Ruoska vs. Sami

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Doctor Lecter kirjoitti:Osmanin tekemä rikos ruoskan mielestä sellainen mistä ei saisi puhua johtuen tekijän ihonväristä?

Saa ja pitääkin puhua murhista, sehän on palstan idea. Sulle ei vaan taida olla se rikos tärkein asia vaan tekijän ihonväri, joka on mulle taas ihan yhtä samantekevä kuin tekijän paino


Paljonko Suomi on hyötynyt Osman Husseinin elämisestä Suomessa?

Paljonko Suomi on hyötynyt Jammu sedästä? Ja miten se edes liittyy murhaajaan, pitäisikö saada lievempi tuomio jos on ollut aikaisemmin hyödyksi yhteiskunnalle?


Miksi mm. somaleihin pitäisi suhtautua kuin joihinkin yli-ihmisiin ettei vain saisi rasistin leimaa?

Suhtautuisit vaan ihan normaalisti ilman kiihkoa niinkuin suhtaudut muihinkin ihmisiin, ihan samanlailla.


Sulla taitaa olla joku alkukantainen oikeuskäsitys missä tuomioita jaetaan ihmisten ulkoisen olemuksen tai etnisen taustan perusteella. Oma oikeuskäsitykseni taas on se että murhamiehille samasta teosta sama kohtelu oli sitten musta, valkoin, pitkä, lyhyt rikas tai työtön.
ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Kalessin kirjoitti:. miten se, että mainitaan onko tekijä maahanmuuttaja vai ei, tekee meistä ulkomaalaisvastaisia?
Eikun siis koska olen sanonut että sen mainitseminen tekee teistä ulkomaalaisvastaisia?
Varmaan itse tiedätte oletteko ulkomaalaisvastaisia vai ette, selittelette sitten mitä tahansa. Turhaa sä mulle mitään todistelet, todistele sille pienelle pähkinälle siellä korvien välissä ja jatka valitsemallasi tiellä JA muista vihata.

Sinäkin voit varmaan aloittaa lauseesi tästälähin. En ole rasisti mutta....
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

HUOMIO YLLÄPITO!
Eikun siis koska olen sanonut että sen mainitseminen tekee teistä ulkomaalaisvastaisia?
Varmaan itse tiedätte oletteko ulkomaalaisvastaisia vai ette, selittelette sitten mitä tahansa. Turhaa sä mulle mitään todistelet, todistele sille pienelle pähkinälle siellä korvien välissä ja jatka valitsemallasi tiellä JA muista vihata.

Sinäkin voit varmaan aloittaa lauseesi tästälähin. En ole rasisti mutta....
Näin kirjoitti nimimerkki "ruoska". Harmillista, että täällä on sellaisiakin jotka eivät pysty asialliseen keskusteluun ja rupeavat nimittelemään toisia. Ehdotankin, että ruoska pistetään jäähylle tai poistetaan vaikka koko foorumilta. Sen verran törkeää tekstiä ja olen ennenkin kiinnittänyt huomiota tämän "ruoskan" teksteihin.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Sami
Alibin satunnaislukija


Liittynyt: 27 Tou 2007
Viestejä: 137

Lähetetty: Ma Elo 13, 2007 9:02 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Kyöpeli
Site Admin


Liittynyt: 26 Maa 2007
Viestejä: 38

Lähetetty: La Elo 11, 2007 2:07 am Viestin aihe: Ruoska - huomautus

--------------------------------------------------------------------------------

Huomautus nimimerkki ruoskalle trollaamisesta.
Vastaa Viestiin