Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

damfin kirjoitti: Ma Marras 09, 2020 6:02 pm
sikakoira kirjoitti: Ma Marras 09, 2020 5:34 pm ^
Tiedoksi Damfinille että tapanani ei ole vasikoida ketään enkä niin alas ole kertaakaan urani aikana langennut kuten muutamat muut nimimerkit. Kuten tuossa juuri selitettiin niin on tietty aika jolloin voit editoida postaustasi. Ei luulisi nyt olevan niin kamalan vaikeaa. :lol:

Onhan tässä itseäkin välillä harmittanut kun aika on kulunut loppuun,ei siinä mitään :wink:
Tämä ketju nyt ei ole väittelyyn tarkoitettu, mutta kun yrität selkeästi vääristellä sitä miten ylläpito tuossa kertoi asian olevan niin oikaistaan... vasikoinnilla tässä yhteydessä tarkoitettiin sitä että oman viestinsä saa siirretyksi ainoastaan vasikoimalla sen itse ylläpidolle ja pyytämällä sen siirtämistä, tai sitten editoimalla väärässä ketjussa olevan viestinsä tyhjäksi ja kirjoittamalla uuden sinne toiseen ketjuun.
Jep , näin en itse ole koskaan toiminut koitin sanoa en itseni enkä kenenkään muunkaan kohdalla. :wink: Aikaraja siis on siihen että saat viestisi editoitua. Turha alkaa selittää että minulla jotain erioikeuksia olisi.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1493
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

No niin, eiköhän tämä jo tullut selväksi?
Inttäjät tuomioistuimeen.

T. Punakynä
Ne tietää, jotka tietää...
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Antakaa tuolle Likeavirgin/Jepulis82 se sen entinen nimimerkki MuhammedMuhammed takaisin, niin josko tuo siitä sitten rauhoittuisi. Ei tuollaista ketjujen paskomista jaksa edes Putsari.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

putsari kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 9:00 am Antakaa tuolle Likeavirgin/Jepulis82 se sen entinen nimimerkki MuhammedMuhammed takaisin, niin josko tuo siitä sitten rauhoittuisi. Ei tuollaista ketjujen paskomista jaksa edes Putsari.
Ja heti itkemään modeja apuun kun joku pistää pultsarille vähän kampoihin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse aloitit syyttelemisen alttereista. Siitä vaan ip-osoitteita tarkistelemaan. Ai niin, eihän pultsari osaa muuta kuin viinaa vetää ja kelamasseja hassata.

Kunnon mies. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1234
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Multinikki-pultsarin on hyvä alkaa muita syyttämään monesta tunnuksesta :D
JammuSetä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 11:18 am Multinikki-pultsarin on hyvä alkaa muita syyttämään monesta tunnuksesta :D
Jakautunut persoonallisuus ei ymmärrä.
Avatar
Maigreeni
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: Su Maalis 31, 2019 8:59 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maigreeni »

Olen näppäilyt tänne jotain löpinöitäni epäsäännöllisesti, mutta eräs arvoitus ei ole ratkennut: keitä ovat lautamiehet ja mitä helvettiä on lautamiesteksti?
Paljastan tässä nyt oman sivistymättömyyteni ja etten ole laudoilla aikaani viettänyt, mutta pakko oli kysyä. Kiitän vastauksesta ennalta.
Että naisella ei voi olla peeenistä on itsepintainen myytti, joka valistunut aikakautemma on luojan kiitos murtanut kuten luotettava media Newsweek tässä paljastaa! https://www.newsweek.com/can-woman-have ... ed-1093051
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 9:24 am
putsari kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 9:00 am Antakaa tuolle Likeavirgin/Jepulis82 se sen entinen nimimerkki MuhammedMuhammed takaisin, niin josko tuo siitä sitten rauhoittuisi. Ei tuollaista ketjujen paskomista jaksa edes Putsari.
Ja heti itkemään modeja apuun kun joku pistää pultsarille vähän kampoihin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse aloitit syyttelemisen alttereista. Siitä vaan ip-osoitteita tarkistelemaan. Ai niin, eihän pultsari osaa muuta kuin viinaa vetää ja kelamasseja hassata.

Kunnon mies. :mrgreen:
MuhammedMuhammed ei ole nimimerkkini. Käytämme vain nimimerkkejä putsari, jepuli82, Likeavirgin, tokkaukko, sikakoira ja Jammusetä.
JammuSetä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Äläpä valehte. Minä oon minä eikä kukaan muu. Bittinörtit voi sen vaikka todistaa. 8)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9216
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Maigreeni kirjoitti: To Marras 12, 2020 1:20 pm Olen näppäilyt tänne jotain löpinöitäni epäsäännöllisesti, mutta eräs arvoitus ei ole ratkennut: keitä ovat lautamiehet ja mitä helvettiä on lautamiesteksti?
Paljastan tässä nyt oman sivistymättömyyteni ja etten ole laudoilla aikaani viettänyt, mutta pakko oli kysyä. Kiitän vastauksesta ennalta.
Murhainfon säännöissä todetaan asiaan liittyen seuraavaa:
*17 §* Keskustelu ylläpidosta, moderoinnista ja rangaistuksista
on sallittua Lautamiehissä. Myös muille kuittailut sallitaan tässä osiossa.
Täällä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta terve järki käteen.
Ylilyönneistä rangaistaan täälläkin.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1234
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Maigreeni kirjoitti: To Marras 12, 2020 1:20 pm Olen näppäilyt tänne jotain löpinöitäni epäsäännöllisesti, mutta eräs arvoitus ei ole ratkennut: keitä ovat lautamiehet ja mitä helvettiä on lautamiesteksti?
Paljastan tässä nyt oman sivistymättömyyteni ja etten ole laudoilla aikaani viettänyt, mutta pakko oli kysyä. Kiitän vastauksesta ennalta.
Se tarkoittaa sitä kun saat bannit jostain naurettavasta syystä ja bannin syynä tämä tarkemmin määrittelemätön "lautamiesteksti". Aina en itsekään osaa sanoa mikä tuota on ja mikä ei.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

JammuSetä kirjoitti: To Marras 12, 2020 4:47 pm Äläpä valehte. Minä oon minä eikä kukaan muu. Bittinörtit voi sen vaikka todistaa. 8)
En min valehte. Minä ole myös Jamusetä, etä sikakoira. Bittinörtit sen voi vaika todista. 8)
JammuSetä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Vitun retardi
Sä oot jopa tyhmempi mitä sinikka ja pultsari yhteensä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

ei ihminen voi olla itseään tyhmempi
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Minkä takia ketjujen jatkuva sotkeminen sallitaan?
Tästäkin ketjusta on tullut joku chattipalsta...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin