On noilla lapsilla ollut järkyttävä kohtalo.
Täällä ilmeiseti Junnin poika kirjoittaa:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/r ... edia=44612
Junnin poika, 31.10.2012 klo 11:05
Itse Ismo Junnin jälkeläisenä kyseenalaistan näiden rikosten riepottelemisen tasaisin väliajoin julkisuudessa.
Toivon kaikkien, jotka saavat henkisiä orgasmeja ko. asioiden riepottelulla muistavan, meilläkin on jälkeläisiä jotka joutuvat kohtaamaan yli 30 vuotta vanhoja asioita. Asioita, joiden uhreina me olemme joutuneet elämään koko elämämme. Heidän ei kuulu kantaa vastuuta asioista, eikä meidän.
En ymmärrä, mitä tyydytystä te saatte? Onko elämänne niin tylsää, ettei positiivisista asioista saa kiksejä?
Voitte oikeasti katsoa peiliin ja miettiä, kuka oikeasti on se pahin? Tekijä vai asioita muuntelevat, mututuntumalla jaarittelevat nettiurpot sekä toimittajien toisen käden tiedot, jotka muuntuvat matkalla fiktiosta faktaksi?!
Toki isäni teki tuomionsa saaneet rikokset, mutta kaikki julkisuudessa olevat asiat eivät ole totta. Itse en koe tarpeelliseksi oikaista asioita. En ainakaan tässä vaiheessa.
Jokainen teistä voi vilkaista peiliin, ja miettiä sitä, miltä teistä tuntuisi, jos olisitte ko. tapahtumissa mukana syyttömänä ja joutuisitte vatvomaan näitä asioita. Asianomainen on kuollut, hän viis veisaa mistään. Me välitämme. Me olimme lapsina elämän bussin matkustajina. Me emme voineet valita määränpäätä. Nyt me olemme oman elämämme kuljettajia. Antakaa jo asioiden olla. Eivät ne miksikään muutu.
Veljeni päätti päivänsä TV 2 Raija Pellin julkaistua asiasta ohjelman Poliisi-TV:ssä. Juuri hän, joka toi poliisien tietoon koko asian ja mahdollisti näin rikosten selviämisen. Olen keskustellut asiasta myös Tuomisen kanssa veljeni kuoleman jälkeen.
Pidänkin Yleä osasyyllisenä veljeni kuolemaan.
Toimittajille ei seuraukset ole tärkeitä, tärkeintä on saada sulka hattuunsa.