Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:47 pm
Antoi taas parastaan yhdessä ketjussa:
Suomen johtava rikosaiheinen portaali
https://www.murha.info/rikosfoorumi/
no vittu älä.Salmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 5:18 am Jahas. Syanidi-simo toistelee samoja maneereita! Ylläpito jumalauta, 10.s nikki.
Katos vaan. Arvaus osui oikeaan. Kuukauden bänni.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:11 pmNormaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 amOot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Ai saatan, niin vitun noloavastarannansääski kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:26 pmKatos vaan. Arvaus osui oikeaan. Kuukauden bänni.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:11 pmNormaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Älä masennu, ota seuraava nikki käyttöön ja jatka ketjujen paskomista.
Näköjään poistettu eli oli impotenttirutsariSalmari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:35 pm Noh-juuh haiskahtaa pahasti kyrvänvirkkaajalle. Vinkkinä ylläpidolle.
Minusta se ei ole poistettu. Voin toki olla väärässäkin, toivottavasti. Joku toinenkin uusi näyttää olevan, mutten aiemmin selatessa huomannut painaa tarkemmin mieleen.
Syanidi-simo on ihan selvä, joka ikisessä viestissä hokee samaa. Paljastaa putsarin maneerit välittämästi:WalkingDisaster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pmMinusta se ei ole poistettu. Voin toki olla väärässäkin, toivottavasti. Joku toinenkin uusi näyttää olevan, mutten aiemmin selatessa huomannut painaa tarkemmin mieleen.
Mutta säälittävintä on se, että tämä mieleltään huolestuttavan sairas persoona on nyt alkanut tykittämään, että jotkut muut vakiokirjoittajat ovat multinikki. Varmaan tämän jälkeen minäkin yksi heistä![]()
Monet ovat jo nähtävästi näin tehneetkin, mutta suosittelen suuresti, ettei kukaan enää kommentoisi hänen viesteihinsä. Näyttäisi jo siltä, että mitä enemmän saa puhua yksin, sitä säälittävimmiksi kommenttinsa käyvät. Tai no, en enää edes säälistä puhuisi... Järkevämmät teistä tajuavat, mitä tarkoitan.
Sehän väittää kaikkia tähän ketjuun kirjoittajia ja/tai hänet jauhottaneita samaksi nikiksi.WalkingDisaster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pm .
Mutta säälittävintä on se, että tämä mieleltään huolestuttavan sairas persoona on nyt alkanut tykittämään, että jotkut muut vakiokirjoittajat ovat multinikki. Varmaan tämän jälkeen minäkin yksi heistä![]()
Monet ovat jo nähtävästi näin tehneetkin, mutta suosittelen suuresti, ettei kukaan enää kommentoisi hänen viesteihinsä. Näyttäisi jo siltä, että mitä enemmän saa puhua yksin, sitä säälittävimmiksi kommenttinsa käyvät. Tai no, en enää edes säälistä puhuisi... Järkevämmät teistä tajuavat, mitä tarkoitan.