Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:45 pm
nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:11 pm
Se heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.
aihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasolla

niin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
En nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
Kukakohan on tutkinut prossakerhojen työssäkäyntiä? Itse väittäisin valtaosan kuuluvan työelämän piiriin. Paljon yksityisyrittäjiä kuten tattoopajat, mcfirmat/korjaamot ja raksafirmat. Tuskin he nyt ihan kaikkia verojaan muistaa maksaa jos firmalleen toivoo jatkumoa. Unohtihan Aarniokin lahjaveron tärkeyden saamistaan rahoista.
Tässä minun tekemän tutkimuksen mietteitä...
Ehkä n. puolet liiviheeboista on töissä, 25% sekakäytön ja kalluilun ammattilaisia, 2-5% oikeasti jopa fiksuja ja riittävän häikäilemättömiä pystyäkseen käyttämään heikompia/tyhmempiä hyväkseen. Heti liivit saatuaan alkaa pesämunan kartuttaminen tietäen ettei mikään ole ikuista. Sitten kun on riittävästi perseilty lähtee liivit ja voikin alkaa miettimään seuraavaa porukkaa jota huijata.
Pärjäisivät luultavasti melkeinpä työssä kun työssä mutta helpoin raha tulee alamaisten ja ihailijoiden huijaamisesta.
10-15% entisiä koulukiusattuja/kiusaajia joiden pili jöpöttää kun yhtäkkiä huomaa miten baarissa kaikki tuijottaa pelonsekaisin tuntein uudenkarheita nahkaliivejä. Ennen tuli kuuppaan aina kun baariin uskalsi mennä. Ja nyt yhtäkkiä peilistä näkyykin yökerhon komein ja isomunasin Alfa.
Tämä ryhmä joiden liivit kannattelevat kovin kapeita hartioita on koko remmin alinta saastaa ja ei ansaitse kun syvää halvekuntaa.
Tarkkis tai apukoulupohjainen, joskus jopa päästötotariin saakka päätynyt opiskelu.
Armeijaan ois tietenkin haluttu mennä mut ei kuulemma rauhan aikana ole tarvetta Napoleonkompleksin omaavan mielenterveyspotilaan palveluista. Onneksi Kiitos paita ja huppari kertoo riittävästi vankasta isänmaallisuudesta.
Viettää elämänsä kulta-aikaa vessoja hinkaten miehekkäästi kikattaen muistaessaan ns normikansan tyhmyyden ja näiden lampaiden uikutukset.
"Veljeys" ja melkein kaikki muukin hyvä on vaan meteliä kaukaa menneisyydessä ja toiveunissa.
Oma lompakko on tietenkin muiden lompsia lähempänä jä tärkeämpänä.
10% luottopakkeja ja jopa ihan mukavia ukkoja. Pidetään mitä puhutaan ja autetaan ilman taka-ajatuksia rakkaudesta lajiin. Ei turhia pullisteluja joten tulee suht kaikkien kanssa toimeen. Hyvää ryyppy- ja ajoseuraa. Ikävä kyllä just tämä kerhon kulmakiviosa on vähenemään päin.
Ja sekaan vielä jokunen oikeasti vaarallinen ja arvaamaton jota omatkin kaverit mielellään välttelee.
Tutkikaa muut lisää ja korjatkaa toki jos päätelmästä mielestäsi löytyy virheitä.