Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Ross Sullivan
James Bond (George Lazenby)

Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Näin viime yönä unta, että ostin auto Y, mutta sen auton Y sijaan minulle toimitettiinkin toinen auto X, joka herätti unessani suurta hämmennystä.
Sinänsä aika hauska uni, että en ole varsinaisetsi suunnitellut ostavani Y:tä (harkinnut joskus kyllä), vaikka pidän sitä hyvänä autona varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.

X:ää sen sijaan pidän kaikkien aikojen parhaana autona tarkassa vertailuluokassaan, mutta en ole sitä aikonut koskaan (tietoisesti hankkia). Siksi erittäin hämmentävä uni, johon minulla on tulkintakin valmiina, mutta en paljasta sitä vielä (riippuu auton merkin "valmistusmaahan"). Tarkasti X on GTI-auto, mutta ei saksalainen eikä japanilainen. X on merkkinä sellainen, että ei voi sanoa, että se on Suomessa yleinen, mutta ei todellakaan ole harvinainenkaan. Mutta X (GTI) on Suomessa harvinainen.

Mikä tämä X on? Siis merkki ja tarkasti mikä malli.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.

- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.

- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
negraham
Sabrina Duncan

Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?

Viesti Kirjoittaja negraham »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm Näin viime yönä unta, että ostin auto Y, mutta sen auton Y sijaan minulle toimitettiinkin toinen auto X, joka herätti unessani suurta hämmennystä.
Sinänsä aika hauska uni, että en ole varsinaisetsi suunnitellut ostavani Y:tä (harkinnut joskus kyllä), vaikka pidän sitä hyvänä autona varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.

X:ää sen sijaan pidän kaikkien aikojen parhaana autona tarkassa vertailuluokassaan, mutta en ole sitä aikonut koskaan (tietoisesti hankkia). Siksi erittäin hämmentävä uni, johon minulla on tulkintakin valmiina, mutta en paljasta sitä vielä (riippuu auton merkin "valmistusmaahan"). Tarkasti X on GTI-auto, mutta ei saksalainen eikä japanilainen. X on merkkinä sellainen, että ei voi sanoa, että se on Suomessa yleinen, mutta ei todellakaan ole harvinainenkaan. Mutta X (GTI) on Suomessa harvinainen.

Hyundai I30 N
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm Mikä tämä X on? Siis merkki ja tarkasti mikä malli.
Peugeot 205
negraham
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja negraham »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm
Nyt kun vähän mietin lisää niin ford taitaa olla alunperin amerikkalainen merkki vaikka jostain syystä miellän sen päässäni aina saksalaiseksi. Eli...

Ford Focus IV ST
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
Ross Sullivan

acp kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 11:32 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm Mikä tämä X on? Siis merkki ja tarkasti mikä malli.
Peugeot 205
Peugeot 208 GTI :D
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.

Ross Sullivan

negraham kirjoitti: La Loka 10, 2026 12:06 am
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm
Nyt kun vähän mietin lisää niin ford taitaa olla alunperin amerikkalainen merkki vaikka jostain syystä miellän sen päässäni aina saksalaiseksi. Eli...

Ford Focus IV ST
Saat kunniamaininnan hyvistä ehdotuksista!

Paikalla
manearia
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja manearia »

Bird kirjoitti: La Loka 03, 2026 7:54 pm
manearia kirjoitti: La Loka 03, 2026 11:23 am Mitä juon tällä hetkellä, ja mitä mieltä olen siitä?
Joit chai lattea ja ajattelit, että se on ihan kiva lisä lämpimiin juomiin, joita näin ilmojen viiletessä tulee juotua enemmän.
Join yrttiteetä johon olin laittanut Carmolis-tippoja, ja ajattelin, että onpa karvasta. Pakko tehdä chai latte joku päivä! Ehdoton syksyn ja talven suosikkijuoma.

Edit: Laitetaan tähän vielä avoin kysymys.

3-vuotias koirani on viime aikoina (ns. toisen murrosiän johdosta) saanut erilaisia fiksaatioita, joista yksi on minulle erityisen hassu ja yritän olla nauramatta, sillä en halua kannustaa sitä. Kuvaile tätä fiksaatiota.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Ross Sullivan kirjoitti: La Loka 10, 2026 4:58 pm
acp kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 11:32 pm
Peugeot 205
Peugeot 208 GTI :D
Almost oikein :D
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

manearia kirjoitti: La Loka 10, 2026 5:57 pm 3-vuotias koirani on viime aikoina (ns. toisen murrosiän johdosta) saanut erilaisia fiksaatioita, joista yksi on minulle erityisen hassu ja yritän olla nauramatta, sillä en halua kannustaa sitä. Kuvaile tätä fiksaatiota.
Nylkyttäminen.
Paikalla
manearia
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja manearia »

acp kirjoitti: La Loka 10, 2026 11:29 pm
manearia kirjoitti: La Loka 10, 2026 5:57 pm 3-vuotias koirani on viime aikoina (ns. toisen murrosiän johdosta) saanut erilaisia fiksaatioita, joista yksi on minulle erityisen hassu ja yritän olla nauramatta, sillä en halua kannustaa sitä. Kuvaile tätä fiksaatiota.
Nylkyttäminen.
Hyvä arvaus, mutta se ei ole ikinä harrastanut sellaista. Vinkkinä, että se hyppää reilusti yli metrin korkeudelle iltalenkin aikana. Ei juuri nyt, koska sataa kaatamalla.
Pölijä
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Pölijä »

[/quote]

Join yrttiteetä johon olin laittanut Carmolis-tippoja, ja ajattelin, että onpa karvasta. Pakko tehdä chai latte joku päivä! Ehdoton syksyn ja talven suosikkijuoma.

Edit: Laitetaan tähän vielä avoin kysymys.

3-vuotias koirani on viime aikoina (ns. toisen murrosiän johdosta) saanut erilaisia fiksaatioita, joista yksi on minulle erityisen hassu ja yritän olla nauramatta, sillä en halua kannustaa sitä. Kuvaile tätä fiksaatiota.
[/quote]

Koirasi yrittää saada kiinni joko lumihiutaleita tai tuulen mukana kiitäviä lehtiä :?
Vastaa Viestiin