HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

en näe kyllä edellisen viestin sisältöä,
ei muuta sanottavaa kun

CHOPPER JA MUUT, AMPUKAA ITSENNE!
That's a crock!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Anteeksi , taidan kuitenkin jättää ampumatta .
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1281
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Chopper pyytää anteeks, ja Harri käskee tän (ja kaikkien muidenkin) ampua itsensä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jepjep.
Mut sehän se ideaali tilanne oliskin. Me kaikki muut oltais hengettömiä ja Harri sais yksinään jutella täällä :)

Kieltämättä pisti kyl huvittamaan tuo edellisen sivun lainaus jossa Harri sanoo jättävänsä Chopperin kommentin omaan arvoonsa. Sen ku näkis :lol: :lol:

Nää kyl taitais kuulua Naurattaa-ketjuun, mut menkööt nyt tänne ku Lautamiehissä ollaan...
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja buracee »

HarrietM kirjoitti:ihan kerron ketkä ovat estolistalla,niin ei tarvitse ihmetellä kun ei näy vastaustani keskusteluissa
listaa tietysti päivitän silloin tällöin

buracee
chopper
marsalkka
rosamarine
manner
sirpa
Whee.. Hetken piti ihan miettiä miten olen tuohoin kunniakkaaseen joukkoon päässyt, mut sitten muistinkin.
HarrietM kirjoitti:Ottamattaa kantaa syytöksiin tuplanikkeilystä
buracee kirjoitti:Niin, ja tosta tuplanickistä, nytkö sä väitätkin olevas eri henkilö?
Tuo se tais olla joka minut ylensi. :roll:
Näytöt
Hetty Wainthropp
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 4:11 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

HarrietM kirjoitti:damien ulosantiasi seuratessa en kyllä ihmettelee että hän istuu enemmän bannissa kun pääsee kirjoittamaan tänne
Nyt ymmärrän miksi HarrietM ja Sirpa eivät tule keskenään toimeen. Työyhteisön riitaisuuksista on kyse, sillä hehän ovat entinen poliisipartio. Sirpa ei osaa lukea, ja HarrietM ei osaa kirjoittaa.
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Cassandra kirjoitti:Chopper pyytää anteeks, ja Harri käskee tän (ja kaikkien muidenkin) ampua itsensä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jepjep.
Mut sehän se ideaali tilanne oliskin. Me kaikki muut oltais hengettömiä ja Harri sais yksinään jutella täällä :)

Kieltämättä pisti kyl huvittamaan tuo edellisen sivun lainaus jossa Harri sanoo jättävänsä Chopperin kommentin omaan arvoonsa. Sen ku näkis :lol: :lol:

Nää kyl taitais kuulua Naurattaa-ketjuun, mut menkööt nyt tänne ku Lautamiehissä ollaan...
chopper kun pyysi anteeksi vai,
sepä yllättävä, hänen osalta sitten perun edellisen viestin vilpittömän anteeksipyynnön kera.
That's a crock!
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

HarrietM kirjoitti:
damien, alice, toi edellinen, ja jotkut muut niin, jatkakaa vaan paskanne suoltamista tänne niin menee kohta koko palsta vituksi, ellei ole mennyt jo ansiostanne

ps en seuraa tätä ketjua enää ollenkaan edellä mainitusta syystä,
alice ja toi edellinen myös hylätty
Voi ei.
Ihanko hylkylistalle pääsin, miten mä nyt selviän tästä eteenpäin.
Harmi sinäänsä siirtyä täältä pois, harrin jutut menee huonona huumorinakin toisinaan, silloin kun ne eivät aiheuta kammottavaa myötähäpeän määrää.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Damien »

HarrietM kirjoitti:CHOPPER JA MUUT, AMPUKAA ITSENNE!
Ei muuten nyt pysty, tein juuri lämpimiä voileipiä.
Noinko nopeasti se tikkari tuli kaluttua loppuun?Hyi hyi, tikkaria kun ei saisi purra.
HarrietM kirjoitti:damien, alice, toi edellinen, ja jotkut muut niin, jatkakaa vaan paskanne suoltamista tänne niin menee kohta koko palsta vituksi, ellei ole mennyt jo ansiostanne
Jos verrokkina on sinun kanssakäyntitaitosi, en kyllä juurikaan jaksa huolestua.
Myönnettäköön että HarrietM osaa ja tekeekin hyviä alustuksia.
Koko homma vaan laukeaa käsille siinä vaiheessa kun joku "rohkenee" olla eri mieltä.
Voin kuvitella sieluni silmin kun HarrietM suoltaa hävyttömyyksiä ja myhäilee samalla omalle
kuvitellulle erinomaisuudelleen, korkeine ÄÖ:ineen puolet minfolaisista estolistallaan.
Ja kun kirjoittelun lomassa se p********n puhaltelu tuottaakin eräs ihana päivä tuloksen,
oma kaiku vastaa, on elämä saavuttanut täyttymyksensä. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:ei muuta sanottavaa kun

CHOPPER JA MUUT, AMPUKAA ITSENNE!
:mrgreen:
HarriM kirjoitti:ihan kerron ketkä ovat estolistalla
Mitä tää estolista on? :D
Olen naureskellut aina kun Harri tai joku muu "ei ihan mikään perustyhmä kansalainen" asiaa sivuaa... :D

"En leiki teidän depiilien kanssa, ampukaa itsenne! Ja pistän teidät muuten estolistallekkin!"
Woooo! :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Damien »

Suomalaisethan ovat tunnetusti kovin estoista kansaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja buracee »

Mike Manner kirjoitti:Mitä tää estolista on? :D
Olen naureskellut aina kun Harri tai joku muu "ei ihan mikään perustyhmä kansalainen" asiaa sivuaa... :D

"En leiki teidän depiilien kanssa, ampukaa itsenne! Ja pistän teidät muuten estolistallekkin!"
Woooo! :D
Omat asetukset - Ystävät ja vihamiehet-kohdasta löytyy moinen, vihamies-listalle lisättyjen henkilöiden lähettämien viestien kohdalla lukee tällä tavalla: "Tämän viestin lähetti HarrietM, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin." 8)
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Pakko tähän on kommentoida, minusta HarrietM on yksi tämän palstan parhaita kirjoittajia. Etsii linkit ja suomentaa aina linkitykset ymmärrettävään muotoon. On avannut hyviä keskusteluja/aiheita kuvineen. Itse olen kyllä sitä mieltä, että niin kaiku vastaa kun huudetaan. Kukaan ei riitele yksin, joten tälläinen "joukko lynkkaus" on mielestäni epäreilua. Sanoja ymmärretään monesti väärin, niin monta sanojaa, yhtä monta ymmärtäjää. On hyvä päivä ja huono päivä. Paljon riippuu siitä millä mielellä, kirjoittaja/lukija milloinkin on. Ei tässä muuta.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Olen samaa mieltä.
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

HarrietM kirjoitti:
mut kiva kun lissu ja teemu ovat nyt löytäneet toisensa :D
Lissu ja Teemu saivat toisensa, happy end.
Ja kyllä, mäkin olen sitä mieltä että harriet tekee hyviä alustuksia, kuten olen jo turhan useasti sanonutkin, mutta se, arvostanko ihmisenä pätkääkään sellaista joka toisille haistattelee vaan tauotta eikä kestä kritiikkiä lainkaan, se on toinen juttu se.
Mä tiedän useita ihmisiä jotká englannin hallitsee toisena kielenään, enkä heiltä koskaan tuollaista käytöstä olettaisi, joten jos musta harrietin käytös on, miten sen kauniisti sanoisi, outoa, niin olkoon niin.
Onneksi tämä paikka on mulle nykyisin läpikulkupaikka jossa kerron mielipiteeni jos siltä tuntuu, jos ei niin antaa olla.
Harri on hyvä ja jatkaa alustuksiaan, jotka on loistavia, mutta asenteessa olisi paikkaamista melkoisesti.
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Mennään asiasta toiseen ja tärkeämpiin aiheeseen kun minun vaatimaton persoona:

No jos Sami lotila on *****, kun kritisoi Viron tapaa hoitaa asioita,


niin otetaan toinen Sami eli Sami Seppänen joka On ELISAN toimitusjohtaja Virossa ja
joka kirjoitti kolumin 'Suomen AY Liike on Viron Nokia' Postimees lehden taloussivuilla:

ELISA Eestin tj Sami Seppänen on tyytyväinen siihen että suomalaiset työpaikat siirtyvät halpatyövoima-maihin.
Hän ehdottaa että Suomen ay-liike on Viron Nokia joka ajaa Viron valtion etuja.
Jos Suomessa lakko-oikeutta rajoitettaisiin ja työtaistelut loppuisivat tyystin kuten Virossa,
niin hän katsoo että monet yritykset jotka miettivät tällä hetkellä työpaikkojen siirtämistä ulkomaille,halpatyövoima-maihin, voisivat jatkaa liiketoiminta Suomessa.

Seppänen myös kirjoittaa: 'lakkoilu on suomalaisten harrastus' ja suomalaisen hyvinvointi yhteiskunnan 'varjopuoli'.

Ei suomalaisena kysyn että miten joku suomalainen voi iloita siitä että työpaikat katoavat Suomesta, porukkaa sanotaan irti ja samalla mm lakko-oikeutta, joka on kansalaisoikeus ja jolla on pitkät perinteet Suomessa, rajotetaan?
Onko suomalainen valmis myymään vaikka maansa jos joku venäläinen oligarhi tai arabialainen öljysheikki tms, tekisi 'hyvän tarjouksen'?
:P

Onko ahneudella mitään rajaa? :o


http://www.e24.ee/?id=243889
That's a crock!
Vastaa Viestiin