Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Collie »

Naurattaa kun valepommi-ketjussa näytti osuvan erittäin arkaan paikkaan faktojen kertominen vihervasemmiston edustajista, jotka ovat selvinneet ilman seuraamuksia törkeistä ja kyseenalaisista teoistaan. Laskin että ainakin kahdeksan minfon vihervasuri-öyhöä ilmestynyt ketjuun yhdessä pöyristymään. Pari ihan tuorettakin nimimerkkiä joiden kirjoitustyyli on jotenkin tuttu. Varmasti sekin harmituksensa pohjalla kun heidän suurin idolinsa Sanna Mariini hylkäsi ja lähti Putlerin ja Saudien rahoittamaan firmaan rahahommiin. :D
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5242
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Herttinen että onkin pitkä ketju, paljonkohan sitä on hauskojakin juttuja tullut missattua.

Joka tapauksessa suurkiitokset Randomille. Aivan loistava!
Random kirjoitti: Pe Marras 17, 2023 1:23 am
meitzi kirjoitti: To Marras 16, 2023 11:01 pm Jotain pahojaan kaveri on ennenkin tehnyt, kun tunnistin heti profiilin sellaiseksi, jossa olen vieraillut ennenkin.
Ethän sinä ole se mies jonka kans kerran facebookin keskustelu meni näin:

Minä privaviestiin: Olit laittanut kaveripyynnön,mistä me tunnetaan kun en saa sua mieleen kuvista /nimestä ?

Kaveriripyynnön laittaja eli sinä: Sorry,katselin facessa ihmisten kuvia ja runkkasin eilen,niin varmaan vahingossa sormi osu "lisää kaveriksi" nappiin ku katsoin sun kuvia.

Oisko jostaki tuollasesta jääny sullaki tuon Tonin naama mieleen?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Joke75
Nikke Knakkertton
Viestit: 171
Liittynyt: Pe Tammi 31, 2020 12:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Joke75 »

En nyt oikein tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa, mut tääl pyörii hiton paljon elämämmkoululaisii joilla voin kuvitella leijonatatskan tai ainaki vähintään leijonariipuksen kaulassa. Tapahtui mitä tahansa, niin vängän väkisin haetaan syyllinen maahanmuuttajasta. Ja vaikka jo (mahdollisesta linkatusta uutisesta) ilmenis, että Pentti Punaniska tappo vaimonsa kirveellä, niin nämä elämämkoululaiset onnistuu kääntämään senkin jollain tasolla maahanmuuttajien viaks. Ei mulla muuta.
Nice shirt
Adrian Monk
Viestit: 2524
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Joke75 kirjoitti: Pe Marras 17, 2023 2:40 am En nyt oikein tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa, mut tääl pyörii hiton paljon elämämmkoululaisii joilla voin kuvitella leijonatatskan tai ainaki vähintään leijonariipuksen kaulassa. Tapahtui mitä tahansa, niin vängän väkisin haetaan syyllinen maahanmuuttajasta. Ja vaikka jo (mahdollisesta linkatusta uutisesta) ilmenis, että Pentti Punaniska tappo vaimonsa kirveellä, niin nämä elämämkoululaiset onnistuu kääntämään senkin jollain tasolla maahanmuuttajien viaks. Ei mulla muuta.
Yksi persu taas saanut raivarin Pasilan tapossa tänään ajankohtaisissa :mrgreen: Naiset haluavat ennemmin mustaa munaa kuin hänen munaansa. Incel. :mrgreen:
Kohti uusia kohuja!
ASierra
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2022 12:15 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Nice shirt kirjoitti: Pe Marras 10, 2023 12:06 pm

Ketjun aihe ei ole nyt syvävihreät, vaan saatananpalvontaa harrastava ja valepommeja lähettänyt ex-persu. Persujen "ajatuspajalle :?: :idea: :mrgreen: " tutkimusta tehnyt. Persuissa riittää näitä "ajattelijoita"
Yksi vasemmistovajakki taas saanut raivarin kun tekijäksi paljastui vasemmistoantifa :mrgreen:
Incel. :mrgreen:
Nice shirt
Adrian Monk
Viestit: 2524
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Persu syväjäädytettiin :mrgreen:
Kohti uusia kohuja!
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Paituli on tämän palstan eniten jauhotettu trolli.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Nice shirt
Adrian Monk
Viestit: 2524
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Kun vähän odotellaan, täällä paljastuu ne 9, jotka luulevat, että Halla-ahosta tulee presidentti (hän saanut nyt 9 ääntä). Ps. Murha.info ei ole Homma foorumi, vaikka eräät kovasti siksi sitä yrittää.

Nyt kun väkeä lappaa taas sisään rajoilta, saa nähdä miten persut sitä selittää, kun ovat vallassa.
Kohti uusia kohuja!
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hank Voight alias DonMC alias putsari naurattaa kyllä :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11461
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 12:37 pm
Samira kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 11:53 am Jos epäilet jo lähtökohtaisesti sen olevan väärennös, et todellakaan jaa sitä eteenpäin. Järki käteen.
Väärennös tuottaa ihan yhtä paljon töitä kuin aitokin ja on yhtä suuri osa tätä sotaa kuin aitokin. Aivot päähän.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10785
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jotenkin naurattaa tuo millaisia mielensäpahoittajia perussuomalaisista kuoriutui, eivät näytä oikein millään pääsevän ylitse koomikon kuittailusta :lol:

Jonkin aikaa olin jo paljolti samaistunut persuihin ja aloin jo uskoa itsekin olevani hyvin paljolti perussuomalainen mielipiteiltäni, mutta en minä ehkä tuohon muottiin taida sopiakaan näiden viimeisimpien perusteella :D
Rotteni
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Su Joulu 17, 2023 11:25 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rotteni »

damfin kirjoitti: Pe Joulu 22, 2023 12:45 pm Jotenkin naurattaa tuo millaisia mielensäpahoittajia perussuomalaisista kuoriutui, eivät näytä oikein millään pääsevän ylitse koomikon kuittailusta :lol:

Jonkin aikaa olin jo paljolti samaistunut persuihin ja aloin jo uskoa itsekin olevani hyvin paljolti perussuomalainen mielipiteiltäni, mutta en minä ehkä tuohon muottiin taida sopiakaan näiden viimeisimpien perusteella :D

Minuu naurattaa molemmin puolin ääripäät, vänkäyksineen.
Ei mitään halua nähdä kuulla mitään, ei ole muuta kuin oma agenda.
Ääri päät ihan missä vain, on pahinta paskaa ikinä, oli sit oikeella vasemmalla, ylhäällä tai alhaalla!!

T perus suomalainen!
Muistan eilisen, kuin eilis päivän!
Avatar
MissMallard
Axel Foley
Viestit: 2470
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 4:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MissMallard »

damfin kirjoitti: Pe Joulu 22, 2023 12:45 pm Jotenkin naurattaa tuo millaisia mielensäpahoittajia perussuomalaisista kuoriutui, eivät näytä oikein millään pääsevän ylitse koomikon kuittailusta :lol:

Jonkin aikaa olin jo paljolti samaistunut persuihin ja aloin jo uskoa itsekin olevani hyvin paljolti perussuomalainen mielipiteiltäni, mutta en minä ehkä tuohon muottiin taida sopiakaan näiden viimeisimpien perusteella :D
En ole kyllä koskaan sua persuna pitänyt! Mutta tehtäväni ei ole analysoida ihmisten poliittisia suuntauksia. Hyvää vuodenvaihdetta ja parempaa vuotta 2024!
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10785
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

MissMallard kirjoitti: Su Joulu 31, 2023 3:41 pm
damfin kirjoitti: Pe Joulu 22, 2023 12:45 pm Jotenkin naurattaa tuo millaisia mielensäpahoittajia perussuomalaisista kuoriutui, eivät näytä oikein millään pääsevän ylitse koomikon kuittailusta :lol:

Jonkin aikaa olin jo paljolti samaistunut persuihin ja aloin jo uskoa itsekin olevani hyvin paljolti perussuomalainen mielipiteiltäni, mutta en minä ehkä tuohon muottiin taida sopiakaan näiden viimeisimpien perusteella :D
En ole kyllä koskaan sua persuna pitänyt! Mutta tehtäväni ei ole analysoida ihmisten poliittisia suuntauksia. Hyvää vuodenvaihdetta ja parempaa vuotta 2024!
Juu en minä mitenkään täysin persu tunne olevanikaan, en ole osannut täysin samaistua mihinkään puolueeseen :D
Persuista olen kyllä viimeaikoina esimerkiksi Purran talouteen liittyvistä mielipiteistä löytänyt paljon hyvääkin vaikka en nyt niin tarkasti kenenkään puheita ole seurannutkaan...

Persuissa tosiaan nyt naurattaa tuo että puolue jonka jäsenet ja kannattajat usein heittävät melko räikeääkin pilkkaa muista yht'äkkiä vetää herneen nenäänsä jonkun koomikon puheista :lol:

Tosiaan Hyvää vuodenvaihdetta ja toivottavasti parempaa seuraavaa vuotta! 👍
C. Semmmone
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 10:45 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja C. Semmmone »

"Koomikko" loukkasi ikävästi ukrainalaisia, joille eduskuntamme puhemies oli juuri pitänyt ikimuistoisen kannustuspuheen ikään kuin koko kansamme edustajana. Puheessa oli eduskunnan terveiset tuen jatkumisesta ja kansanmurhan tuomitsemisesta. Sujuvasti ukrainan kielellä pidetty puhe osoitti suurta kunnioitusta Ukrainan kansan sankarillisia ponnistuksia kohtaan ja nostatti Talvisodan henkeä. Paljon oli vaivaa nähty.

Kun liikuttuneet ukrainalaiset esittävät kiitoksensa, niin eikös heti joku Putinin hyödyllinen idiootti töräytä jonkun aivopierun ja valheellisesti väitä Halla-ahoa fasistiksi. Ja tämä nobody on itse vihervasemmistolainen eli fasisti pahinta laatua.

Ei naurata yhtään, ei. Luulisi koko vihervasemmiston myötähäpeävän nyt naama punaisena.
SDP pitäisi kieltää hyvien tapojen vastaisena.
Vastaa Viestiin