensä Kiipula-opiston ja jostain syystä olettaa että kaikki muutkin ovat käyneet sen.

14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa

15 Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"

16. on kiimakiintynyt valetutkimukseen, jonka mukaan 57% suomalaisista naisista on kokenut väkivaltaa. Kyseisestä tutkimuksesta on oma ketju faktoineen ja väite on todettu usean asiantuntijan mukaankin ns. valeuutiseksi, tukimus on tehty nettikyselynä väkivaltaa kokeneille. Sili jakaa tätä valetietoa kymmeniä kertoja päivässä

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:56 am
Kirjoittaja Salmari
WalkingDisaster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pm .
Mutta säälittävintä on se, että tämä mieleltään huolestuttavan sairas persoona on nyt alkanut tykittämään, että jotkut muut vakiokirjoittajat ovat multinikki. Varmaan tämän jälkeen minäkin yksi heistä :wink:
Monet ovat jo nähtävästi näin tehneetkin, mutta suosittelen suuresti, ettei kukaan enää kommentoisi hänen viesteihinsä. Näyttäisi jo siltä, että mitä enemmän saa puhua yksin, sitä säälittävimmiksi kommenttinsa käyvät. Tai no, en enää edes säälistä puhuisi... Järkevämmät teistä tajuavat, mitä tarkoitan.
Sehän väittää kaikkia tähän ketjuun kirjoittajia ja/tai hänet jauhottaneita samaksi nikiksi.

Olenkin ihmetellyt, että sinua ei vielä ole laskettu mukaan.
Et ole vissiin vielä tarpeeksi pahasti käräyttänyt sitä valehtelusta :roll:

Eniten sitä vituttaa kun se heittää jonkun valheellisen tiedon ja kun joku tuo faktan joka tyrmää yksiselitteisesti valheen. Silloin alkaa autisti, hiiva, natsi, älvästi yms huutelu (=tiedät onnistuneesi) :lol: :lol: