Sivu 7/7

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 4:05 pm
Kirjoittaja Orge Gerwell
^
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

- Kohdesairaalan valintaan vaikuttaa aina muutkin asiat kuin etäisyys.

- Ambulanssit ajavat useinkin hiljaa, mikäli kuljetettavalla on pahat vammat.

- Leikkaukseen ei läheskään aina voida rynnätä tukka putkella.

- Miksei tarkistanut turvavyötä? Voi vittu. :D

- Miten niin ei Fiatia mainittu?

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 7:10 pm
Kirjoittaja El Mencho
Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 4:05 pm Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kuten vaihtuvat rekisterikilvet.


Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 7:59 pm
Kirjoittaja Orge Gerwell
Niin mites foliopopulaatio tämän tapauksen näkee? En ole pahemmin koskaan seurannut vaihtoehtoisia teorioita.

Eli oliko kyseessä murha? Ja jos, niin kuka oli tekijä? Vai onko koko keissi täyttä bluffia ja Diana yhä elossa?

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 8:33 pm
Kirjoittaja El Mencho
En ole ennen lukenut tästä mitään mutta kuningatar taisi lipsauttaa totuuden.
The Queen’s first comment after learning about Princess Diana’s death
The Queen was “bewildered” and the first comment she made after hearing of Diana’s loss was eerily sinister. “The Queen was bewildered and caught up by the mood of suspicion as to what had caused the accident. Her first comment, upon being told of Diana’s death, was to say: ‘Someone must have greased the brakes,’” Seward wrote.
https://www.cheatsheet.com/news/the-que ... eath.html/

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 4:33 am
Kirjoittaja acp
Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 7:59 pm Niin mites foliopopulaatio tämän tapauksen näkee? En ole pahemmin koskaan seurannut vaihtoehtoisia teorioita.

Eli oliko kyseessä murha? Ja jos, niin kuka oli tekijä? Vai onko koko keissi täyttä bluffia ja Diana yhä elossa?
Elossa. Diana tiesi että hänen aikansa oli tulossa kohti loppua, joten hän "poistatti" itsensä.

JFK Jr. teki samoin, hänet olisi myös "Clinttoned".

Pian saman tekee Trump. Veikkaan että se tulee tapahtumaan hänen uudella Air Force Onella?

Kuva
Vertaa värejä JFK Jr koneeseen:
https://people.com/thmb/v13NCqGOBQVgetT ... 1766a2.jpg
https://people.com/thmb/XHPPQ1vii38LfpE ... b55118.jpg

Keitä ovat nämä kaksi selin olevaa tutkijaa :lol:
https://allthatsinteresting.com/wordpre ... atured.jpg

Olen vertaillut nykyisiä tapahtumia pelikirjasta eli raamatusta. Nämä ovat toteutuneet:
-Elam
-Edom
-https://en.wikipedia.org/wiki/The_Beast_(Revelation), karhu (Venäjä), leijona (USA/Babylonia) (Trump/Nebukadnessar 2)

Trump on usein kuvannut truthissa itseään leijonan kanssa.
Kuva

Kysykää tekoälyltä/googlelta Nebukadnessar 2:n ikää. Ja paljonko Trump täytti viikko sitten.

https://www.youtube.com/watch?v=uZrN29vvnUM
https://biblehub.com/jeremiah/50-43.htm
The king of Babylon has heard reports about them, and his hands hang limp
Kesäkuu on pride- eli demonikuukausi. Pridemonth.
https://www.biblegateway.com/passage/?s ... ersion=KJV
pride before the fall/destruction
Trump tekee neitsyt lentonsa uudella koneellaan 3.7 Mount Rushmoreen.
President Donald Trump is considering taking the inaugural flight of the new Air Force One jet, gifted to him from Qatar, when he travels to Mount Rushmore in South Dakota
https://www.nbcnews.com/politics/donald ... rcna349875

Eli lähellä ollaan???

Ps. Tiedättekö kuka myös on Dianan poika?
Kuva
Kuva

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 6:24 pm
Kirjoittaja rikkalapio
Mun mielestäni homma ei edennyt ihan niin kuin annettiin ymmärtää. Ainakin paljon epäselvää jätettiin ilmaan roikkumaan. Motivaatiota rouvan murhaamiseen oli myöskin.

Britanniassahan tosin kyllä kaiken maailman pedaritkin pääsevät tuomioitta koska on suhteita kruunun perillisiin.

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 9:15 pm
Kirjoittaja Lumileobardix
Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 4:05 pm ^
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

- Kohdesairaalan valintaan vaikuttaa aina muutkin asiat kuin etäisyys.

- Ambulanssit ajavat useinkin hiljaa, mikäli kuljetettavalla on pahat vammat.

- Leikkaukseen ei läheskään aina voida rynnätä tukka putkella.

- Miksei tarkistanut turvavyötä? Voi vittu. :D

- Miten niin ei Fiatia mainittu?
[/quote

Ambulanssit ajaa kyllä aina mahdollisimman nopeesti kun on auto-onnettomuus. - Ei rynnätä tukka putkella mutta Dianaa alettiin hoitaa vasta yli tunnin kuluttua, oliko siis hoito virhe? Dianahan käveli ambulanssiin. - Myös monet taksikuskit P-K seudulla katsoo nykyään että matkustajilla on turvavyöt, kyllä se kuului Rees Jonesin tehtäviin. - Fiat ehkä mainittiin mutta ensi alkuun syynä oli vain betonipylväs.

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 9:55 pm
Kirjoittaja Private dick
Kyllä se auton kuski on se joka Dianan murhasi ajamalla kännissä ja ylinopeutta.